Ben je wel aan het kijken? Prachtige rally net.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:49 schreef grrrrg het volgende:
Is er nog 1 van de zenders die niet tegelijkertijd Nadal tegen Nobody laat zien?
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je wel aan het kijken? Prachtige rally net.
Heb je er geld op gezet?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.
Natuurlijk. 1.01 keer je inzet (inmiddels niet meer trouwens, maar tot een paar games geleden wel). Als ik zo zeker was als jij zou ik er wel geld op inzetten. Gaat sneller dan bij de bank.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik er geld op zou verdienen.
Nadal kan altijd nog geblesseerd raken.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Natuurlijk. 1.01 keer je inzet (inmiddels niet meer trouwens, maar tot een paar games geleden wel). Als ik zo zeker was als jij zou ik er wel geld op inzetten. Gaat sneller dan bij de bank.
Waarom schreef je dit dan:quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nadal kan altijd nog geblesseerd raken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.
Gezellig dik.quote:
Al die tennissters zijn gewoon vette varkens.quote:
niet die petkovic. wat een gespierd afgetraind lijf.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die tennissters zijn gewoon vette varkens.
De uitkomst staat al vast als Nadal niet geblesseerd raakt en er geen bom afgaat in het stadion of een meteoor neerstort.quote:
Eens ja, zij heeft echt een mooi atletisch lichaam.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
niet die petkovic. wat een gespierd afgetraind lijf.
Richard had gelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die tennissters zijn gewoon vette varkens.
Richard noemde ze ook nog lui.quote:
Bedoelt hij zijn zus daar ook mee? (correctie: halfzus)quote:
Ja, maar wat als hij geblesseerd raakt? Hij had toch last van zijn rug?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je wel wat geld op Nadal kunt inzetten. Ik zie Lajovic niet meer terugkomen
Volgens mij tellen bets niet mee bij opgave.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, maar wat als hij geblesseerd raakt? Hij had toch last van zijn rug?
De uitkomst staat dus niet vast. Dat was mijn punt. Die laatste twee dingen zijn redelijk vergezocht, dat eerste niet. Als je had gezegd dat dit geen hele open strijd is, was ik het natuurlijk met je eens geweest.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De uitkomst staat al vast als Nadal niet geblesseerd raakt en er geen bom afgaat in het stadion of een meteoor neerstort.
Volgens mij wel; weddenschappen worden volgens mij bij bijvoorbeeld Bet365 alleen geannuleerd als de eerste set niet wordt uitgespeeld.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij tellen bets niet mee bij opgave.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De uitkomst staat dus niet vast. Dat was mijn punt. Die laatste twee dingen zijn redelijk vergezocht, dat eerste niet. Als je had gezegd dat dit geen hele open strijd is, was ik het natuurlijk met je eens geweest.
Nee, de uitkomst staat in dat opzicht niet vast, blessures zijn niet te voorspellen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De uitkomst staat dus niet vast. Dat was mijn punt. Die laatste twee dingen zijn redelijk vergezocht, dat eerste niet. Als je had gezegd dat dit geen hele open strijd is, was ik het natuurlijk met je eens geweest.
Zelfs Haase zou in 3 sets van hem winnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:18 schreef Norrage het volgende:
Wat is Lajovic slecht zeg
Hij kan niet eens rennen
Nadal krijgt het inderdaad redelijk cadeau. Jammer want zo kun je ook niet zien hoeveel Nadal momenteel nou echt waard is.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:18 schreef Norrage het volgende:
Wat is Lajovic slecht zeg
Hij kan niet eens rennen
Volgens mij gun jij grrrrg zijn dikke winst gewoon niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij wel; weddenschappen worden volgens mij bij bijvoorbeeld Bet365 alleen geannuleerd als de eerste set niet wordt uitgespeeld.
Vanochtend las ik in de krant over zijn rituelen.. En bedankt Volkskrant.. Nu kan ik nooit meer naar een service game van Nadal kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef grrrrg het volgende:
Ik wou dat Nadal eens wat sneller serveerde, dan was deze draak van een partij ook sneller afgelopen.
Wat moet ie dan zeggen 'Hij bakte er echt niks van, die jongen kan er beter mee stoppen.'quote:Op maandag 2 juni 2014 14:26 schreef grrrrg het volgende:
En zul je straks Nadal in zijn interview naderhand weer horen zeggen hoe goed zijn tegenstander wel niet was, hoe gevaarlijk, etc
Dat zou wel eens een keer leuk zijn ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen 'Hij bakte er echt niks van, die jongen kan er beter mee stoppen.'
In dit geval wel beter. Niks mis met buschauffeur zijn in Belgrado tegen een degelijk salaris.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen 'Hij bakte er echt niks van, die jongen kan er beter mee stoppen.'
Zie dat de TT over Schalken gaat, die kon ook altijd z'n tegenstander enorm veel groter maken dan hij is. Kan me nog herinneren dat hij op Wimbledon tegen één of andere nobody moest spelen en na de warming up weer naar binnen moest door de regen, maar dat de tegenstander in de warming up "de ballen best hard terug sloeg" en het dus zeker geen makkie zou worden..quote:Op maandag 2 juni 2014 14:26 schreef grrrrg het volgende:
En zul je straks Nadal in zijn interview naderhand weer horen zeggen hoe goed zijn tegenstander wel niet was, hoe gevaarlijk, etc
4de ronde halen is toch al flink wat buschauffeur jaarsalarisenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dit geval wel beter. Niks mis met buschauffeur zijn in Belgrado tegen een degelijk salaris.
Dit kan je zo'n man niet aandoen. Zo'n vernedering gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
4de ronde halen is toch al flink wat buschauffeur jaarsalarisen
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef franklop het volgende:
Nadal mag het ook wel eens makkelijk hebben op een grand slam, normaal altijd lastige lotingen
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij gun jij grrrrg zijn dikke winst gewoon niet.
Op die vijf partijen tegen Federer na klopt dat inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
Dit moet de makkelijkste pot zijn die Rafa ooit op RG heeft gespeeld...[...]
Ja nou, is toch ook zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:26 schreef grrrrg het volgende:
Dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een keer leuk zijn ja.
Hij is wel begonnen met kreunen inmiddels. Alors vindt dit leuk.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Die Nadal heeft buiten de baan ook echt 0 charisma, saaie neurotische lul dat het is.
Waarom moest je nou weer zo hard falen Fedje.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel begonnen met kreunen inmiddels. Alors vindt dit leuk.
Maar wat vind je er van dat Nadal kaal haar krijgt?quote:
Wat zou jij allemaal met die kloppende Chorizo worst doen, alors?quote:
Kaal haar kan niet!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wat vind je er van dat Nadal kaal haar krijgt?
Klopt, want dan is het niet kaal.quote:
die 6-1, 6-3, 6-0 was ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
Dit moet de makkelijkste pot zijn die Rafa ooit op RG heeft gespeeld...hij hoeft de bal maar een beetje in een hoek te slaan en het is een instant winner
En dat in een 4e ronde
Tennis is niet leuk om te kijken, maar ik ben wel voor Nadal en Bertensquote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef Anonymousz het volgende:
Al die vbl leden in het rg topic zoals kleinekonijngod en Mexicanobakkergod hulde
Ik mis Coria.quote:
De stand zegt niet alles. Al was Fed wel heel slecht toen jaquote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die 6-1, 6-3, 6-0 was ook niet zo moeilijk.
Ja dat is wel jammer, maar dat kun je oplossenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wat vind je er van dat Nadal kaal haar krijgt?
Gustova?quote:
Als je het weinige haar dat Nadal nog heeft oplost, ziet het er helemaal niet meer uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer, maar dat kun je oplossen
Beetje vissaus erbij en gaan!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zou jij allemaal met die kloppende Chorizo worst doen, alors?
godverquote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je het weinige haar dat Nadal nog heeft oplost, ziet het er helemaal niet meer uit.
Mijn nederige excuses voor deze typo.quote:
quote:
Accepté.quote:
Jij gaat voor halflang haar?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer, maar dat kun je oplossen
Sjeng wist daar wel raad mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Vroeger () had je ook altijd nog van die Argentijnse gravelrukkers die ongeveer 10 minuten nodig hadden om een punt af te ronden. Tegenwoordig moeten we het doen met Monaco en Berlocq en de enige Argentijn die kan tennissen, is voornamelijk geblesseerd en beter op andere ondergronden..
Juan Ignacio Chela, die kon lekker ballen zeg.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Vroeger () had je ook altijd nog van die Argentijnse gravelrukkers die ongeveer 10 minuten nodig hadden om een punt af te ronden. Tegenwoordig moeten we het doen met Monaco en Berlocq en de enige Argentijn die kan tennissen, is voornamelijk geblesseerd en beter op andere ondergronden..
Daar zitten mensen dan in het publiek met hun kaartje van honderd euro.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef Rosario het volgende:
Nadal - Lajovic is zo'n beetje de slechtste vierde ronde wedstrijd die ik ooit gezien heb. Ik ben alvast geswitcht naar Errani - Jankovic.
Nee, welke teen?quote:
Ze hebben wel Kiki gezienquote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zitten mensen dan in het publiek met hun kaartje van honderd euro.
Ja, erg. Ze hadden beter een gokje kunnen wagen door op Nadal te weddenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar zitten mensen dan in het publiek met hun kaartje van honderd euro.
Ow, ik heb nog nooit een kameel gezien in een tennisstadion.quote:
Hadden ze toch grif een eurootje mee kunnen verdienen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:59 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, erg. Ze hadden beter een gokje kunnen wagen door op Nadal te wedden
quote:
De RG finale van 2008 kwam ook in de buurt.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
Dit moet de makkelijkste pot zijn die Rafa ooit op RG heeft gespeeld...hij hoeft de bal maar een beetje in een hoek te slaan en het is een instant winner
En dat in een 4e ronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
De RG finale van 2008 kwam ook in de buurt.Zoals ik eerder al schreef: afgezien van die vijf partijen tegen Federer is dit wel Nadals makkelijkste wedstrijd ooit op RG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, zij is wel cool inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:03 schreef Gruisman het volgende:
Jammer dat Nadal en Djoko nog niet getest zijn. Vrij saai toernooi tot nu toe eigenlijk. Op Muguruza na dan
Ja bij de dames wel inderdaad, maar die wedstrijden sla ik over. Eurosport schakelde een paar dagen geleden over van Verdasco-Cuevas naar Halep-........(naam vergeten). Wat een verschil zegquote:Op maandag 2 juni 2014 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Nadal: 6-1 6-2 6-0.
[..]
Ja, zij is wel cool inderdaad.
Maar er zijn veel meer verrassingen geweest dan normaal, bij de dames althans.
Ah die pot heb ik niet gezien! Zou best kunnenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:05 schreef Norrage het volgende:
Djoko lijkt me wel getest door Cilic toch?
Nja, was toch NID wat mij betreft.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:05 schreef Norrage het volgende:
Djoko lijkt me wel getest door Cilic toch?
Nja, tegenwoordig vind ik het damestennis toch wel weer aardig worden, met Muguroza, Bouchard, etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja bij de dames wel inderdaad, maar die wedstrijden sla ik over. Eurosport schakelde een paar dagen geleden over van Verdasco-Cuevas naar Halep-........(naam vergeten). Wat een verschil zeg
Sorry, was niet de bedoeling. Ik had hem alvast klaar gezet om één keer in mijn leven sneller te zijn met het posten van de uitslag dan onze vriend Ambrosius.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:07 schreef Rosario het volgende:
Goede jinx van Federer-fan. Geen bagel voor Nadal.
ik mis fogniniquote:
Van Ambrosius mag je geen scores posten éér ze op het bord staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoeling. Ik had hem alvast klaar gezet om één keer in mijn leven sneller te zijn met het posten van de uitslag dan onze vriend Ambrosius.
Nee, ik zeg het niet duidelijk; het was niet bewust. Ik had hem klaar staan maar tussentijds postte ik iets anders. Toen postte ik het per ongeluk mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Van Ambrosius mag je geen scores posten éér ze op het bord staan.
mwa djokovic had het wel lastig in de laatste 2 setsquote:Op maandag 2 juni 2014 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, was toch NID wat mij betreft.
Ja, maar als je weet dat je toch wint, geef dat niet veel spanning wat mij betreft.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mwa djokovic had het wel lastig in de laatste 2 sets
ik mis sexy lipsquote:
Er zitten een aantal leuke nieuwelingen bij (die over twee jaar ook weer ergens rond #50 kunnen staan want dat gebeurd wel vaker). Maar het kwaliteitsverschil is voor mij gewoon te groot. Ik vraag me ook af waar een S.Williams zou staan als die zou meedoen met de mannentour. Ik geloof dat ze ook weggespeeld werd door een kettingrokende Duitser die ergens rond #200 stond. Maar toen was ze wel wat jonger natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, tegenwoordig vind ik het damestennis toch wel weer aardig worden, met Muguroza, Bouchard, etc.
Zo'n Daley Blind coupe is niks mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat voor halflang haar?![]()
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er zitten een aantal leuke nieuwelingen bij (die over twee jaar ook weer ergens rond #50 kunnen staan want dat gebeurd wel vaker). Maar het kwaliteitsverschil is voor mij gewoon te groot. Ik vraag me ook af waar een S.Williams zou staan als die zou meedoen met de mannentour. Ik geloof dat ze ook weggespeeld werd door een kettingrokende Duitser die ergens rond #200 stond. Maar toen was ze wel wat jonger natuurlijk
quote:Karsten Braasch, een Duitse kettingrokende proftennisser met een rare service, nam het in zijn nadagen ooit op tegen Serena en Venus Williams. De zusjes stelden in 1998 dat ze van iedere man met een ranking boven de 200 zouden winnen. Braasch, toen nummer 203 op de ATP-tour, stelde voor om tegen beiden een setje te spelen. De Duitser gaf Venus twee games en Serena ééntje. Zijn commentaar na afloop: ''Ik speelde op halve kracht. Ze hebben nog geen kans tegen de nummer 500.''
Ik had hem bijna goed hoor.quote:
waar maar hij werd wel getest en nadal nauwelijksquote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar als je weet dat je toch wint, geef dat niet veel spanning wat mij betreft.
Ja, Karsten Braasch. Ik denk dat Williams oneveer op nummer 1.000 zou staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er zitten een aantal leuke nieuwelingen bij (die over twee jaar ook weer ergens rond #50 kunnen staan want dat gebeurd wel vaker). Maar het kwaliteitsverschil is voor mij gewoon te groot. Ik vraag me ook af waar een S.Williams zou staan als die zou meedoen met de mannentour. Ik geloof dat ze ook weggespeeld werd door een kettingrokende Duitser die ergens rond #200 stond. Maar toen was ze wel wat jonger natuurlijk
Dat is waar. Misschien in de volgende ronde, maar ik hoop dat Nadal Ferrer in drie sets wegtikt.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waar maar hij werd wel getest en nadal nauwelijks
3e set verloren en 4e set gewonnen maar ging moeizaamquote:Op maandag 2 juni 2014 15:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ah die pot heb ik niet gezien! Zou best kunnen
Het is ook wel een verschil om een top20 speler te vernederen dan de nummer 100 nog wat. Bij Djokovic kan je het vorm noemen, dit was gewoon een trainingspartij.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waar maar hij werd wel getest en nadal nauwelijks
Mooi. Dan zet ik door. Alles voor de rode nagellak.quote:
Had Max Geheugentrainer prioriteit?quote:
Vanmiddag niet gedaan???quote:
Misschien zijn ze onder de impressie dat het live is.quote:
een impressie heb je en ben je niet onderquote:Op maandag 2 juni 2014 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien zijn ze onder de impressie dat het live is.
Het was een grap (letterlijk vertaald uit het Engels).quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
een impressie heb je en ben je niet onder
Ik vind het ook ongelooflijk hoe dom sommige speelsters zijn tegen Errani. Of is zij nou zo slim?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een domme bal zeg die laatste van Jankovic. Hoe makkelijk wil je ze hebben.
aardige wedstrijdquote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een domme bal zeg die laatste van Jankovic. Hoe makkelijk wil je ze hebben.
Wat is Errani irritant met dat achterlijke gekreun zeg.![]()
ik ondersta het.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap (letterlijk vertaald uit het Engels).
stiefens is een er slechte mets up voor galepquote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Halep heeft het lastig tegen Stephens.
Hoe kan Halep trouwens top 5 van de wereld staan?
ik ben nooit goed in spelling geweestquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij 'choken' steevast verkeerd?
Set Errani.
Hier nog een.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:41 schreef truedestiny het volgende:
Alleen al om dat gekreun hoop ik dat ze verliest, verschrikkelijk.
Je bent welkom.quote:
Ze schrijft het helemaal niet verkeerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij 'choken' steevast verkeerd?
[...]
Chocken?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze schrijft het helemaal niet verkeerd.
Ja, niks mis mee.quote:
Ik ook, beter dan dit gegil.quote:
Hoe schrijf je het dan?quote:
Het is gewoon 'chocken'. Als dat gebeurt, is een speler bang om te winnen en raakt hij of zij daardoor als het ware verlamd. Ze zijn dan 'in chock', zoals ze dat noemen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gewoon 'chocken'. Als dat gebeurt, is een speler bang om te winnen en raakt hij of zij daardoor als het ware verlamd. Ze zijn dan 'in chock', zoals ze dat noemen.
quote:
Nee, behalve falen.quote:
Ach, als Errani een korte bal slaat dan chockt Jankovic een beetje naar het net, maar veel overtuiging zit er niet in.quote:
quote:
Tot je haar hoort praten. Wat een vreselijke, saaie, monotone oostblokstem heeft ze zeg.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef wolfrolf het volgende:
Je zou niet zeggen dat Halep een oostblokker is.
Daar komt hij nog op te-rugquote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
Had iemand het idee dat Nadal vandaag last had van zijn rug en/of heeft Nadal er zelf nog iets over gezegd?
Ja, dat zie je niet vaak. Het enige verschil zijn die enkelbraces bij Murray en zijn vreselijke hoofd.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Bijna het volgende:
Het valt me nu pas op dat Murray en Verdasco zowat dezelfde outfit aanhebben
Shirt heeft ook andere strepen en ze hebben andere schoenen aanquote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat zie je niet vaak. Het enige verschil zijn die enkelbraces bij Murray en zijn vreselijke hoofd.
Ik las "[...] en ze hebben geen schoenen aan."quote:Op maandag 2 juni 2014 16:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Shirt heeft ook andere strepen en ze hebben andere schoenen aan
Tennis op blote voeten. Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las "[...] en ze hebben geen schoenen aan."
Nee, op blote sokken.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:56 schreef Bijna het volgende:
[..]
Tennis op blote voeten. Dat zou wat zijn.
Oh jaquote:
Het ligt eraan wie je bedoelt. Ze hebben allebei hetzelfde aan. Murray heeft zwarte enkelbraces om en Verdasco niet; zo kun je ze uit elkaar houden.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef TennispeRFect het volgende:
die met dat fluorgele shirt en zwarte broekje is Verdasco?
Dat zie je juist wel heel vaak.. Verdasco had het ook al tegen Cuevas en vandaag hadden Anderson en Ferrer ook precies hetzelfde outfit aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat zie je niet vaak. Het enige verschil zijn die enkelbraces bij Murray en zijn vreselijke hoofd.
Het is juist belachelijk dat de sponsors niet het fatsoen kunnen opbrengen hun sterspelers een unieke outfit aan te doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat zie je juist wel heel vaak.. Verdasco had het ook al tegen Cuevas en vandaag hadden Anderson en Ferrer ook precies hetzelfde outfit aan.
Je wordt gekleed door je sponsor dus het is eigenlijk heel logisch.
'Sterspelers' hebben het juist wel. Nadal en Federer hebben bij Nike unieke outfits, en bij de vrouwen ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Het is juist belachelijk dat de sponsors niet het fatsoen kunnen opbrengen hun sterspelers een unieke outfit aan te doen.
Ik ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef grrrrg het volgende:
Help me herinneren dat ik dat shirt van Berdych moet kopen
Kun je dat kopen?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef grrrrg het volgende:
Help me herinneren dat ik dat shirt van Berdych moet kopen
En wie bij Adidas dan? Murray lijkt me toch hun sterspelerquote:Op maandag 2 juni 2014 17:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
'Sterspelers' hebben het juist wel. Nadal en Federer hebben bij Nike unieke outfits, en bij de vrouwen ook.
Blijkbaar doet Adidas het dan niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
En wie bij Adidas dan? Murray lijkt me toch hun sterspeler
Ja, zit in de Tomas Berdych-collection.quote:
Awesomequote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Blijkbaar doet Adidas het dan niet.
[..]
Ja, zit in de Tomas Berdych-collection.
Knap hoor, Verdasco kan toch harder slaan dan Murray.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Murray.
Monfils houdt ook redelijk huis tegen GGL.
Ik zie hem dit nog wel wegclownen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef Marcoss het volgende:
Monfils weet natuurlijk zelf ook wel dat een standaard 3-sets zege niet kan bij hem, daar moet wat spektakel bij.
? wat is daar fout aan?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
Volk bak op het lichaam spelen en dan handje opsteken
Loser
En murray kan er om lachen, dat is pas sportief. Ik ben de enige murray liker hier..quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
Volk bak op het lichaam spelen en dan handje opsteken
Loser
Ja die lachte hem gewoon uitquote:Op maandag 2 juni 2014 19:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
En murray kan er om lachen, dat is pas sportief. Ik ben de enige murray liker hier..
Je speelt hem op je tegenstander omdat dat de meeste kans op het punt oplevert. Het liefst heb je dat de tegenstander wegspringt of je hem niet raakt natuurlijk. Als je hem wel raakt is dat niet de bedoeling, ondanks dat je de bal op hem speelt (hoe onlogisch dat misschien ook klinktquote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet je hand opsteken voor iets wat je expres doet?
Hij had het veld wel voor het uitzoeken met zijn sterkste slag o een bal die dood was... Minder erg dan ik mij in eerste instantie uitdrukte maar behoorlijk typerendquote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Je speelt hem op je tegenstander omdat dat de meeste kans op het punt oplevert. Het liefst heb je dat de tegenstander wegspringt of je hem niet raakt natuurlijk. Als je hem wel raakt is dat niet de bedoeling, ondanks dat je de bal op hem speelt (hoe onlogisch dat misschien ook klinkt) en bied je dus even je excuses aan.
Waar zou 'Ana' anders voor moeten staan?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:45 schreef Marcoss het volgende:
Bij ES denken ze dat Verdasco een verwijzing naar Ivanovic op z'n schoenen heeft staan
Z'n huidige vriendin.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waar zou 'Ana' anders voor moeten staan?
Oh, heet die ook Ana?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n huidige vriendin.
Al zegt dat niet zoveel bij Verdasco
De lafheid straalt van het spel van Murray af. Ballenjongen die af en toe zelf een bal slaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef Hazzard het volgende:
Ik vind het zo kut om naar Murray te kijken. Niet alleen z'n kop en z'n houding, maar ook zijn hele spel. Kijk ik nog liever naar een complete veegpartij van Nadal dan een beetje spannende partij van Murray.
Ja, mee eens, maar als hij in het defensief wordt gedwongen vind ik hem echt fantastisch. Het lijkt wel of hij een doelwit nodig heeft omdat hij zich anders verveelt.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
De lafheid straalt van het spel van Murray af. Ballenjongen die af en toe zelf een bal slaat.
who so mad?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef Rosario het volgende:
Murray speelde vandaag fantastisch, niks op af te dingen.
Een zaadpot ja. Murray speelt echt als een dweil vind ik. Vooral zijn service is zwak, zeker tegen Nadal gaat hem dat opbreken.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef 1239758715981 het volgende:
Murray - Nadal wordt een pot hoor jongens
Je hebt hun laatste wedstrijd blijkbaar niet gezien.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een zaadpot ja. Murray speelt echt als een dweil vind ik. Vooral zijn service is zwak, zeker tegen Nadal gaat hem dat opbreken.
'Hun' laatste wedstrijd?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt hun laatste wedstrijd blijkbaar niet gezien.
Oh, niet gezien. Staat ook los van deze GS vind ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hij bedoelt de Murray-Nadal wedstrijd in Rome. Toen werd het 1-6 6-3 7-5.
Want? Nog geen maand geleden een wedstrijd tegen elkaar. Zegt meer dan wedstrijden tegen anderen. Enige belangrijke verschil is dat je niet zomaar drie sets van Nadal wint op gravel, maar om meteen te zeggen dat het een matige wedstrijd wordt, slaat nergens op.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Staat ook los van deze GS vind ik.
Monfils mept Murray de baan afquote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef 1239758715981 het volgende:
Murray - Nadal wordt een pot hoor jongens
Woiensdag wordt het blijkbaar regenachtig, dus daar heeft Ferrer dan geluk meequote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef grrrrg het volgende:
Ik heb de Murray-Nadal wedstrijd in Rome wel gezien. Murray stond erg goed te spelen, Nadal begon slordig, maar ging steeds beter spelen. In een best of five denk ik niet dat Murray kan winnen. Hooguit een setje, denk ik.
Vooral, als het weer een beetje mooi wordt, dan krijgen die spinballen van Nadal nog meer effect, wordt het nog lastiger voor Murray.
Ach, er valt beide wel wat voor te zeggen. Ik denk uiteindelijk dat Ferrer, hoe dan ook, geen kans zal hebben op de winst, bij wat voor weer dan ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Norrage het volgende:
ik vind een trage baan juist volledig in het nadeel van Ferrer. Juist op snelle banen is Ferrer in het voordeel. Kijk naar de RG finale van vorig jaar, die was in de regen, en Ferrer had totaal geen kans. Hij kan dan gewoon geen winner slaan.
nah clownfils gaat vast weer clownen of krijgt weer een blessurequote:
vorig jaar ging het ook regenen en nadal mepte ferrer de baan afquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Woiensdag wordt het blijkbaar regenachtig, dus daar heeft Ferrer dan geluk mee
Zijn er meer sporten waar het weer zo'n belangrijke - misschien wel doorslaggevende - rol kan spelen bij wie de winnaar wordt?
je bent weer zijn fan tot hij weer bagger gaat spelen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef Norrage het volgende:
Murray
Toch gewoon weer de kwartfinale op RG hoor, en van Monfils wint ie toch ook wel mag ik hopen
Hij maakt een goede kans denk ik. Hij heeft het thuispubliek en gravel is de minste ondergrond van Murray.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nah clownfils gaat vast weer clownen of krijgt weer een blessure
dat is waar wat je zegt maar ik vertrouw hem nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij maakt een goede kans denk ik. Hij heeft het thuispubliek en gravel is de minste ondergrond van Murray.
kan ferrer nadal moeilijk maken?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Norrage het volgende:
ik vind een trage baan juist volledig in het nadeel van Ferrer. Juist op snelle banen is Ferrer in het voordeel. Kijk naar de RG finale van vorig jaar, die was in de regen, en Ferrer had totaal geen kans. Hij kan dan gewoon geen winner slaan.
Naja...Ik ben altijd fan van Murray, maar die jongen is de aller meest frustrerende speler ooit om fan te zijn....dus mijn reacties schieten wel eens de andere kant opquote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent weer zijn fan tot hij weer bagger gaat spelen?
ik plaagde je alleen maarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja...Ik ben altijd fan van Murray, maar die jongen is de aller meest frustrerende speler ooit om fan te zijn....dus mijn reacties schieten wel eens de andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |