abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140664323
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze reageert niet meer, is dit een manier om mij te laten geloven dat ze wel interesse heeft en dat ik de eerste stap moet zetten? Of wil ze me echt niet meer en ziet ze me niet zitten? Ze geeft zulke gemengde signalen af!! Help!! Wat zijn vrouwen toch ook botte ongevoelige klootzakken stomme wijven :r ze snappen nooit hints en doen alleen maar macho !! :( :( wat een stommerd ! Ik ga gauw rebounden met Juan de Tuinman
AAAH, zullen we even urenlang bellen en dit tot in de puntjes uitpraten. Kunnen we gelijk even roddelen over dat nieuwe meisje van het werk, wat een trut....
Of ik kom even langs, neem ik wel een flesje prosecco mee, chocolade en tampons.
En natuurlijk betaal ik daar niet voor, ik kijk die verkoper wel heeeeeeeeeeel lief aan

*O* *O* *O* _O- _O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:21:55 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140664362
Ik vind vooral het belangrijkste dat er niet te moeilijk over gedaan wordt ^O^
pi_140664364
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Ooit gedacht om schrijver te worden? Wat een talent, zoals in dat vorig topic over "zoontje...", man man _O_
Ik schrijf de hele dag al....

Programeertalen :(
pi_140664365
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
Een vrouw hoort trouwens ook niet zelf te bestellen als er voor haar betaald wordt :)
:W
pi_140664370
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben je me nu al bezig te kleineren? Je denkt zeker dat ik zo`n stom huisvrouwtje ben die alleen thuis gaat zitten? Nou ik zal je vertellen dat je dat mooi kan vergeten meneertje! Ik heb wel degelijk inhoud en ben gewoon een catch, dus je gaat maar wat meer moeite voor me doen anders hoeft het niet meer!! Snap de hints die ik drop een keer!!
Hints? Ik vraag je om mij te pijpen en jij praat over hints? :{w Hou op met zagen!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:22:28 #106
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140664382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:20 schreef misterunox het volgende:

[..]

AAAH, zullen we even urenlang bellen en dit tot in de puntjes uitpraten. Kunnen we gelijk even roddelen over dat nieuwe meisje van het werk, wat een trut....
Of ik kom even langs, neem ik wel een flesje prosecco mee, chocolade en tampons.
En natuurlijk betaal ik daar niet voor, ik kijk die verkoper wel heeeeeeeeeeel lief aan

*O* *O* *O* _O- _O-
Lachen om je eigen slechte grappen ;( Als een date dat doet laat ik 'm wel betalen, voor wat ik heb moeten doorstaan die avond.
pi_140664403
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Lachen om je eigen slechte grappen ;( Als een date dat doet laat ik 'm wel betalen, voor wat ik heb moeten doorstaan die avond.
_O-
pi_140664414
Ik laat mijn vriendin nooit betalen. Is denk ik ook cultureel wat duidelijker (midden-oosters)
pi_140664423
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh das wat anders :(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:24:32 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140664437
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij schrijft programmeertalen? :+
pi_140664446
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Hints? Ik vraag je om mij te pijpen en jij praat over hints? :{w Hou op met zagen!
Bah zo slecht gelijk beginnen over sex op de eerste date, vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde, wat een viespeuken :r kan je nou nooit eens interesse tonen in mij als persoon? Ik voel me niet gewaardeerd, je ziet me alleen als lustobject :'( ik wil geen sex, ik wil met je vrijen, connecten op een diep niveau, onze zielen laten samensmelten in de nacht! Je moet me romantisch in mijn ogen kijken terwijl ik in je armen lig waarna we op het ritme van de nacht de liefde bedrijven en je me tot in de hemel laat stijgen!!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 12:25:44 ]
pi_140664480
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij schrijft programmeertalen? :+
Ik schrijf in programmeertalen, zo goed wijsneus :P
pi_140664523
Ik betaal niet voor vrouwen, straks gaan ze nog denken dat ik hun uitmaak voor hoer.
pi_140664536
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bah zo slecht gelijk beginnen over sex op de eerste date, vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde, wat een viespeuken :r kan je nou nooit eens interesse tonen in mij als persoon? Ik voel me niet gewaardeerd, je ziet me alleen als lustobject :'( ik wil geen sex ik wil met je vrijen, connecten op een diep niveau, onze zielen laten samensmelten in de nacht!
_O-

Wel wel, je bent gewoon zo aantrekkelijk dat ik je niet kan weerstaan, amai , snap je dan niet dat ik gewoon niet naast jou kan zitten zonder u aan te raken! Het is sterker dan mijzelf, vooral als ik diep in die mooie ogen kijk, dan ben ik gewoon verloren en kan niet nadenken. Dat kan je mij toch niet kwalijk nemen? Als ik naar je kijk dan voel ik al dat we op een diepe niveau verbonden zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140664715
In het begin heb ik betaald maar nu we samenwonen is het netjes 50/50 op af en toe een uitzondering na.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:40:22 #116
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140664801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Mag ze wel kiezen wat voor kleren ze aantrekt? En moet ze toestemming vragen om naar het toillet te gaan?
:')
-XOXO-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:41:48 #117
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140664831
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Whut?? :')
Dat is gewoon de etiquette, als de man betaalt(wat zo hoort) dan hoort de vrouw niet voor zichzelf de bestellen maar besteld de man voor haar :)
-XOXO-
pi_140664847
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dat is gewoon de etiquette, als de man betaalt(wat zo hoort) dan hoort de vrouw niet voor zichzelf de bestellen maar besteld de man voor haar :)
Succes met de etiquette.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:45:03 #119
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140664913
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Succes met de etiquette.
Ja ik schijn tegenwoordig tot een steeds kleiner wordende minderheid die de etiquette nog kent te behoren ;(
-XOXO-
pi_140664961
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ja ik schijn tegenwoordig tot een steeds kleiner wordende minderheid die de etiquette nog kent te behoren ;(
Misschien heeft de meerderheid van de mannen wel al aanvaard dat een vrouw ook voor haar zelf kan betalen. Er zal altijd een minderheid zijn. :+
pi_140665059
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien heeft de meerderheid van de mannen wel al aanvaard dat een vrouw ook voor haar zelf kan betalen. Er zal altijd een minderheid zijn. :+
Het heeft weinig te maken met wel of niet kunnen betalen... Dat is ook helemaal niet het bericht dat ik wil afgeven wanneer ik betaal...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 12:51:24 ]
pi_140665106
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het heeft weinig te maken met wel of niet kunnen betalen...
Met wat dan wel? Met mogen? Met willen?
pi_140665125
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Met wat dan wel? Met mogen? Met willen?
Is al een aantal keren gezegd, ook door anderen:
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik laat mijn vriendin nooit betalen. Is denk ik ook cultureel wat duidelijker (midden-oosters)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:54:09 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140665146
Vind het normaal om het zelf ook aan te bieden maar zeker attent als een man in het begin eens de rekening oppakt. Daarnaast heb ik niet een inkomen om steeds uit eten te gaan dus dat speelt ook een rol, andere prioriteiten. Maar dan zou ik wel moeite hebben met iemand die alles betaalt of steeds uitstapjes wil maken op zijn kosten, dan liever gewoon eens uitgebreid voor hem koken ofzo, voelt evenwichtiger. En op iets trakteren als je ergens bent.
pi_140665147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is al een aantal keren gezegd, ook door anderen:

[..]

Oke.
pi_140665153
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:27 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik betaal graag net zoveel als m'n vriend, dit wordt natuurlijk niet tot op de euro bijgehouden maar de ene keer betaalt hij en de andere keer betaal ik. En hij vindt dat prima.
Dit, maar wij zijn dan ook al bijna 6 jaar samen.
pi_140665257
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Oke.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik het waardeer als ze betaalt of als ze aangeeft te willen betalen. :s).
pi_140665281
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Neemt natuurlijk niet weg dat ik het waardeer als ze betaalt of als ze aangeeft te willen betalen. :s).
Aha *O* dat maakt het verschil :Y
pi_140665538
Ik snap niet waarom zoveel mensen zeggen dat ze in het begin wel betalen en later de rekeningen delen. Juist als je langer in een relatie zit geef je er toch niet meer zoveel om, of zie ik dat verkeerd? Ik heb nog nooit wakker gelegen om geld.

Zit nu in een langere relatie waarbij hij alles betaald, omdat ik het simpelweg niet kan. Andersom hebben we ook al meegemaakt. En als ik het straks wel weer kan betalen, zal hij dinertjes waarschijnlijk nog steeds betalen. Ik betaal dan weer andere dingen. Lekker boeiend.

Het enige waar ik een hekel aan heb is als er moeilijk over gedaan word. Heb wel eens een date gehad die de rekening wilde delen en die echt begon te rekenen. Ik heb het hele bedrag neergelegd en ben weggegaan. :')
pi_140665549
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Aha *O* dat maakt het verschil :Y
Kijk, er moet geen misbruik van de situatie gemaakt worden. Dat de vrouw er maar vanuit gaat dat de man toch wel betaalt en dat er geen 'waardering' is als er betaald wordt.

Eerder in dit topic gaf ik aan dat ik het soms irritant vond dat ze wil betalen en er 'moeilijk' wordt gedaan, maar juist door dat gedrag weet ik dat ze het niet vanzelfsprekend vindt en dat het dus wel wat voor haar betekent (waardering).

En die waardering is dan dus ook niet meteen iets seksueels (...), denk meer in de richting van een glimlach, een knuffel, een kusje; kleine dingetjes waar je aan merkt dat haar hartje een sprongetje maakt. *;.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2014 13:13:19 ]
pi_140665581
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
Heb wel eens een date gehad die de rekening wilde delen en die echt begon te rekenen. Ik heb het hele bedrag neergelegd en ben weggegaan. :')
Groot gelijk!
pi_140665614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kijk, er moet geen misbruik van de situatie gemaakt worden. Dat de vrouw er maar vanuit gaat dat de man toch wel betaalt en dat er geen 'waardering' is als er betaald wordt.

Eerder in dit topic gaf ik aan dat ik het soms irritant vond dat ze wil betalen en er 'moeilijk' wordt gedaan, maar juist door dat gedrag weet ik dat ze het niet vanzelfsprekend vindt en dat het dus wel wat voor haar betekent (waardering).

Mooi gezegd. En vooral dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef zarGon het volgende:

En die waardering is dan dus ook niet meteen iets seksueels (...), denk meer in de richting van een glimlach, een knuffel, een kusje; kleine dingetjes waar je aan merkt dat haar hartje en sprongetje maakt. *;.
^O^
  FOK!mycroftheld dinsdag 3 juni 2014 @ 13:25:02 #133
128465 Wrapster
pi_140665936
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen zeggen dat ze in het begin wel betalen en later de rekeningen delen.
Als je gaat trouwen in gemeenschap van goederen betaal je beide sowieso de helft :+

En als je niet zoveel te spenderen hebt kun je natuurlijk ook altijd voor je geliefde gaan koken, ik vind dat ook erg leuk om te doen. Er uiteraard van uitgaande dat je een beetje fatsoenlijk kunt koken, als je er geen ervaring mee hebt is het een minder goed idee.
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 13:26:30 #134
5428 crew  miss_sly
pi_140665973
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:54 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dit, maar wij zijn dan ook al bijna 6 jaar samen.
Wij zijn 9 jaar samen en hebben alleen nog maar gezamenlijke rekeningen waar alles van betaald wordt. Als we samen weg zijn, rekent hij eigenlijk wel altijd af. Ik vind dat wel prima, eigenlijk, hoe ouderwets ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:37:37 #135
428862 Plausibel
Écht waar!
pi_140666280
Ik heb hier al meerdere malen gelezen over situaties waar de man betaalt voor de vrouw, onder andere omdat zij het niet kan betalen. (wegens studie, oid).

De meeste mannen staan er blijkbaar op om te betalen.
Maar hoe zouden jullie het dan doen als de man het niet kan betalen?
Regenboog, regenboog
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt toch wel zo stom
pi_140666316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef Plausibel het volgende:
Ik heb hier al meerdere malen gelezen over situaties waar de man betaalt voor de vrouw, onder andere omdat zij het niet kan betalen. (wegens studie, oid).

Ligt eraan hoe de situatie er precies uitziet...
pi_140666326
quote:

Das een goeie, ben ik ook wel benieuwd naar
pi_140666328
quote:

Dan faalt de man in kwestie natuurlijk.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:41:30 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140666396
quote:
Dan betaal ik.
Is het bij een eerste date, dan neem ik aan dat hij zoiets van te voren wel gemeld heeft ("uit eten is wat prijzig voor mij" ofzoiets).

En vriendschappen / relaties, dan weet je het van elkaar. En als ik het kwijt kan dan betaal ik gewoon en anders doen we gewoon goedkopie dingen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:43:33 #140
206322 Seam
Pillz-E
pi_140666459
Op de eerste date biedt ik het aan daarna deel ik de rekening gewoon. Ik zal er niet op staan om de rekening te betalen, als een chick wilt delen is dat prima.
quote:

Wat een bullshit. Als je een date niet meer kan betalen moet je maar gewoon kluizenaar worden en je leven eerst op rails krjigen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140666722
quote:
Dan zou ik voor hem betalen. O+ Maar het zou wel moeilijk zijn voor hem om dat te accepteren. Ik heb dat al meegemaakt dat een jongen me erg leuk vond, maar dat hij geen geld had om mij uit te vragen. Hij schaamde zich voor de situatie terwijl ik dat totaal niet erg vond.
pi_140666933
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan zou ik voor hem betalen. O+ Maar het zou wel moeilijk zijn voor hem om dat te accepteren. Ik heb dat al meegemaakt dat een jongen me erg leuk vond, maar dat hij geen geld had om mij uit te vragen. Hij schaamde zich voor de situatie terwijl ik dat totaal niet erg vond.
logisch, zou ik ook hebben
pi_140667017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:57 schreef Cart_A1993 het volgende:

[..]

logisch, zou ik ook hebben
Waarom dan??
pi_140667203
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom dan??
Dat vind ik erg lastig uit te leggen. Op een of andere manier, ik weet dat het een verkeerde gedachtegang is, betaald de man, of is de man in ieder geval iemand die genoeg werkt om alles te kunnen betalen. Als je dan gaat daten en geen geld hebt om iemand uit te vragen, zou ik het geen fijn gevoel vinden dat de vrouw dan maar betaald.

Het is anders als je in een relatie zit en mn loon is er een eind doorheen en het duurt een week voordat ik het heb, dat mn vriendin dan betaald, maar toch in de situatie waar jij in zat zou ik me schamen als man zijnde ja.
pi_140667328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:32 schreef zarGon het volgende:
Quotes uit een zeer vermakelijk topic:

[..]

[..]

[..]

[..]

Totaal niet herkenbaar dat van op de euro precies of door de helft. En als ik dit topic zo lees ook totaal niet.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:09:23 #146
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140667370
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Het gaat niet om kunnen, mijn vriendin kan prima voor zichzelf zorgen.
-XOXO-
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 14:16:50 #147
5428 crew  miss_sly
pi_140667625
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Het gaat niet om kunnen, mijn vriendin kan prima voor zichzelf zorgen.
Misschien is dat wel een beetje het punt, dat veel jonge(re) vrouwen dit aan zichzelf en de rest van de wereld nog moet bewijzen?

Mijn vriend en ik hebben samen een dochter. Ik werk inmiddels 24 uur en breng beduidend minder binnen, maar ik heb er geen problemen mee, en hij ook niet. Tot de geboorte van onze dochter, en ook alle jaren voordat wij een relatie kregen, kon ik prima voor mezelf zorgen en was ik financieel onafhankelijk van wie dan ook. Ik weet dus dat ik dat kan en hoef dat niet meer te bewijzen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_140667956
Toen ik in een ver verleden nog een relatie had betaalde mijn vriendin vooral, omdat zij nou eenmaal meer te besteden had. Ik merk wel dat wanneer ik met een vriend in een restaurant wat eet en we om de rekening vragen ze automatisch de rekening aan de man geven.
pi_140668109
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef Franknfurter het volgende:
Toen ik in een ver verleden nog een relatie had betaalde mijn vriendin vooral, omdat zij nou eenmaal meer te besteden had. Ik merk wel dat wanneer ik met een vriend in een restaurant wat eet en we om de rekening vragen ze automatisch de rekening aan de man geven.
Haha dat had ik ook, had double date en de rekening was al in 2en gesplitst door de bediening en aan mij en de mannelijke kant van het andere stel gegeven
pi_140668171
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik betaal ook altijd, geld interesseert me niet zoveel omdat ik me er niet zoveel zorgen over hoef te maken. In mijn vrienden/vriendinnengroep zijn er veel die nog studeren of krap zitten qua budget, dan maakt het me niet zoveel uit als ik meer inleg of een rekening oppak.
Met dat laatste moet je nog oppassen ook, want dat schijnt tegenwoordig ook al weer als patserig te worden ervaren door deze en gene.

Maar verder wel mee eens. Geld boeit mij geen ene reet en als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van die figuren die alles gaan bijhouden en verrekenen. Ik betaal liever alles voor iedereen dan dat ik aan die onzin mee moet doen!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')