Oh ik kan ook best parels mislopen daardoor hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja daar verschillen we dan in, mijn ervaring leert dat een enkel nummer niet representatief voor een band hoeft te zijn.
Nou ja, wat ik het beste vind hoef jij niet het beste te vinden. Wat ik het beste vind kan ook best wat anders zijn dan wat Norrage het beste vind en beide hoef jij het niet mee eens te zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef Kerftminister het volgende:
Verder was het hun hoogst en meest gerate op RYM dus leek me wel representatief dan.
Ik heb nog langer niet genoeg, ken nog zo relatief weinig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh ik kan ook best parels mislopen daardoor hoor![]()
Maar dat zullen er niet veel zijn, en wat ik niet ken mis ik ook niet
Ik heb genoeg muziek die ik wel gegarandeerd goed vind, hoef niet perse alle te kennen
Zeker waar, maar het is natuurlijk logischer om met iets dat door honderden mensen hoger gerate is dan iets anders te beginnen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik het beste vind hoef jij niet het beste te vinden. Wat ik het beste vind kan ook best wat anders zijn dan wat Norrage het beste vind en beide hoef jij het niet mee eens te zijn
Nu ja, ik begrijp en hoor wel dat het vroege werk degelijk is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Held.
Was al bang dat ik de enige was, staat ook echt in de onderste 15 van mijn dik 1000 gerate albums nu.
Of je de enige bent die negatief praat over muziek die niet nieuw is? Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik trouwens de enige in dit topic die zich wel eens negatief uitlaat over muziek die niet net uitgekomen is en tegenviel? Lijkt er bijna wel op.
Hmm dacht dat het in dit topic wel meeviel, ik probeer iig niet meer gepikeerd op anderen te reageren want ja, meningen etc.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je de enige bent die negatief praat over muziek die niet nieuw is? Natuurlijk niet.De rest houdt zijn gezeur alleen enigszins in de perken omdat je er nogal snel anderen mee op de tenen trapt.
Helaas wel ja. Wát een rotnummer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:28 schreef ranja het volgende:
Wonderwall is gewoon een nieuwe evergreen trouwensBij de Olympische Spelen in Londen viel me op dat zo'n beetje elke atleet uit welk land ook meezong
Dit! (hoewel ik over Bready Eye niet kan oordelen, nooit geluisterd)..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef ranja het volgende:
Oasis en Beady Eye beide trouwens, het eerste album van beide is geweldig en daarna werd het meteen al hard minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Telt maar voor 1 hequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:58 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
wow, NL heeft DE (met al hun krautrock) voorbijgestreefd.
Waarschijnlijk kan ik die overwinning toeschrijven aan Eefje de Visser![]()
![]()
Meer België dan Nederland.quote:
België zal vooral Hooverphonic zijn, en Italië vooral Elisaquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:11 schreef Kerftminister het volgende:
Meer België dan Nederland.
Daar zullen sommige users niet blij mee zijn. Ook veel Italië, leuk.
Gaat toch om playcount? Het aantal plays stond iig wel in de tabel tijdens het creeren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Telt maar voor 1 he
Wel leuk om te kijken ook waar ik nog wat dingetjes mis, moet zelf bijvoorbeeld nog heel veel krautrock of samba luisteren, en heb dan weer relatief weinig Brits spul gehad.
Het gaat idd om de totale playcount, maar ik neem aan dat je niet 7% van je beluisterde nummers naar Eefje hebt geluisterd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gaat toch om playcount? Het aantal plays stond iig wel in de tabel tijdens het creeren.
Nop gaat niet om playcount, anders zou Zuid Korea nooit zo hoog staan als Japan bij mij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gaat toch om playcount? Het aantal plays stond iig wel in de tabel tijdens het creeren.
Wel? Dacht van niet, even zoeken. Staat er niet bij dus. Kan iemand dit bevestigen/weerleggen met zn charts?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat idd om de totale playcount, maar ik neem aan dat je niet 7% van je beluisterde nummers naar Eefje hebt geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |