quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef bram1241 het volgende:
het vrouwelijke geslacht heeft makkelijker seks, zij hebben het voor het kiezen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:06 schreef voederbietel het volgende:
Als je nou die kerel laat betalen iedere keer dat 'ie over je zusje heen gaat heb jij een mooie stroom zwart geld en los je die problemen met dat je moeder kan zien hoeveel geld jij pint ook op.
Maar niet naar een online cursus Nederlands schrijven...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:06 schreef PriesterB het volgende:
Jammer dat je de weg naar de nieuw topic knop nog steeds weet te vinden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:06 schreef PriesterB het volgende:
Jammer dat je de weg naar de nieuw topic knop nog steeds weet te vinden.
En je zusje is zo te lezen toch al een hoerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:06 schreef voederbietel het volgende:
Als je nou die kerel laat betalen iedere keer dat 'ie over je zusje heen gaat heb jij een mooie stroom zwart geld en los je die problemen met dat je moeder kan zien hoeveel geld jij pint ook op.
Dat je de behoefte hebt dit te benadrukken geeft enige onzekerheid bij je aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef kurva het volgende:
Mensen die niet snappen dat djakka een der grootste FOK!trollers is
Djakka
Ben er mee aan het werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat je de behoefte hebt dit te benadrukken geeft enige onzekerheid bij je aan.
Eerste echte cringe-moment.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef djakkaa3033 het volgende:
men zus maakt dan vaak het eten voor me klaar
Gvd goed adviesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:06 schreef voederbietel het volgende:
Gewoon een bitchslap geven als ze zeurt over dat geldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:28 schreef djakkaa3033 het volgende:
wel een goed advies zou wel eerlijker zijn want dan hebben we allebei seks ik met het zwarte geld en zijn met die goozer alleen als ze al geld krijgt houd ze het zelf denk haha
Doe dat nou maar niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:29 schreef djakkaa3033 het volgende:
Zal wel ff kijken of ik vanavond een foto van der hier op ken gooien (word geen sexueel getinte)
kan wel haar onderbroekenb fotograven er hier posten, als iemand intressen heb eventueel
Kloontje valt door de mand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
KLB / Geen pokerface hebben
2 maanden terug was je nog 22
Precies, dat moet toch zo geregeld zijn dan.quote:
Niet elke maand jarig zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wacht, ho, huh, zou djakka soms wat, liegen.... op het internet...?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
TS moet meer hossel fantasie leren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, dat moet toch zo geregeld zijn dan.
Ik weet niet eens wie je bent man.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef djakkaa3033 het volgende:
Goeeiemiddag allemaal hier weer je favorieten indoboykie op je beeldschermpie !!!!
Hoeveel favoriete indoboykies heb je dan wel niet?quote:
Jij was toch tegen dit soort strapatsen eerst toen je nog maagd was?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef mapima het volgende:
geil verhaal man. maar seks is gezond dus laat je zus.
ik ben nog steeds maagd hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij was toch tegen dit soort strapatsen eerst toen je nog maagd was?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef Kutmanager het volgende:
Je zus thuis zien komen met een lichtgetinte gast lijkt me dus een van de kutste dingen die je kan overkomen.Ib4 racist.
Erger dan zwaargetint?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef Kutmanager het volgende:
Je zus thuis zien komen met een lichtgetinte gast lijkt me dus een van de kutste dingen die je kan overkomen.Ib4 racist.
Je hebt ook lichtgetinte negers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja. Negers kunnen nog wel tof zijn.
ik dacht dat haan33 jou inmiddels een steeksmering had gegeven.quote:
Blondje_93 niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef bram1241 het volgende:
het vrouwelijke geslacht heeft makkelijker seks, zij hebben het voor het kiezen.
Ga weg.quote:
Wou ik gewoon zeggenquote:
structurele oplossing 9/10quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Neuk trouwens gewoon je zusje dan. Oh en pics.
Er zijn fokkers die alles letterlijk nemen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef kurva het volgende:
Djakka
Zolang ze dit niet ontkent ga ik er vanuit dat het waar isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik dacht dat haan33 jou inmiddels een steeksmering had gegeven.
oh neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik dacht dat haan33 jou inmiddels een steeksmering had gegeven.
dm maarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef mapima het volgende:
[..]
oh nee
maae ik heb wel zin in een piemel :$
DM Flitskikker, die wil vast welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef mapima het volgende:
[..]
oh nee
maae ik heb wel zin in een piemel :$
Wie is die betrouwbare bron?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
DM Flitskikker, die wil vast wel
Heb ik uit betrouwbare bron vernomen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef kurva het volgende:
Djakka
Ik heb je foto gezien en ben tot de conclusie gekomen dat vrijwel alleen Braddie jou vrijwillig zou doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet oordelen zolang je me niet kent
Net dm'de je wat andersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien en ben tot de conclusie gekomen dat vrijwel alleen Braddie jou vrijwillig zou doen.
Je bent dus gezakt voor je examen, aangezien je nu nog proefwerken moet maken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:47 schreef mapima het volgende:
ben sow geil en vlgns mij ben ik dronken waar is inge we moeten morgen natuurkunde proefwerk maken wij zijn beta's
kan me geen fuck schelen of ik zak of niet I love vavo wollahquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent dus gezakt voor je examen, aangezien je nu nog proefwerken moet maken?
Jij bent volgens mij zo'n vrouw die heel erg op zou knappen van een paar flinke tikken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef mapima het volgende:
[..]
kan me geen fuck schelen of ik zak of niet I love vavo wollah
Pics van je zus, kunnen we dat regelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef Kutmanager het volgende:
op me tieten rn kont vind ik geilquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij zo'n vrouw die heel erg op zou knappen van een paar flinke tikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |