SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
GRTD-knokploeg staat klaar hoorquote:
wtf is dit danquote:Op maandag 2 juni 2014 11:31 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon goed maken.
Kom op... je bent een meisje net als ik.
alsof de autist achter cookieslikker ook maar iets op me heeftquote:Op maandag 2 juni 2014 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GRTD-knokploeg staat klaar hoor
"...net als ik"quote:
gewoon!!quote:
wat doenquote:
De FOK!STOK reeks is geen SC.quote:
Waarom probeer je mijn stok niet een keertje te vinden. Is veel lastiger nogquote:
Zo klein?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom probeer je mijn stok niet een keertje te vinden. Is veel lastiger nog
Jaquote:
who caresquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom probeer je mijn stok niet een keertje te vinden. Is veel lastiger nog
Zullen we jou eens neer meppen? Zal je zien dat ik echt een meisje ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sla geen zielige autisten die zich voordoen als meisjes dat is zielig
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sla geen zielige autisten die zich voordoen als meisjes dat is zielig
hahaha 'we'quote:Op maandag 2 juni 2014 11:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zullen we jou eens neer meppen? Zal je zien dat ik echt een meisje ben.
Duckface girl is godverdomme lekkerquote:Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef supersof het volgende:
hey cookie, voor welke look ga je dan, UI girl, duckface girl of Facebook girl
"we"quote:Op maandag 2 juni 2014 11:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Voor stokgekken zoals jullie perfect toch?quote:
10/10 zou met de FOK!stok penetrerenquote:
hoe gaan de hossels vriendquote:Op maandag 2 juni 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou met de FOK!stok penetreren
picsquote:Op maandag 2 juni 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
Omg zit zo'n mooi meisje in fe trein
Ze lijkt op Pocahontas
Welke look neem jij als slet?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef supersof het volgende:
hey cookie, voor welke look ga je dan, UI girl, duckface girl of Facebook girl
Stinkzigeuner dusquote:Op maandag 2 juni 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
Ze lijkt op Pocahontas
ik heb maar een look en die heet baasquote:
oeh en mep me lekker hardquote:Op maandag 2 juni 2014 11:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kan ik niet maken, ze zit tegenover mequote:
Ze heeft wel hippiekleding aan jaquote:
neequote:
Er is verder niet veel bijzonders te vertellenquote:
mijn nieuwe huisgenote is ook niet lelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
Ze lijkt op Pocahontas
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is verder niet veel bijzonders te vertellen
OEHquote:
uh?????quote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
attentie attentie, kunnen supersof en cookie aub lief doen voor elkaar
/dienstmededeling
Would you call it cute when i slam my dick up your arse?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn nieuwe huisgenote is ook niet lelijk
ze noemt me alleen telkens ' youre so cute'
ik ben niet schattig
Gewoon negeren die houden vanzelf wel opquote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
attentie attentie, kunnen supersof en cookie aub lief doen voor elkaar
/dienstmededeling
Het gaat over en weer. Dus allebei normaal doen.quote:
Het houd niet op. Niet vanzelf!quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon negeren die houden vanzelf wel op
No thnxquote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Would you call it cute when i slam my dick up your arse?
Misschien moet jij wat minder drinken.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Would you call it cute when i slam my dick up your arse?
Jawelquote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben niet schattig
wie is onsquote:
Vraag het Fera. Die zij me ooit: Een vrouw neukt niet met iemand die cute is.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja liever cute dan lelijk natuurlijk maar toch
werd je wakker van het alarm?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus. Nu pas wakker.
Ben 3 keer weer in slaap gevallen.
HAHAHAHA JA ETSUquote:Op maandag 2 juni 2014 12:01 schreef Etsu het volgende:
Hoi.
Ik heb uit bronnen gehoord dat ik bij iets ben betrokken waar ik niks van weet.
Maar ik heb dorst!quote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat minder drinken.
Gewoon filmpje maken en net doen alsof er niets aan de hand is.quote:
Klinkt als mijn droomvrouw.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft wel hippiekleding aan jakapotte broek enzo
Dit is forumhuishoudelijkgeweld dus. MAar ik zal het een stille dood laten sterven.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Huiselijk geweld ja
dit is sof en spermaslikker op een forum
dat houd vanzelf wel op
Ja dat mag welquote:
Dat is portugees voor : "Wil je me neuken"quote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben niet schattig
heb je het gelezen?quote:
Wel met een beetje whiskey natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag het Fera. Die zij me ooit: Een vrouw neukt niet met iemand die cute is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is portugees voor : "Wil je me neuken"
neequote:Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel met een beetje whiskey natuurlijk!
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:01 schreef Etsu het volgende:
Hoi.
Ik heb uit bronnen gehoord dat ik bij iets ben betrokken waar ik niks van weet.
Maar ze is Poolsquote:Op maandag 2 juni 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is portugees voor : "Wil je me neuken"
Ja, DM's stroomden m'n inbox binnen. Alsof ik het brein van dit hele actie was.quote:
serieusquote:Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, DM's stroomden m'n inbox binnen. Alsof ik het brein van dit hele actie was.
Daarom is haar Portugees ook nog niet zo geweldig want met een beetje taalkennis zie je dat het iets anders betekentquote:
Ik ook 1, maar ik hou van overdrijven.quote:
Ze zei het in heht Engelsquote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom is haar Portugees ook nog niet zo geweldig want met een beetje taalkennis zie je dat het iets anders betekent
Wanneer ga je mij DM'en, fijne stokpoesquote:
Dit is een beetje als het Nederlands kabinet dat een mongool naar de vergadering met Obama stuurt om het woord te voeren.quote:
wordt.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dan vrijwillig hebben besloten dat jij het word
Stuur je wel een pakketjequote:
quote:
jij was het hequote:
Met een vinger daarin of iets anders?quote:
Belhamels, BELHAMELS ZEG IK JEquote:
Hopelijk wel met een zachte voering anders krijg ik snijwondjes wanneer ik hem te rap naar voren en terug haalquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopelijk wel met een zachte voering anders krijg ik snijwondjes wanneer ik hem te rap naar voren en terug haal
zij begint weer hequote:
Het is een jongenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef Dven het volgende:
Jongens laat cookieslikker eens met rust. Ik kan me in haar identificeren omdat ik haar zie als het meisje in haar UI
ik heb nog twee foto's van haarquote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef Dven het volgende:
Jongens laat cookieslikker eens met rust. Ik kan me in haar identificeren omdat ik haar zie als het meisje in haar UI
doe isquote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog twee foto's van haar
wil je ze?
Naakt?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog twee foto's van haar
wil je ze?
nee dat nietquote:
Vooruit. Stuur maar.quote:
mapima 2quote:Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
hey cookie
wat ik zo apart vind he
eerst zat je op ROC Amsterdam
en nu zit je op de uni in leiden?
ze is al bezet hequote:
Dat maakt de uitdaging des te groterquote:
Nee. Op CSquote:
geef gewoon je eigen stokquote:Op maandag 2 juni 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
DUS GEEF GODVERDOMME NU DIE TYFUSSTOK TERUG AAN HAAR OF IK GA JULLIE ALLEMAAL KLAPPEN
Wowquote:
??quote:
hallo ggmmquote:
wij waren het niet lrquote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een teleurstellend interpunctiegebruik in jullie dreigbrief. Ik kwam geen moment in het intimiderende/ dreigende sfeertje.
het was zeker jouw vbl tuig hequote:Op maandag 2 juni 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk ik ook niet hoor. Erg creatief is het ook niet
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een teleurstellend interpunctiegebruik in jullie dreigbrief. Ik kwam geen moment in het intimiderende/ dreigende sfeertje.
*intimiderende/dreigendequote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat denken wij dus allemaal. Behalve Dven want hij is verliefd op haar.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
Het zou me niet verbazen als het CookieSlikker is.Zij typt wel zo en dan ook 'Fok' ipv 'FOK!' en propt haar naam ertussen om onschuldig over te komen.
VBL-tuig is dan misschien wel tuig maar we zijn in ieder geval zo ontwikkeld en ervaren dat wij wél een goed in elkaar stekende dreigbrief kunnen opstellen.quote:
Bedankt detective.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
Het zou me niet verbazen als het CookieSlikker is.Zij typt wel zo en dan ook 'Fok' ipv 'FOK!' en propt haar naam ertussen om onschuldig over te komen.
Ik heb in het desbetreffende topic al reeds aangegeven dat ik mijn vermoedens over een inside-job heb.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
Geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat denken wij dus allemaal. [b]Behalve Dven want hij is verliefd op haar.[/b]
GRTD kan dat ook hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
VBL-tuig is dan misschien wel tuig maar we zijn in ieder geval zo ontwikkeld en ervaren dat wij wél een goed in elkaar stekende dreigbrief kunnen opstellen.
Het zou mij niks verbazen als de zionisten of een willekeurige christelijke organisatie hier achter zit. Jullie spreken je als blok wel erg vaak kortzichtig tegen het geloof uit dit tot ergernis van vele.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
Nee.quote:
joh sukkelquote:Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nadat vbl het al een keer gedaan heeft.
Verzin je eigen acties
Inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat denken wij dus allemaal. Behalve Dven want hij is verliefd op haar.
Geen dank.quote:
Mijn vermoedens zijn betrouwbaarder.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb in het desbetreffende topic al reeds aangegeven dat ik mijn vermoedens over een inside-job heb.
Verraad jezelf nou niet. We waren er bijna mee weggekomen, en dan het Feyenoordkamp er voor oplaten draaienquote:Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nadat vbl het al een keer gedaan heeft.
Verzin je eigen acties
Ik vermoed dat jij flink aan het solliciteren ben naar het terugvinden van mijn werkschoen in jouw aars.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Geen dank.
[..]
Mijn vermoedens zijn betrouwbaarder.
Ik sta inderdaad al een tijdje droog.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij flink aan het solliciteren ben naar het terugvinden van mijn werkschoen in jouw aars.
Jij werkt helemaal niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij flink aan het solliciteren ben naar het terugvinden van mijn werkschoen in jouw aars.
Ik droomde vannacht over een film betreffende een gestoorde moderator die leden ging vermoorden van het forum. Heette "The Moderator".quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verraad jezelf nou niet. We waren er bijna mee weggekomen, en dan het Feyenoordkamp er voor oplaten draaien![]()
En wie zijn nu de moderators?
Werkschoenen zijn dan ook iets anders de rode hakken die je aandoet wanneer je naar de tippelzone gaatquote:
jij was het hequote:Op maandag 2 juni 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie de stok nu al teruggegeven?
xd
wat heeft de schrijver van dracula hiermee te maken?quote:
niksquote:Op maandag 2 juni 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat heeft de schrijver van dracula hiermee te maken?
Ons direct weer in een hokje willen duwenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Heel stoer ook om een meisje ergens mee op te zadelen.![]()
*Heeft medelijden met jullie vriendinnen.
Denken dat wij kans maken op vriendinnetjesquote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Ze heeft ook medelijden met mij maar dat ligt meer aan het formaat van jouw FOK!STOKquote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ons direct weer in een hokje willen duwen. Laat mij lekker zelf kiezen of ik op vrouwen val.
Ik zit er opquote:
Zet dan lekker die stok achter je deurquote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef CookieSlikker het volgende:
wowquote:
Ergens trekt het me wel aan maar het stoot me ook af. Ik weet het gewoon niet. Ik weet het niet! Je doet zo veel met mequote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind je dat geil als ik zo dominant tegen je praat
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
omg wat een schattige kitten
ik wil het echt doodtrappen
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
omg wat een schattige kitten
ik wil het echt doodtrappen
Halloquote:
ilyquote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ergens trekt het me wel aan maar het stoot me ook af. Ik weet het gewoon niet. Ik weet het niet! Je doet zo veel met me
Zijn nog steeds lief. Hoe is het met je tattooquote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers, daar ook? En met de lieve hondjes?
heb je nog steeds die gehandicapte witte hondquote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn nog steeds lief. Hoe is het met je tattoo
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn nog steeds lief. Hoe is het met je tattoo
piks van je tattooquote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]Heb je nog een recente foto van ze? Met mijn tattoo gaat het prima
Geneest mooi (is al genezen volgens mij)
mooiquote:
huidquote:Op maandag 2 juni 2014 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mooi![]()
Wat zijn die puntjes op je been![]()
Stoppels van scherenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mooi![]()
Wat zijn die puntjes op je been![]()
Jeetje, krijg je daar zo'n reactie opquote:
ik wel bij mijn piemelquote:Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jeetje, krijg je daar zo'n reactie opjeukt dat? Ik heb dat nog nooit gehad
Jeukt niet maar geen idee, ik heb vrij snel rode bultjes ja maar foto is close-up dus lijkt het wel een stuk ergerquote:Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jeetje, krijg je daar zo'n reactie opjeukt dat? Ik heb dat nog nooit gehad
Nee die is alweer terug naar de rechtmatig eigenaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je nog steeds die gehandicapte witte hond
gelukkigquote:Op maandag 2 juni 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee die is alweer terug naar de rechtmatig eigenaar.
Duurt nog wel een paar weken voor hij helemaal genezen isquote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]Heb je nog een recente foto van ze? Met mijn tattoo gaat het prima
Geneest mooi (is al genezen volgens mij)
Wat naarquote:Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeukt niet maar geen idee, ik heb vrij snel rode bultjes ja maar foto is close-up dus lijkt het wel een stuk erger
heb je daar ook foto's van? Even vergelijken met haar been.quote:
Hai liefje.quote:
Topquote:Op maandag 2 juni 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar weken voor hij helemaal genezen isMaar de ergste periode zal wel achter de rug zijn ja
Foto's heb ik denk ik wel. Zal vanavond wel even sturen per facebook
De eerste keer was toch ook de laatste keer dat je dat donsje hebt moeten scheren?quote:
Mishkaquote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TopIk ben nog steeds verliefd op die herderachtige hond die je als eerst had
Ja diequote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
MishkaIk ben ook verliefd op haar
Als ze mens was zou ik met haar trouwen.
Iets meer dan een jaarquote:Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Hoe oud is ze nu? (beter gezegd hoe jong?)
ik denk niet dat mijn piemel groter is dan haar been hoor xDquote:Op maandag 2 juni 2014 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je daar ook foto's van? Even vergelijken met haar been.
de huid, aapje.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn piemel groter is dan haar been hoor xD
al scheelt het niet veel
Och armequote:Op maandag 2 juni 2014 13:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn piemel groter is dan haar teen hoor xD
al scheelt het niet veel
Wow, dudequote:Op maandag 2 juni 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahaha ik maakte een grapj toch hwhahahahahha
maar nee daar heb ik geen piks van
Wel van je oksels? Die zijn immers ook geschorenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahaha ik maakte een grapj toch hwhahahahahha
maar nee daar heb ik geen piks van
daar heb ik nooit stoppels gehadquote:Op maandag 2 juni 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel van je oksels? Die zijn immers ook geschoren
bedankt mexicaanquote:Op maandag 2 juni 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
tyron is echt heel grappig
beetje zoals wolfrolf
Oei toch iets meedoen.quote:
Jij wil niet weten waar ik zin in hebquote:
Ziet het er altijd zo uit of is dit gewoon een ongelukkige foto?quote:
Weet ik veel, kan mij het schelenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ziet het er altijd zo uit of is dit gewoon een ongelukkige foto?
Je bent zelf ongelukkigquote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ziet het er altijd zo uit of is dit gewoon een ongelukkige foto?
In onze chatsessie vanavond. Je dacht toch niet dat je die foto's gratis ging krijgen?quote:
wat wil je daar aan doen dan.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
In onze chatsessie vanavond. Je dacht toch niet dat je die foto's gratis ging krijgen?
Mooi is anders natuurlijk.quote:
Maak jij je borstjes maar natquote:
Zeker waar.quote:
Oke, dat wilde ik even wetenquote:
Je bent zelf mooi is anders natuurlijkquote:
quote:
Daarom als je lui bent en toch moet beffen gewoon je sikje laten staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:50 schreef Dven het volgende:
Ik weet dat vrouwen gek zijn op ballen met stoppels omdat dat hun kutvleugeltjes zo heerlijk prikkelt wanneer ze er tegenaan stoten
Ik had TR gemaakt maar doen ze niks aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Zo wordt me even indirect een ziekte toegewezen.zo zie je maar de geestelijke gesteldheid van iemand die in zijn vrije tijd zo fanatiek opzoek naar een stok.
Kon mijn hond nog wat van leren.
Idioot inderdaad dat hij met elke opmerking mag wegkomenquote:
Tja... ik zou ook niet reageren op iemand die een dreigmail stuurt en de stokken steeltquote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Idioot inderdaad dat hij met elke opmerking mag wegkomen
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:38 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Tja... ik zou ook niet reageren op iemand die een dreigmail stuurt en de stokken steelt
Ze halen jou straks door de ip-scan en dan is het wieberen Koelkastjequote:Op maandag 2 juni 2014 14:38 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Tja... ik zou ook niet reageren op iemand die een dreigmail stuurt en de stokken steelt
Ezoell, ik was in je hometown babyquote:
Boekje kopen bij de Selexyzquote:
Wanneer was je daar? Ik was daar net nog in de buurt.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boekje kopen bij de Selexyz
Naja; boekje
800 pagina's ofzo
Oh uurtje of 2 geleden al. Ook naar naar mediamarkt dus. En geluncht bij de winkel van sinkel.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer was je daar? Ik was daar net nog in de buurt.
Ben daar nog langsgefietstquote:Op maandag 2 juni 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh uurtje of 2 geleden al. Ook naar naar mediamarkt dus. En geluncht bij de winkel van sinkel.
Ik wilde je wel spotten
Hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben daar nog langsgefietst
Was eventjes naar de souvenirwinkel geweest voor een vlaggetke voor m'n bachpach.
hmm welke?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Zag je die kutkoters nog die een speurtocht aan jet doen waren?
hele groep liep hele tijd te rennen door de stadquote:
haha niet gezienquote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hele groep liep hele tijd te rennen door de stad
En paar van die dikke zeugen er tussendoor waggelen met zak snoep in hun hand
Topshow op het terras
Rennende dikjesquote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hele groep liep hele tijd te rennen door de stad
En paar van die dikke zeugen er tussendoor waggelen met zak snoep in hun hand
Topshow op het terras
Dus jòu doen ze steeds ondervragen als je op een vliegtuig wil stappen? Genant.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:51 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-zijn-anders.dhtml
Je mag toch niet meer vliegen als je een tijdje zwanger bent
Jouw Nederlands gaat ook met sprongen achteruitquote:Op maandag 2 juni 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus jij doen ze steeds ondervragen als je op een vliegtuig wil stappen? Genant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |