Er werd 22 talen genoemd. Het zou mij verbazen als het niet Nederlands is. Hopelijk wel een leuke stemquote:Op maandag 2 juni 2014 21:10 schreef Studiotje het volgende:
De vraag der vragen. Is Siri nu Nederlands?
WUT!?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb die van mij een paar weken geleden verkocht. Kreeg er 450 euro voor trouwens![]()
Nu heb ik een Air. Zoveel fijner
Stond niet in een slide, maar ik denk NOPE!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Ik wil eigenlijk al een paar jaar een nieuwe(re)... Jammer genoeg is ook hier het geld niet aanwezig.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:09 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ohja goed punt... Maar dan nog
[..]
Had ik het geld maarMaar het lijkt erop dat ik volgend jaar wel een leuk tweedehandsje kan scoren ^^ (Al wordt het kiele kiele met geld)
Geen iPhone 4 dus.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
Mijne heeft geen backlightkey dinges, 4GB (standaard was het 2GB geloof ik). 450 is een hoop ja.quote:
Downloadedquote:Op maandag 2 juni 2014 21:14 schreef Aether het volgende:
Swift @ iBooks (500 pagina's)
https://itunes.apple.com/(...)881256329?l=en&mt=11
heb je eindelijk iemand om tegen te pratenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:10 schreef Studiotje het volgende:
Is een beetje heel erg traagquote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef JoelBaka het volgende:
https://appleseed.apple.com/sp/betaprogram/
Oh dan heb je die uit begin 2008 zeker. Die van mij was late 2008. En er zat een SSD in.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mijne heeft geen backlightkey dinges, 4GB (standaard was het 2GB geloof ik). 450 is een hoop ja.
I know, maar hij is nu eindelijk geladen. De enige eis die er staat is Mavericks dus zo te zien blijven de systeem eisen hetzelfdequote:
Dat vroeg ik me dus net afquote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
I know, maar hij is nu eindelijk geladen. De enige eis die er staat is Mavericks dus zo te zien blijven de systeem eisen hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |