Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij gaat komen. Waarschijnlijk is dit dat hele health gebeuren. Een plek waar medische info uit andere apps opgeslagen wordt.quote:
Sinds de 4 uitkwam tijd voor gehadquote:Op maandag 2 juni 2014 20:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mja dan moet ik maar echt gaan sparen
De iWatch kan later zo meedoen aan dat health gebeuren. Paar sensoren ingebouwd waardoor je geen andere apparaten meer nodig hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij gaat komen. Waarschijnlijk is dit dat hele health gebeuren. Een plek waar medische info uit andere apps opgeslagen wordt.
Heb twee jaar een 4s gehad maar gestolen, weer geen studeren, geen bijbaan meer (ben te oud voor de meeste winkelsquote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds de 4 uitkwam tijd voor gehad>
ja weet ik, maar zat stiekem te hopen het one more thingquote:
Dat iWatch wordt een integraal onderdeel van Health. Vandaar dat het nu nog zo magertjes lijkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
De iWatch kan later zo meedoen aan dat health gebeuren. Paar sensoren ingebouwd waardoor je geen andere apparaten meer nodig hebt.
Die iWatch sluit daar perfect bij aan, die komt nog wel in september, bij de aankondiging van de iPhone Air.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
De iWatch kan later zo meedoen aan dat health gebeuren. Paar sensoren ingebouwd waardoor je geen andere apparaten meer nodig hebt.
Niet erg Apple-like om het zo aan te kondigen dan.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit ja. Door het hele Health gebeuren geloof ik nu echt dat er een iWatch komtquote:Op maandag 2 juni 2014 21:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat iWatch wordt een integraal onderdeel van Health. Vandaar dat het nu nog zo magertjes lijkt.
Ontworpen door Beats by Dre!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Dit ja. Door het hele Health gebeuren geloof ik nu echt dat er een iWatch komt
Ik vermoed dat mijn MacBook uit 2008 (eerste unibody) het niet aankan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
Benieuwd wat de minimumeisen voor OSX worden.
Sta echt te trappelen totdat het online komt...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
Ik hoop hetzelfde als Mavericks anders eindigt de support voor mijn 2 Macsquote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |