Misschien is TS bang dat ze hem snel weer dumpt en zijn hartje breekquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Uhm.. 5 per jaar, bijna op 40.. Daar maak ik geen 10 jaar van.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef Adames het volgende:
5 per jaar is niet zo gek, meisje is ondertussen 10 jaar seksueel actief. op zijn hoogst dat het alarmerend kan zijn als het meisje constant vreemd ging tijdens een relatie, maar daar lijkt het niet op.
Zo onaantrekkelijk, jech.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
Gatverdamme, een ervaren sekspartner die niet alleen weet wat ze zelf lekker vindt maar ook hoe ze een man moet bevredigen.
En de vraag is...??quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus TS is nu al een paar weken met een chick aan het praten. Nu had ik serieus het idee (ja erg naïef) dat ze lief en onschuldig was. Tijdens een gesprek vroeg ik dr op de man af met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld in dr nog prille leven.
Dr eerste reactie was dat ik dr niet moest veroordelen voor ze antwoord gaf en ik moest eerst antwoord geven. Toen wist ik eigenlijk dus al genoegDus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?
Toen had ik al eigenlijk geen zin meer in het gesprek. Ze zei dat ze al vanaf dr 16e seksueel actief was en ongeveer 5 mannen per jaar heeft gehad en nu al bijna op de 40 zat. Mijn reactie was dus eigenlijk oke doei ik ben er klaar mee.
Maar toen zei ze ja ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en had gewacht op iemand die echt om me gaf want wat ik voor jou voel TS heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef BuffaloJill het volgende:
Man, stel je niet aan. 5 per jaar, poeh poeh. Wat iemand in zijn of haar vrijgezelle (daar ga ik voor het gemak van uit) tijd doet zegt niets over hoe diegene in een relatie is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Zolang ze binnen een relatie wel de zelfde waarden en normen deelt met jou...
Je beantwoord je vraag zelf al met je tweede zin. Of je 200 keer per jaar neukt met 1 man of 5 keer per jaar met 40 man heeft alles te maken met je eigen waarden en normen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Zolang ze binnen een relatie wel de zelfde waarden en normen deelt met jou...
Waarom heb je geen interesse meer in haar?
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.quote:
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef fathank het volgende:
En wat is er relevant aan dat ze een paar weken voordat ze jou leerde kennen nog een scharrel had? Moet er een bepaalde tijd tussen zitten ofzo?
Ja dat kan als ze echt verliefd op je is. Er zijn namelijk mensen die niet hoteldebotel verliefd hoeven te zijn om seks leuk te vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
quote:[..]
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.
Zoals eerder gezegd, ga gewoon even na of jullie dezelfde normen en waarden delen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
Als een vrouw 40 sexpartners heeft gehad valt ze imo. sowieso al af als relatiemateriaalquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
slet is ook meer een term voor de meisjes zonder eigenwaarde en zelfvertrouwen en die op het eind van de avond maar door de eerste beste dronkenlap genomen kunnen worden, knappe vrouwen die weten wat ze willen worden zelden slet genoemd en dan ook alleen door de jaloerse mannetjes
Vrouwen staan liever niet als slet bekend, dus het werkelijke cijfer ligt waarschijnlijk nog veel hoger dan dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus TS is nu al een paar weken met een chick aan het praten. Nu had ik serieus het idee (ja erg naïef) dat ze lief en onschuldig was. Tijdens een gesprek vroeg ik dr op de man af met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld in dr nog prille leven.
Dr eerste reactie was dat ik dr niet moest veroordelen voor ze antwoord gaf en ik moest eerst antwoord geven. Toen wist ik eigenlijk dus al genoegDus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?
Toen had ik al eigenlijk geen zin meer in het gesprek. Ze zei dat ze al vanaf dr 16e seksueel actief was en ongeveer 5 mannen per jaar heeft gehad en nu al bijna op de 40 zat. Mijn reactie was dus eigenlijk oke doei ik ben er klaar mee.
Maar toen zei ze ja ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en had gewacht op iemand die echt om me gaf want wat ik voor jou voel TS heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |