Die iWatch sluit daar perfect bij aan, die komt nog wel in september, bij de aankondiging van de iPhone Air.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
De iWatch kan later zo meedoen aan dat health gebeuren. Paar sensoren ingebouwd waardoor je geen andere apparaten meer nodig hebt.
Niet erg Apple-like om het zo aan te kondigen dan.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
De iWatch kan later zo meedoen aan dat health gebeuren. Paar sensoren ingebouwd waardoor je geen andere apparaten meer nodig hebt.
Dit ja. Door het hele Health gebeuren geloof ik nu echt dat er een iWatch komtquote:Op maandag 2 juni 2014 21:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat iWatch wordt een integraal onderdeel van Health. Vandaar dat het nu nog zo magertjes lijkt.
Ontworpen door Beats by Dre!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Dit ja. Door het hele Health gebeuren geloof ik nu echt dat er een iWatch komt
Ik vermoed dat mijn MacBook uit 2008 (eerste unibody) het niet aankan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
Benieuwd wat de minimumeisen voor OSX worden.
Sta echt te trappelen totdat het online komt...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
Ik hoop hetzelfde als Mavericks anders eindigt de support voor mijn 2 Macsquote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
kwartiertje, ongeveer. Max een uurquote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef NJ het volgende:
Wanneer komt de key-note meestal online? Ik heb het eerste half uur / drie kwartier gemist.
Pre-paid creditcardsquote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Family Sharing is toch al vrij oud? Zit allang in iTunes. Alleen vervelend dat er alleen aan creditcards gekoppeld kan worden en niet bijvoorbeeld aan iTunes tegoed. Die je los bij de Appie koopt.
Heb die van mij een paar weken geleden verkocht. Kreeg er 450 euro voor trouwensquote:Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn MacBook uit 2008 (eerste unibody) het niet aankan.
Nogal logisch, anders koppel ik het aan vijf vrienden en als ik die niet heb aan vijf FOK!kers. Hoeft iedereen maar 1 keer alles te kopen en hebben zes man het.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Family Sharing is toch al vrij oud? Zit allang in iTunes. Alleen vervelend dat er alleen aan creditcards gekoppeld kan worden en niet bijvoorbeeld aan iTunes tegoed. Die je los bij de Appie koopt.
iPad2 en hoger, iPhone 4s en hogerquote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef J.Appleseed het volgende:
Als de iPad 2 van mijn vader iOS 8 nog aan kan zou dat zò baas zijn. Heb de lijst niet goed kunnen bekijken, iPhone 4 zat er sowieso niet in.
Wejooquote:Op maandag 2 juni 2014 21:06 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
iPad2 en hoger, iPhone 4s en hoger
Photo's app voor OS X komt pas begin volgend jaar helaas.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:06 schreef JoelBaka het volgende:
Als ik geen Yosemite mag dan wil ik iig dat de 'Photos' app ook beschikbaar is voor Mavericks...
Of gewoon een nieuwe mac kopen...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:06 schreef JoelBaka het volgende:
Als ik geen Yosemite mag dan wil ik iig dat de 'Photos' app ook beschikbaar is voor Mavericks...
Voor de volledigheid:quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wejooongelofelijk dat ze een tablet uit 2011 nog updaten naar het nieuwste OS. Hulde
Ik registreer gewoon liever geen creditcard op websites..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Nogal logisch, anders koppel ik het aan vijf vrienden en als ik die niet heb aan vijf FOK!kers. Hoeft iedereen maar 1 keer alles te kopen en hebben zes man het.
Thanks!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
Ohja goed punt... Maar dan nogquote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Photo's app voor OS X komt pas begin volgend jaar helaas.
Had ik het geld maarquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wejooongelofelijk dat ze een tablet uit 2011 nog updaten naar het nieuwste OS. Hulde
Er werd 22 talen genoemd. Het zou mij verbazen als het niet Nederlands is. Hopelijk wel een leuke stemquote:Op maandag 2 juni 2014 21:10 schreef Studiotje het volgende:
De vraag der vragen. Is Siri nu Nederlands?
WUT!?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb die van mij een paar weken geleden verkocht. Kreeg er 450 euro voor trouwens![]()
Nu heb ik een Air. Zoveel fijner
Stond niet in een slide, maar ik denk NOPE!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Ik wil eigenlijk al een paar jaar een nieuwe(re)... Jammer genoeg is ook hier het geld niet aanwezig.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:09 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ohja goed punt... Maar dan nog
[..]
Had ik het geld maarMaar het lijkt erop dat ik volgend jaar wel een leuk tweedehandsje kan scoren ^^ (Al wordt het kiele kiele met geld)
Geen iPhone 4 dus.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
Mijne heeft geen backlightkey dinges, 4GB (standaard was het 2GB geloof ik). 450 is een hoop ja.quote:
Downloadedquote:Op maandag 2 juni 2014 21:14 schreef Aether het volgende:
Swift @ iBooks (500 pagina's)
https://itunes.apple.com/(...)881256329?l=en&mt=11
heb je eindelijk iemand om tegen te pratenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Is een beetje heel erg traagquote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef JoelBaka het volgende:
https://appleseed.apple.com/sp/betaprogram/
Oh dan heb je die uit begin 2008 zeker. Die van mij was late 2008. En er zat een SSD in.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijne heeft geen backlightkey dinges, 4GB (standaard was het 2GB geloof ik). 450 is een hoop ja.
I know, maar hij is nu eindelijk geladen. De enige eis die er staat is Mavericks dus zo te zien blijven de systeem eisen hetzelfdequote:
Dat vroeg ik me dus net afquote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
I know, maar hij is nu eindelijk geladen. De enige eis die er staat is Mavericks dus zo te zien blijven de systeem eisen hetzelfde
quote:Thanks for signing up for the OS X Beta Program.
We will email you when OS X Yosemite Beta
is available for download.
Hier ook!quote:
Verwijderen is wat lastig. Een nieuwe installatie + Time Machine is makkelijker.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Hier ook!Weet nog niet zeker of ik mee ga doen maar ik dacht ik meld me voor de zekerheid aan. Je kan de beta gewoon weer verwijderen toch?
Gaat hier perfect. Maar sowieso altijd volledig opnieuw installeren, nooit updaten. Is altijd het beste.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
iPad 2 ook nog, netjes.
De mijne heb ik juist expres nog op iOS6 gehouden omdat ik te tegenstrijdige berichten lees over prestatie en batterduur.
Geen SSD hier.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh dan heb je die uit begin 2008 zeker. Die van mij was late 2008. En er zat een SSD in.
Hmm... Lastig lastig... Ik ben bang dat mijn Macbook (white unibody late '09) het niet gaat trekken maar ik weet ook niet of hij wel betrouwbaar is met time machine backups terug zetten...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verwijderen is wat lastig. Een nieuwe installatie + Time Machine is makkelijker.
Die van Piet Paulusma ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Er werd 22 talen genoemd. Het zou mij verbazen als het niet Nederlands is. Hopelijk wel een leuke stem
Gewoon een keer testen door spul van je TM af te halen van verschillende data.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:27 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Hmm... Lastig lastig... Ik ben bang dat mijn Macbook (white unibody late '09) het niet gaat trekken maar ik weet ook niet of hij wel betrouwbaar is met time machine backups terug zetten...
Ik ga eens kijken!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon een keer testen door spul van je TM af te halen van verschillende data.
Thanks.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef JoelBaka het volgende:
https://appleseed.apple.com/sp/betaprogram/
quote:Thanks for signing up for the OS X Beta Program.
We will email you when OS X Yosemite Beta
is available for download.
Dat is wel een goede ja. Een verse installatie klinkt wel zo goed.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat hier perfect. Maar sowieso altijd volledig opnieuw installeren, nooit updaten. Is altijd het beste.
Apps zijn niet relevant, worden gewoon gesynct. Verder in iTunes eerst een reservekopie maken, dan pas updaten. Documenten, instellingen en apps worden automagisch terug geïnstalleerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja. Een verse installatie klinkt wel zo goed.
Neem aan dat het dan simpelweg een kwestie is van alles backupen naar computer, vers installeren en simpelweg terugzetten? Ik heb echt veel apps en documenten die absoluut bewaard moeten blijven.
quote:"•"iMac (Mid 2007 or newer)"
"•"MacBook (Late 2008 Aluminum, or Early 2009 or newer)"
"•"MacBook Pro (Mid/Late 2007 or newer)"
"•"MacBook Air (Late 2008 or newer)"
"•"Mac mini (Early 2009 or newer)" "
•"Mac Pro (Early 2008 or newer)" "
•"Xserve (Early 2009)"
Mooi, kunnen alle apparaten hier geüpdate wordenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef FredVleespet het volgende:
Specs van Yosemite zijn hetzelfde als Mavericks
[..]
ik was al aan het zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef FredVleespet het volgende:
Specs van Yosemite zijn hetzelfde als Mavericks
[..]
Same here, mijn MacBook late 2008 aluminum unibody gaat nog een jaartje meequote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, kunnen alle apparaten hier geüpdate worden![]()
![]()
Ik zou nog even wachten als je hem nu niet metteen nodig hebt. Het huidige model is aan vervanging toe.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Paksoi het volgende:
Als er geen nieuwe imacs worden aangekondigd deze week, dan hoef ik mijn koop ook niet nog langer uit te stellen.
Mm ja, er staat ook bij - wait for WWDC.. Nou ja wie weet.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten als je hem nu niet metteen nodig hebt. Het huidige model is aan vervanging toe.
http://buyersguide.macrumors.com/#Mac
http://imac.macrumors.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |