Hier weer een klachtje van de enige ekte autistische fok-swag-indo je boykie Djakkaa uit het altijd lekkere Rotterdam Noordd!
Misschien is het wat raar ben zelf 22 en me zusje is net 16 maar ze word steeds mooier het was eerst nog echt een kindje.. Laat ik even vooropstellen dat ik op dat moment totaal geen intresse in der had.
Eigenlijk is dat pas gekomen toen ze van die ebola mooie borstjes kreeg en ongesteld werd. Ook kwamen er steeds meer van die geile vriendinnen over de vloer, vaak luisterde ik af en ik dacht altijd dat wijfies veel netter waren met praten als boykies maar niks is minder waar gasten
Wat ik o.a. opvangde :
- AAH ik heb echt zo'n chrush op Devenchelo, serieus als ik hem zie serieus ik zweer je alles giert door m'n lijf hij is kapot lekker dus daarom YOLO hihihihihi
- Zusje: Ze vroegen wat ik voor me verjaardag wou, en ik zei een zwarte vibo weetje maar het was gewoon een grapje en die jongens echt.... ze nemen het gelijk serieus en nu krijg ik er echt een, pff vind het ook niet erg maar ik weet niet hoor (ander meisje: aaahh zullen we hem dan samen gebruiken) zusje: ja is goed kutje van me doen we potjes voor life tochh hihihih! ''
Ik dacht echt van de pest golera is dat mijn zusje die ik hoort praten??? Ik dacht altijd dat het zo'n beschaafd meissie was zo is ze wel als ik samen met mijn moeder en ik wat gaan doen, dan zegt ze nooit kutje of geil of zo iets MAAR GOED GASTEN TO THE POINT
Heb dus zelf een wajong en hoe meer uur je per dag thuis bent hoe geiler je de hele dag door word, ik heb een paar keer dus een onderbroekje uit haar kleding kast gehaald en ruik dan eraan met de gedachte dat ze soms per dag meer dan 7 uur dat dingetje draagd en dat er zolang dus een pussehut in heeft gezeten, soms trek ik hem dan ook zelf aan, dat doe ik ook met haar jassen en skinnyjeans broeken, gewoon dat gevoel dat je omringd bent door meiden DNA dat wind mij op maar kan ook als raar gezien worden misschien
Toen ze gister avond klaar was met douchen heb ik haar onderbroek die ze uit had getrokken uit de wasmand gevist en naast me bureau gelegd, toen ging het mis
Ze wou wat aan me vragen over morgen of ze mijn fiets mocht lenen om naar de ortho te gaan (die ken je moeilijk met de metro bereiken) en toen zag ze dat ding leggen op me bureau.. ze schrok dat zag je duidelijk...
Ik schaamde me diep, en ze vroeg wat dat ding daar deed, zei maar dat ik cola had geknoeid en het met haar slip schoon had gemaakt maar toen dacht ze na en zei: soms liggen mijn onderbroeken, vervrommeld in de kast terwijl ma altijd alles netjes strijkt, ben jij dat soms?
Ik weet niet wat in me kop gebeurde, maar volgens mij kreeg ik in m'n harses een bloed uitstorting want ik werd pik rood en m'n hoofd voelde aan alsof ik verbrand was zo warm..
En zei ''nee'' maar ze geloofde me voor geen meter
Klacht betrapt worden op een fetishj en nu me kapot schamen en haar niet meer normaal onder ogen durven
Klacht geen pokerface hebben en daarom geloofde ze me leugentje niet
Verwachte reacties: terechte klacht goossie ik hebt ook altijd van die schamende dingen bij familie meegemaakt