SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Je verandert hem tenminstequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een werk om die OP te veranderen als je mobiel zit..
Henk heeft niet van die dikke stalpotenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
Is dat Henk? Dat is Henk he met die mooie broek
is die toch geslaagd
Korte broek sowiesoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mannen in pak + korte broek.
Nee, geen Pinkpop voor mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je iets om naar toe te werken.
Ga jij nou nog naar Pinkpop?
Fuck dat, als het 25+ graden is ga ik gewoon lekker in korte broek naar het werkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Korte broek sowiesotenzij op het strand of festivals oid. Maar mannen die dan ik korte broek naar hun werk komen
Ben je postbode? Of doe je het alleen op casual friday.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Fuck dat, als het 25+ graden is ga ik gewoon lekker in korte broek naar het werk
Hey, kan je de groeten aan Awesome voro me doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mannen in pak + korte broek.
Chester is eruit gehaald.quote:
Wie is dat nou weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey, kan je de groeten aan Awesome voro me doen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Awesome_ het volgende:
Lol al die skkltjs die mn vriendin af willen pakke
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:07 schreef Awesome_ het volgende:
Fluo (ik mag fluo zeggen) en ik zijn het nieuwe gymkoppel.
Fuck you Etha en jb. There's a new sheriff in town.
Veel wisselende contacten of niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
Hihi schatje!! we hadden toch af gesproken dat je me niet voor schut zou zetten bij mn vrienden haha oh mijn gucci![]()
Echt zo'n boefje is het, jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |