Ik zie nog wel 199 andere, veul betere redenen om te gaan rellen in Nederland.quote:
Zonde van de tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie nog wel 199 andere, veul betere redenen om te gaan rellen in Nederland.
Deed men dat nou maar.
Rellen gaat tegenwoordig via Twitter. Anders moet je naar buiten he?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie nog wel 199 andere, veul betere redenen om te gaan rellen in Nederland.
Deed men dat nou maar.
Voor gegoede bankiers wel.quote:
Dan komen er 100.000 bankiers het Torentje beschermen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor gegoede bankiers wel.
700.000 werklozen die het Torentje bestormen, dat zou nou een mooie actie zijn.
Je kende me nog niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat doe je nou man!
Beetje de 'reeks' doorbreken.
quote:Rellen gaat tegenwoordig via Twitter. Anders moet je naar buiten he?
Daarom juist.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
Twijfelachtige TT met Voorbips in het topic.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom juist.
Waarom moet die tedere, zachte, voor ons onbegrijpelijke herenliefde telkens weer besmeurd worden door die anaal gefixeerde schunnige teksten op dit prachtige volwassen inhoudelijke forum, vraag je je af.
Mooi beeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan komen er 100.000 bankiers het Torentje beschermen waarschijnlijk.
Ik zie je af en toe wel voorbijkomen jaquote:
Precies wat ik bedoel ja. Zelfs ALS men buiten komt staren ze op hun telefoon.quote:
En naar ik aanneem staat ook 80% van Nederland meer op een schermpje te kijken dan om zich heen, in het zeldzame geval dat men buitenkomt, niet?
Zal de leeftijd zijn? Al zie ik het ook 'oudere jongeren' doen. Ik ga de winkel in snel boodschappen doen en weer er uit. Niet eens tijd om op mijn telefoon te kijken dan dus waarom zou ik hem meenemen?quote:Jij neemt je telefoon niet mee met boodschappen, anderen doen meer boodschappen met hun telefoon dan met hun sociale omgeving.
Korsakofquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat doe je nou man!
Beetje de 'reeks' doorbreken.
[..]
Rellen gaat tegenwoordig via Twitter. Anders moet je naar buiten he?
Omdat de telefoon interessanter is dan de cassiere.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie je af en toe wel voorbijkomen ja
[..]
Precies wat ik bedoel ja. Zelfs ALS men buiten komt staren ze op hun telefoon.
[..]
Zal de leeftijd zijn? Al zie ik het ook 'oudere jongeren' doen. Ik ga de winkel in snel boodschappen doen en weer er uit. Niet eens tijd om op mijn telefoon te kijken dan dus waarom zou ik hem meenemen?
bijna op de minuutquote:
Gaat me niet alleen om de cassiere he? Ik race de winkel door en pak wat ik nodig heb, maar ik zie mensen treuzelen en frummelen met hun telefoon, vind ik tijdverspilling.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat de telefoon interessanter is dan de cassiere.
Tenzij het een lekkere hunk is, maar de kans daarop is vrij klein.
Nee dat heeft een reden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat me niet alleen om de cassiere he? Ik race de winkel door en pak wat ik nodig heb, maar ik zie mensen treuzelen en frummelen met hun telefoon, vind ik tijdverspilling.
Van die mannen die met een prei en een tomaat in handen hun vrouw staan te bellen welke van de twee een aubergine is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat me niet alleen om de cassiere he? Ik race de winkel door en pak wat ik nodig heb, maar ik zie mensen treuzelen en frummelen met hun telefoon, vind ik tijdverspilling.
En ondertussen hebben ze niet door dat ik die al snel in Corrie's anus heb verstopt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die mannen die met een prei en een tomaat in handen hun vrouw staan te bellen welke van de twee een aubergine is.
En die geeft ook de route aan die je moet lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat heeft een reden.
Er is namelijk een Appie-app, met alle recepten.
Nou ik kan niet koken dus een recept heb ik niet zoveel aan, mislukt tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat heeft een reden.
Er is namelijk een Appie-app, met alle recepten.
Nou DAT is dan nog nuttig eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die mannen die met een prei en een tomaat in handen hun vrouw staan te bellen welke van de twee een aubergine is.
Ach maar het is wel handig om te weten wat je in de pot moet gooien, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan niet koken dus een recept heb ik niet zoveel aan, mislukt toch
Zie je, zonder TT ben je helemaal van slag....dat moet bij Kingstown.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ondertussen hebben ze niet door dat ik die al snel in Corrie's anus heb verstopt.
ALS ik een recept maak dan print ik hetquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach maar het is wel handig om te weten wat je in de pot moet gooien, dat dan weer wel.
Oma.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik een recept maak dan print ik het
Doe ik ook, en dan neem ik me voor het netjes in een map op te bergen voor een volgende keer. Maar dat gebeurt dan nooit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik een recept maak dan print ik het
Pics van Kingstown.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie je, zonder TT ben je helemaal van slag....dat moet bij Kingstown.
Waarom doe jij boodschappen dan? Je man kan wel koken?quote:
Dat DNA sneuvelt snel in een oorlog.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet toch eten he? Dus hele simpele dingen. En ik heb geen manquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom doe jij boodschappen dan? Je man kan wel koken?
Welke vrouw kan nou niet koken?
Klopt dit een beetje?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
En die geeft ook de route aan die je moet lopenik moet dat toch eens uitproberen.
Nee, ik mag altijd in het zitje van het boodschappenwagentje.quote:
Wie duwt er dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik mag altijd in het zitje van het boodschappenwagentje.
Ik wacht tot de buurvrouw boodschappen gaat doen.quote:
Neehee.quote:
Goed lichaam...had het niet per sé zo gedetailleerd hoeven zien. Maar die heeft niets te klagen.quote:
Die met mannen lopen blijkbaar niet zo hard, want er is er wel eentje, van mij zelfsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
Dat subforum heet babes & hunks maar er zijn alleen maar vrouwenpics.
Lame.
Machtsmisbruik.quote:
Ja, dit boeit dus niemand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met mannen lopen blijkbaar niet zo hard, want er is er wel eentje, van mij zelfs
B&H / Sporthunks
En zo hot zijn ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met mannen lopen blijkbaar niet zo hard, want er is er wel eentje, van mij zelfs
B&H / Sporthunks
Nou Tuitert is wel hot vind ik hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zo hot zijn ze nou ook weer niet.
Ja sommigen wel.quote:
Haha ja die zijn inderdaad wat minder. Maar het staat je vrij er wat toe te voegen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja sommigen wel.
Maar dat bobslee-team, mein Gott.
Tom Daley en Rafael Nadal waren op de OWS?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja die zijn inderdaad wat minder. Maar het staat je vrij er wat toe te voegen hoorDeze waren alleen van de OWS namelijk.
Het begon zo in ieder geval dus de meesten waren van de OWS. Die niet nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tom Daley en Rafael Nadal waren op de OWS?
daar is het voorquote:
Misschien dat we bij het komende WK weer wat inspiratie opdoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het begon zo in ieder geval dus de meesten waren van de OWS. Die niet nee.
AH maar ook daar heb ik natuurlijk een topic met lekkere mannen geopend he?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien dat we bij het komende WK weer wat inspiratie opdoen.
Die shirtjes worden steeds strakker lijkt het wel ieder jaar.
Ik eis bij yvonne dat het hele NWS-modteam in Kingstown zijn hol geduwd wordt. Kan je lekker macht verbruiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar is het voor
ik noem he trouwens graag machtsgebruik of machtsverbruik
misbruik klinkt gelijk zo onaardig
Kunnen ze een beetje koken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
AH maar ook daar heb ik natuurlijk een topic met lekkere mannen geopend he?
Ja dat wel, maar het is ieder EK/WK weer leuker, want zoals ik al zei worden de shirtjes steeds strakker.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
AH maar ook daar heb ik natuurlijk een topic met lekkere mannen geopend he?
Nou dat zou wel een pro zijn natuurlijk, maar geen noodzaakquote:
De broekjes mogen wel weer wat korter. Benen zie je niet meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het is ieder EK/WK weer leuker, want zoals ik al zei worden de shirtjes steeds strakker.
Dus ben benieuwd dit jaar.
kijk, jij komt er wel in de nws scquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik eis bij yvonne dat het hele NWS-modteam in Kingstown zijn hol geduwd wordt. Kan je lekker macht verbruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Eensch.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:02 schreef sp3c het volgende:
tegenwoordig hebben voetbollers allemaal van die lelijke tattoos man, net kleine basketballers
#nohommo
Toevallig dat je dat zegt, ik had er eentje gepost die zowaar nul tattoos had, tenminste nergens waar het opviel, misschien heeft ie er wel eentje op zijn bil of zo dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:02 schreef sp3c het volgende:
tegenwoordig hebben voetbollers allemaal van die lelijke tattoos man, net kleine basketballers
#nohommo
Bob.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
misschien heeft ie er wel eentje op zijn bil of zo dat weet ik natuurlijk niet.
In de NWS-SC kan je niet al te kieskeurig zijn, heb ik begrepen...quote:
Nou de vrouwen zijn HEEEL kieskeurig en de mannen totaal niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de NWS-SC kan je niet al te kieskeurig zijn, heb ik begrepen...
AHUMquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de vrouwen zijn HEEEL kieskeurig en de mannen totaal niet.
"HEEEL kieskeurig"?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de vrouwen zijn HEEEL kieskeurig en de mannen totaal niet.
Zit nou niet zo interessant te doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
Ik neuk enkel de 'prime specimens' van het mannelijk geslacht.
Dat soort dronken avontuurtjes heb ik wel gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
De rest heeft volgens mij zoiets: als er maar tieten aan zitten.
Jij bent al net zo een opschepper als VS.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort dronken avontuurtjes heb ik wel gehad.
Ik heb ietsje meer eisen. En word omringd door de prachtigste vrouwen die en van voetbal houden en bier drinken en elegant zijn en goed kunnen dansen.
Ik ga voor de hamstertjes, maar had nog niet genoeg boodschappen te halen om er eentje te krijgenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik heb inmiddels een aantal Gerard Yolo veren van De Plus.
Dus.
Karina houdt ook van voetbal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort dronken avontuurtjes heb ik wel gehad.
Ik heb ietsje meer eisen. En word omringd door de prachtigste vrouwen die en van voetbal houden en bier drinken en elegant zijn en goed kunnen dansen.
Slechts 1 keer gedaan met een lekkere Griek. Was wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit nou niet zo interessant te doen.
Jij pakt ze ook dronken op de wc.
Ja maar de rest klopt voor geen meter. Ik ben niet elegant, kan niet dansen en ben ook niet prachtig.quote:
Wat kun je met die veren doeb dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik heb inmiddels een aantal Gerard Yolo veren van De Plus.
Dus.
Ik kop hem niet inquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat kun je met die veren doeb dan?
VS en ik hebben een iets ander leven (gehad) dan verreweg de meeste FOK!kers. Jij vertelt over jouw ervaringen en wij over de onze.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent al net zo een opschepper als VS.
Vind het ook maar een rare combinatie van eisen eigenlijk. Eén uit het rijtje is al mooi zat lijkt me.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar de rest klopt voor geen meter. Ik ben niet elegant, kan niet dansen en ben ook niet prachtig.
Ja neem alles wat ik zeg serieus man. Je nam het 'ik ga effe krassen' zeker ook serieus? Als ik dat echt elke keer deed dan had ik geen armen meer over.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
VS en ik hebben een iets ander leven (gehad) dan verreweg de meeste FOK!kers. Jij vertelt over jouw ervaringen en wij over de onze.
Maar de kop moet boven het maaiveld afgehakt, niet?
Als je ze allemaal hebt, mag je uit met die dikke meid van de reclamequote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Typisch des vrouws; het detail eruit pikken en het grote overzicht verliezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Karina houdt ook van voetbal. En ze drinkt ook nog bier.
Lekker rosé biertje op z'n tijdquote:
Als ik je serieus zou nemen, kon je nu niet zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja neem alles wat ik zeg serieus man. Je nam het 'ik ga effe krassen' zeker ook serieus? Als ik dat echt elke keer deed dan had ik geen armen meer over.
Ah, ja dat ziet specularium wel zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je ze allemaal hebt, mag je uit met die dikke meid van de reclame.
Ben je type niet dus dat gaat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik je serieus zou nemen, kon je nu niet zitten.
We weten allemaal dat jij elke week een andere jonge god in je bed hebt liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je type niet dus dat gaat nooit gebeurenSowieso ben ik te oud voor seks.
Je selfmarketing doet het hem. Ik smelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je type niet dus dat gaat nooit gebeurenSowieso ben ik te oud voor seks.
Geen idee eigenlijk, eentje had een zuignap en de ander een gaatje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij elke week een andere jonge god in je bed hebt liggen.
Die meuk van de Plus?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, eentje had een zuignap en de ander een gaatje.
Die kut-super heeft nog nooit wat leuks bedacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, er schijnt nog iets bij te horen.
http://theyounggeneration(...)S_Actiepagina_bg.jpg
.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
eentje had een zuignap en de ander een gaatje.
Spannend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
Binnenkort dus een foto van Specularium in een verenpak.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
Binnenkort dus een foto van Specularium in een verenpak.
quote:Zeker tien politiewagens op de Gansstraat, helikopters boven de stad. De politie is op jacht naar een gevaarlijke crimineel die ontsnapt is uit het Pieter Baan Centrum. Later meer.
Spanning en sensatie.quote:
Nee, is hier in de buurt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spanning en sensatie.
Yoki hangt al uit het raam voor de helicopters.
Gansstraat, Utrecht?quote:
Laat het in godsnaam geen FOK!ker zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet in deze buurt, wel in de buurt, helikopter hangt er al een tijdje.
Het is er maar 1.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spanning en sensatie.
Yoki hangt al uit het raam voor de helicopters.
Gracias.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
Overigens, behalve Matador zal het niemand boeien, maar ik spam het lekker toch:
WK / Doe mee aan de FOK! WK pool!
Mijn broertje zei het ook al, hij was net zijn avondwandeling aan het maken vlakbij dat centrum.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet in deze buurt, wel in de buurt, helikopter hangt er al een tijdje.
Pics van je broertje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn broertje zei het ook al, hij was net zijn avondwandeling aan het maken vlakbij dat centrum.
Straks gaat VS hem nog versieren.quote:
Mijn broertje?quote:
Dat was toch een vriend van vroeger ofzo? Heb geen tv dus kan niet kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Webschip het volgende:
Op NPO Doc wordt nu de filmmaker van Mattijs geïnterviewd
Het is intussen alweer afgelopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was toch een vriend van vroeger ofzo? Heb geen tv dus kan niet kijken.
Oh okee, zal vanavond eens zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is intussen alweer afgelopen.
Kan je ook op internet zien.
Kon toch dat je VS bedoelde?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, hoe moet je die vraag anders zien?
Of een stevige komkommer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
VS is niet van het gras, alleen af en toe een slappe prei.
O'Brien is de enige echte natuurlijk he?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef sp3c het volgende:
er zijn 1 miljoen star treks met allemaal een eigen chief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ga ik jou voortaan wel Kanari noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
Zeik niet man. Ik vind het gewoon leuk. Kan mij het verder schelen of het overrated, underrated of wat dan ook is.
Geen idee waar dat nou weer op slaat, maar doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien ga ik jou voortaan wel Kanari noemen.
Hij heeft Karina gehusseld....de letters dan hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee waar dat nou weer op slaat, maar doe wat je niet laten kunt.
Ik ben te dom om dat te snappen dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft Karina gehusseld....de letters dan hè.
Het viel me op, omdat de e in kanarie ontbreekt.quote:
Vast wel, maar zelfs ik heb niet zulke kleine pannetjes.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het viel me op, omdat de e in kanarie ontbreekt.
Oh Njos, tweede ei is uit!
Waarom laat je de TT nu staan en bij mij toen niet?quote:
Je bent zelf konsekwent.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef sp3c het volgende:
consequenter gaat het gewoon niet worden hoor
ik ga slapen
Goede reactie.quote:
Nee, dat weet je pas als ze gaan zingen (mannetje) of eitjes gaat leggen (popje).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
En wat is het? Of kun je dat nu nog niet weten?
Die is moffen aan het uitscheldenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijk
Dit is wel spannend, waar is Yoki?
Ik had alles al afgesloten, zie het nu net op het RTL nieuws..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijk #1
Dit is wel spannend, waar is Yoki?
Lang leve de vrije markt!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:25 schreef arjan1112 het volgende:
postnl wil 1500 van de 2500 'servicepunten' sluiten
dus straks moet ik 15 km rijden naar het postkantoor ?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:23 schreef arjan1112 het volgende:
gozert graaft zijn eigen zwembad met een schop
http://www.telegraaf.nl/b(...)eigen_zwembad__.html
Waar zouden ze dat gelaten hebben?quote:Er werd naar schatting dertigduizend kilogram zand weggeschept uit de achtertuin
In de buurt rondgestrooid en dan onschuldig gaan klagen over de hoeveelheid Sahara zand die is gevallen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Waar zouden ze dat gelaten hebben?
Eigenlijk mag dit niet van Google, maar ik sta het voor deze keer toe.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Peter heeft een mooi jurkje aan
[ afbeelding ]
Prachtig lichaam heeft ze, en kleine boobies waar ze gewoon mee pronkt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk mag dit niet van Google, maar ik sta het voor deze keer toe.
Vooral omdat Rihanna een ontzettend geile negerette is.
Misschien is Nederland de VS al ingehaald....quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:26 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ik snap er niks van.
in de Verenigde Staten zijn de postbodes allemaal ambtenaar
en dat in het zogenaamde ' vrije markt paradijs '
Je moest zeker Utopia kijken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja
Nee ik had gewoon geen tijd en zin om eten te maken. En haast.
Ah, luiheid dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja
Nee ik had gewoon geen tijd en zin om eten te maken. En haast.
Ja, en raad eens met wat nog?quote:
Je broer heeft toch wapens?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:42 schreef YokiKater het volgende:
Er loopt 1 of ander kutkoter constant te toeteren hier in de buurt. 90 euro boete voor dat pokkekoter.
Zoals altijd weet ik niet wat je lult.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:01 schreef Specularium het volgende:
Ramses heeft de Nipkowschijf gewonnen.
Je verwacht het niet bij die inteeltclub.
Je krijgt straks 3 stuks KLM. Ligt allemaal aan de windrichting, Corrie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik word weer helemaal gestoord van alle vliegtuigen die hier overkomen.
Echt om de 3 minuten ook he? En dat dacht ik al inderdaad. Al de zoveelste keer de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je krijgt straks 3 stuks KLM. Ligt allemaal aan de windrichting, Corrie.
De Oostbaan is momenteel in gebruik als landingsbaan.
Yep, het is even druk nu... gaat nog wel even door ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt om de 3 minuten ook he? En dat dacht ik al inderdaad. Al de zoveelste keer de laatste tijd.
Nou lekker dan vorige keer was het zelfs 's nachts. Klootzakken zijn het.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, het is even druk nu... gaat nog wel even door ook
Alles wat uit het zuiden/westen komt komt hier momenteel op 800 meter hoogte over, maar jij hebt het drukker. En ze zitten dan ook lager.. 400 tot 500 meter bij jou.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou lekker dan vorige keer was het zelfs 's nachts. Klootzakken zijn het.
Dat lage klopt wel ja. Af en toe lijkt het alsof ze hier in de straat vliegenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles wat uit het zuiden/westen komt komt hier momenteel op 800 meter hoogte over, maar jij hebt het drukker. En ze zitten dan ook lager.. 400 tot 500 meter bij jou.
Ik hoor hem al aankomen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:11 schreef YokiKater het volgende:
Dat was de KLM66F, volgende wordt de KLM1176, nog 3 minuutjes Corrie.
Ja, het gaat achterelkaar door.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor hem al aankomen hoorHet is de ene vliegt weg, de andere komt er al weer aan.
Kees gaat zo iets zeggen over moffen in de auto.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben Kees terug aan het kijken.
Hij houdt niet van korte rokken.
Nou boffen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het gaat achterelkaar door.
[ afbeelding ]
Bofkont.
Hou je bek joh.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou boffen hoorIk hoor de tv amper, raam staat open omdat het warm is binnen.
Hij is nu nog aan het zeiken op het weer. Daar kan ik me wel een beetje in vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kees gaat zo iets zeggen over moffen in de auto.
Doe effe normaal man. Als ze heel hard juichen hoor ik het misschien hier trouwensquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hou je bek joh.
Zometeen komt juichen.
Daar staat de wind verkeerd voor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe effe normaal man. Als ze heel hard juichen hoor ik het misschien hier trouwens
Zal ik maar niks meer zeggen dan weer? Als ik iets zeg wordt er toch elke keer iets achterlijks van gemaakt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:27 schreef sp3c het volgende:
hahahaaaa ze dacht dat daar echt niets schunnigs van te maken viel
Nee.. lijnvliegtuigen boeien mij niet zo heel erg veel.. tenzij er bijzonderheden zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki zit nu aan zijn prei te trekken.
Ja hallo, wij hebben toch ook niks te doen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik iets zeg wordt er toch elke keer iets achterlijks van gemaakt.
Ga met je pik spelen of zo dan. IN plaats van mij in de zeik te nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hallo, wij hebben toch ook niks te doen?
Ik loop even naar het raam om te kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef YokiKater het volgende:
2 KLM toestellen naast elkaar straks Corrie!
Beetje afwisselen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga met je pik spelen of zo dan. IN plaats van mij in de zeik te nemen.
Jezus zeg.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
Eentje vloog zo laag, die kwam amper boven het dak van het huis aan de overkant uit.
Beetje dagelijks vermaak.. het is een soort FOK! maar dan met videobeelden en audioquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ga je kijken naar kansloze figuren in een stal?
En dan een gifje in kpd posten.quote:
Jij zou ook kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh dat hoef ik niet te zien, dankje.
Ik zie nu Hansie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef arjan1112 het volgende:
ik denk dat er momenteel veel meer mensen naar utopia kijken dan normaal, want gelijk erna komt Nederland - Wales
Ging je iemand slappen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb een enorme blauwe plek op de onderkant van me hand, zo een beetje aan het einde van het scharnierstuk van je duim. Dat is echt enorm kut, ik heb nog nooit een blauwe plek op me hand gehad
Daar speelt de man van 100 miljoen toch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef arjan1112 het volgende:
ik denk dat er momenteel veel meer mensen naar utopia kijken dan normaal, want gelijk erna komt Nederland - Wales
Ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar speelt de man van 100 miljoen toch.
Die ouders leefde in dienst van hem op een leeftijd waar dat niet meer zou moeten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Keeswel verdrietig hoor
Hij heeft het wel echt getroffen met zulke ouders
Maar ze hebben ook niet echt een keus gehad.. ik kreeg de indruk dat ze hadden geprobeerd om hem zo zelfstandig mogelijk te laten leven, maar dat meer dan dit gewoon niet mogelijk was voor hem. Wat kun je dan nog doen als ouders?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ouders leefde in dienst van hem op een leeftijd waar dat niet meer zou moeten.
Moeder wilde het liefst dat Kees eerder zou overlijden dan zijzelf en vader kon er niet mee omgaan.
Die huilde in stilte.
Vond 'De regels van Matthijs' mooier.
Ik vind er geen moer aan, ik ga denk ik gewoon wat anders kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
Wat een zaadwedstrijd weer,.
100% ORANJE!!@
Zo zei ze het direct op camera.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb die moeder niet horen zeggen dat ze zou willen dat hij eerder dood zou gaan eigenlijk. Ze had het over euthanasie maar dat was voor als zij er niet meer waren.
Ik niet, ik ga denk ik een Louis UI maken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind er geen moer aan, ik ga denk ik gewoon wat anders kijken.
Ik heb nog wel wat belastingpapieren in te vullen. Be my guest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
ik ben gewoon voetbal aan het kijken mensen
biertje erbij, chips (cheese onion), het VI huisbandje op de achtergrond en Oranje op de tv
dikke vette matige saaie flopshow weer, ik wou dat ik nog belastingformulieren kon invoeren ofzo, das veel leuker
In Belgie kun je toch alles ontduiken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat belastingpapieren in te vullen. Be my guest.
ow noemt de jeugd het zo tegenwoordigquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat belastingpapieren in te vullen. Be my guest.
Vast, maar mij weten ze altijd te vinden. Volgens mij ben ik er nu ook al te laat mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Belgie kun je toch alles ontduiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |