Ben je wel aan het kijken? Prachtige rally net.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:49 schreef grrrrg het volgende:
Is er nog 1 van de zenders die niet tegelijkertijd Nadal tegen Nobody laat zien?
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je wel aan het kijken? Prachtige rally net.
Heb je er geld op gezet?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.
Natuurlijk. 1.01 keer je inzet (inmiddels niet meer trouwens, maar tot een paar games geleden wel). Als ik zo zeker was als jij zou ik er wel geld op inzetten. Gaat sneller dan bij de bank.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik er geld op zou verdienen.
Nadal kan altijd nog geblesseerd raken.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Natuurlijk. 1.01 keer je inzet (inmiddels niet meer trouwens, maar tot een paar games geleden wel). Als ik zo zeker was als jij zou ik er wel geld op inzetten. Gaat sneller dan bij de bank.
Waarom schreef je dit dan:quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nadal kan altijd nog geblesseerd raken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke punten tussen, maar de uitkomst van de partij staat al vast.
Gezellig dik.quote:
Al die tennissters zijn gewoon vette varkens.quote:
niet die petkovic. wat een gespierd afgetraind lijf.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die tennissters zijn gewoon vette varkens.
De uitkomst staat al vast als Nadal niet geblesseerd raakt en er geen bom afgaat in het stadion of een meteoor neerstort.quote:
Eens ja, zij heeft echt een mooi atletisch lichaam.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
niet die petkovic. wat een gespierd afgetraind lijf.
Richard had gelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die tennissters zijn gewoon vette varkens.
Richard noemde ze ook nog lui.quote:
Bedoelt hij zijn zus daar ook mee? (correctie: halfzus)quote:
Ja, maar wat als hij geblesseerd raakt? Hij had toch last van zijn rug?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je wel wat geld op Nadal kunt inzetten. Ik zie Lajovic niet meer terugkomen
Volgens mij tellen bets niet mee bij opgave.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, maar wat als hij geblesseerd raakt? Hij had toch last van zijn rug?
De uitkomst staat dus niet vast. Dat was mijn punt. Die laatste twee dingen zijn redelijk vergezocht, dat eerste niet. Als je had gezegd dat dit geen hele open strijd is, was ik het natuurlijk met je eens geweest.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De uitkomst staat al vast als Nadal niet geblesseerd raakt en er geen bom afgaat in het stadion of een meteoor neerstort.
Volgens mij wel; weddenschappen worden volgens mij bij bijvoorbeeld Bet365 alleen geannuleerd als de eerste set niet wordt uitgespeeld.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij tellen bets niet mee bij opgave.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De uitkomst staat dus niet vast. Dat was mijn punt. Die laatste twee dingen zijn redelijk vergezocht, dat eerste niet. Als je had gezegd dat dit geen hele open strijd is, was ik het natuurlijk met je eens geweest.
Nee, de uitkomst staat in dat opzicht niet vast, blessures zijn niet te voorspellen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De uitkomst staat dus niet vast. Dat was mijn punt. Die laatste twee dingen zijn redelijk vergezocht, dat eerste niet. Als je had gezegd dat dit geen hele open strijd is, was ik het natuurlijk met je eens geweest.
Zelfs Haase zou in 3 sets van hem winnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:18 schreef Norrage het volgende:
Wat is Lajovic slecht zeg
Hij kan niet eens rennen
Nadal krijgt het inderdaad redelijk cadeau. Jammer want zo kun je ook niet zien hoeveel Nadal momenteel nou echt waard is.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:18 schreef Norrage het volgende:
Wat is Lajovic slecht zeg
Hij kan niet eens rennen
Volgens mij gun jij grrrrg zijn dikke winst gewoon niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij wel; weddenschappen worden volgens mij bij bijvoorbeeld Bet365 alleen geannuleerd als de eerste set niet wordt uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |