quote:
Ban.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Gehenna het volgende:
Wel tof dat hij zo 'z'n ding' doet, maar verder ongelofelijk ruk eigenlijk
Jij mag niet meer meedoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Gehenna het volgende:
Wel tof dat hij zo 'z'n ding' doet, maar verder ongelofelijk ruk eigenlijk
Nou, Kerft, ik wat op jouw versiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier voorlopig nog Marquee Moon.
Vond trouwens deze, ziet er goed uit, ga ik als referentiemateriaal gebruiken:
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
Deze niet ik begrijp zin.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, Kerft, ik wat op jouw versie
Wat voor versie moet ik maken dan?quote:
Naar keuze uiteraard. Alleen verwachtte ik een versie met alle K-pop en Japanse meuk en zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat voor versie moet ik maken dan?
Enige waar ik echt genoeg kennis van heb om zoiets te maken is Hip Hop van 94-11 en zelfs daar niet eens van misschien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar keuze uiteraard. Alleen verwachtte ik een versie met alle K-pop en Japanse meuk en zo
je kan ook gewoon al je goede muziek ergens op de lijst zetten en een soort connect the dots doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Enige waar ik echt genoeg kennis van heb om zoiets te maken is Hip Hop van 94-11 en zelfs daar niet eens van misschien.
Daar heeft niemand baat bij joh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
je kan ook gewoon al je goede muziek ergens op de lijst zetten en een soort connect the dots doen
In 2012 in Porto, 2013 in Barça.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:01 schreef Z het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? Lijkt me idd een prettig festival.
Mooi overzichtje, wilde altijd nog in de New Wave/Post-Punk/Jangle pop duiken. Vandaag heb ik Felt geluisterd, volgens mij moet vooral de jangle pop hoek mij wel liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier voorlopig nog Marquee Moon.
Vond trouwens deze, ziet er goed uit, ga ik als referentiemateriaal gebruiken:
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
Jangle wil ik ook nog meer proberen, Smiths bevalt me namelijk wel, Mac DeMarco vind ik dan wel weer te makkelijke muziek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi overzichtje, wilde altijd nog in de New Wave/Post-Punk/Jangle pop duiken. Vandaag heb ik Felt geluisterd, volgens mij moet vooral de jangle pop hoek mij wel liggen.
Ja zit wel wat leuks tussen hoor als je ervan houdt. Oude Steve Roach is wel fijn. Jon Hassell is ook een 'grote' naam (ook met Brian Eno gewerkt), maar ik kan nog maar heel slecht wennen aan zijn vervormde trompet geluid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu naar een Tribal Ambient plaat, wist niet eens dat dat genre bestond.
Ja ik luister nu Geinoh nogwattes, en het is wel geinig hoor, maar niet iets wat je zo even tussendoor gaat luisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja zit wel wat leuks tussen hoor als je ervan houdt. Oude Steve Roach is wel fijn. Jon Hassell is ook een 'grote' naam (ook met Brian Eno gewerkt), maar ik kan nog maar heel slecht wennen aan zijn vervormde trompet geluid.
maar je hebt tegenwoordig aardig wat van die Dark Ambient subgenre's (geen idee of ze 'echt' bestaan, maar RYM zet ze er wel tussen, en dat is mijn grootste input qua muziek) Dingen als: ritual Ambient, dat een heel occult sfeertje moet neerzetten. Of het afgrijselijke black Ambient, wat tussen dark ambient en black metal inzit. Daar zit onze eigen Friese 'Gnaw Their Tongues' trots ook in:
maar ik kan er heel weinig mee
Oh die van die Akira soundtrack, die film (en eerder nog: de comic) moet ik nog steeds eens bekijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik luister nu Geinoh nogwattes, en het is wel geinig hoor, maar niet iets wat je zo even tussendoor gaat luisteren.
Zouden ze dezelfde vader hebben?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef DO2 het volgende:
Ik verwar Steve Roach altijd met Steve Reich. En andersom.
-
Ook een wereldplaat, overigens:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, comics ben ik alleen niet van.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh die van die Akira soundtrack, die film (en eerder nog: de comic) moet ik nog steeds eens bekijken
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef DO2 het volgende:
Ik verwar Steve Roach altijd met Steve Reich. En andersom.
-
Ook een wereldplaat, overigens:
Manga zelfs, ben ik normaal ook niet zo'n fan van, maar dit moet wel echt een klassieker zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Same here, comics ben ik alleen niet van.
Klopt zeker, is ook een wave geweest exclusief aan de mid 70squote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Zambiaanse rock is niet meer zoals vroeger.
Dat weet ik nog goed. De dwarsneusfluit en de peniskokertrommel werden aan de wilgen gehangen. Het was tijd voor de wave.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt zeker, is ook een wave geweest exclusief aan de mid 70s
Die wave kun je niet doen met een peniskoker?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed. De dwarsneusfluit en de peniskokertrommel werden aan de wilgen gehangen. Het was tijd voor de wave.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed. De dwarsneusfluit en de peniskokertrommel werden aan de wilgen gehangen. Het was tijd voor de wave.
Nosaj Thing, misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand nog tips voor experimentele elektronische hip-hop als Gonjasufi en Flying Lotus?
Die ken ik al, maar is ook leuk idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |