AAAH, zullen we even urenlang bellen en dit tot in de puntjes uitpraten. Kunnen we gelijk even roddelen over dat nieuwe meisje van het werk, wat een trut....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze reageert niet meer, is dit een manier om mij te laten geloven dat ze wel interesse heeft en dat ik de eerste stap moet zetten? Of wil ze me echt niet meer en ziet ze me niet zitten? Ze geeft zulke gemengde signalen af!! Help!! Wat zijn vrouwen toch ook botte ongevoelige klootzakken stomme wijvenze snappen nooit hints en doen alleen maar macho !!
![]()
wat een stommerd ! Ik ga gauw rebounden met Juan de Tuinman
Ik schrijf de hele dag al....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ooit gedacht om schrijver te worden? Wat een talent, zoals in dat vorig topic over "zoontje...", man man
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
Een vrouw hoort trouwens ook niet zelf te bestellen als er voor haar betaald wordt
Hints? Ik vraag je om mij te pijpen en jij praat over hints?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je me nu al bezig te kleineren? Je denkt zeker dat ik zo`n stom huisvrouwtje ben die alleen thuis gaat zitten? Nou ik zal je vertellen dat je dat mooi kan vergeten meneertje! Ik heb wel degelijk inhoud en ben gewoon een catch, dus je gaat maar wat meer moeite voor me doen anders hoeft het niet meer!! Snap de hints die ik drop een keer!!
Lachen om je eigen slechte grappenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:20 schreef misterunox het volgende:
[..]
AAAH, zullen we even urenlang bellen en dit tot in de puntjes uitpraten. Kunnen we gelijk even roddelen over dat nieuwe meisje van het werk, wat een trut....
Of ik kom even langs, neem ik wel een flesje prosecco mee, chocolade en tampons.
En natuurlijk betaal ik daar niet voor, ik kijk die verkoper wel heeeeeeeeeeel lief aan
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Lachen om je eigen slechte grappenAls een date dat doet laat ik 'm wel betalen, voor wat ik heb moeten doorstaan die avond.
Oh das wat andersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schrijf de hele dag al....
Programeertalen
Jij schrijft programmeertalen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schrijf de hele dag al....
Programeertalen
Bah zo slecht gelijk beginnen over sex op de eerste date, vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde, wat een viespeukenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Hints? Ik vraag je om mij te pijpen en jij praat over hints?Hou op met zagen!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bah zo slecht gelijk beginnen over sex op de eerste date, vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde, wat een viespeukenkan je nou nooit eens interesse tonen in mij als persoon? Ik voel me niet gewaardeerd, je ziet me alleen als lustobject
ik wil geen sex ik wil met je vrijen, connecten op een diep niveau, onze zielen laten samensmelten in de nacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mag ze wel kiezen wat voor kleren ze aantrekt? En moet ze toestemming vragen om naar het toillet te gaan?
Dat is gewoon de etiquette, als de man betaalt(wat zo hoort) dan hoort de vrouw niet voor zichzelf de bestellen maar besteld de man voor haarquote:
Succes met de etiquette.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is gewoon de etiquette, als de man betaalt(wat zo hoort) dan hoort de vrouw niet voor zichzelf de bestellen maar besteld de man voor haar
Ja ik schijn tegenwoordig tot een steeds kleiner wordende minderheid die de etiquette nog kent te behorenquote:
Misschien heeft de meerderheid van de mannen wel al aanvaard dat een vrouw ook voor haar zelf kan betalen. Er zal altijd een minderheid zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik schijn tegenwoordig tot een steeds kleiner wordende minderheid die de etiquette nog kent te behoren
Het heeft weinig te maken met wel of niet kunnen betalen... Dat is ook helemaal niet het bericht dat ik wil afgeven wanneer ik betaal...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien heeft de meerderheid van de mannen wel al aanvaard dat een vrouw ook voor haar zelf kan betalen. Er zal altijd een minderheid zijn.
Met wat dan wel? Met mogen? Met willen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het heeft weinig te maken met wel of niet kunnen betalen...
Is al een aantal keren gezegd, ook door anderen:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Met wat dan wel? Met mogen? Met willen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik laat mijn vriendin nooit betalen. Is denk ik ook cultureel wat duidelijker (midden-oosters)
Oke.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is al een aantal keren gezegd, ook door anderen:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |