Eerste echte cringe-moment.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef djakkaa3033 het volgende:
men zus maakt dan vaak het eten voor me klaar
Gvd goed adviesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:06 schreef voederbietel het volgende:
Als je nou die kerel laat betalen iedere keer dat 'ie over je zusje heen gaat heb jij een mooie stroom zwart geld en los je die problemen met dat je moeder kan zien hoeveel geld jij pint ook op.
Gewoon een bitchslap geven als ze zeurt over dat geldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:28 schreef djakkaa3033 het volgende:
wel een goed advies zou wel eerlijker zijn want dan hebben we allebei seks ik met het zwarte geld en zijn met die goozer alleen als ze al geld krijgt houd ze het zelf denk haha
Doe dat nou maar niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:29 schreef djakkaa3033 het volgende:
Zal wel ff kijken of ik vanavond een foto van der hier op ken gooien (word geen sexueel getinte)
kan wel haar onderbroekenb fotograven er hier posten, als iemand intressen heb eventueel
Kloontje valt door de mand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
KLB / Geen pokerface hebben
2 maanden terug was je nog 22
Precies, dat moet toch zo geregeld zijn dan.quote:
Niet elke maand jarig zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wacht, ho, huh, zou djakka soms wat, liegen.... op het internet...?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
TS moet meer hossel fantasie leren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, dat moet toch zo geregeld zijn dan.
Ik weet niet eens wie je bent man.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef djakkaa3033 het volgende:
Goeeiemiddag allemaal hier weer je favorieten indoboykie op je beeldschermpie !!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |