ze is al bezet hequote:
Dat maakt de uitdaging des te groterquote:
Nee. Op CSquote:
geef gewoon je eigen stokquote:Op maandag 2 juni 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
DUS GEEF GODVERDOMME NU DIE TYFUSSTOK TERUG AAN HAAR OF IK GA JULLIE ALLEMAAL KLAPPEN
Wowquote:
??quote:
hallo ggmmquote:
wij waren het niet lrquote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een teleurstellend interpunctiegebruik in jullie dreigbrief. Ik kwam geen moment in het intimiderende/ dreigende sfeertje.
het was zeker jouw vbl tuig hequote:Op maandag 2 juni 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk ik ook niet hoor. Erg creatief is het ook niet
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een teleurstellend interpunctiegebruik in jullie dreigbrief. Ik kwam geen moment in het intimiderende/ dreigende sfeertje.
*intimiderende/dreigendequote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat denken wij dus allemaal. Behalve Dven want hij is verliefd op haar.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
Het zou me niet verbazen als het CookieSlikker is.Zij typt wel zo en dan ook 'Fok' ipv 'FOK!' en propt haar naam ertussen om onschuldig over te komen.
VBL-tuig is dan misschien wel tuig maar we zijn in ieder geval zo ontwikkeld en ervaren dat wij wél een goed in elkaar stekende dreigbrief kunnen opstellen.quote:
Bedankt detective.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
Het zou me niet verbazen als het CookieSlikker is.Zij typt wel zo en dan ook 'Fok' ipv 'FOK!' en propt haar naam ertussen om onschuldig over te komen.
Ik heb in het desbetreffende topic al reeds aangegeven dat ik mijn vermoedens over een inside-job heb.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
Geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat denken wij dus allemaal. [b]Behalve Dven want hij is verliefd op haar.[/b]
GRTD kan dat ook hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
VBL-tuig is dan misschien wel tuig maar we zijn in ieder geval zo ontwikkeld en ervaren dat wij wél een goed in elkaar stekende dreigbrief kunnen opstellen.
Het zou mij niks verbazen als de zionisten of een willekeurige christelijke organisatie hier achter zit. Jullie spreken je als blok wel erg vaak kortzichtig tegen het geloof uit dit tot ergernis van vele.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef Etsu het volgende:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |