joh sukkelquote:Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nadat vbl het al een keer gedaan heeft.
Verzin je eigen acties
Inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat denken wij dus allemaal. Behalve Dven want hij is verliefd op haar.
Geen dank.quote:
Mijn vermoedens zijn betrouwbaarder.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb in het desbetreffende topic al reeds aangegeven dat ik mijn vermoedens over een inside-job heb.
Verraad jezelf nou niet. We waren er bijna mee weggekomen, en dan het Feyenoordkamp er voor oplaten draaienquote:Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nadat vbl het al een keer gedaan heeft.
Verzin je eigen acties
Ik vermoed dat jij flink aan het solliciteren ben naar het terugvinden van mijn werkschoen in jouw aars.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Geen dank.
[..]
Mijn vermoedens zijn betrouwbaarder.
Ik sta inderdaad al een tijdje droog.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij flink aan het solliciteren ben naar het terugvinden van mijn werkschoen in jouw aars.
Jij werkt helemaal niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij flink aan het solliciteren ben naar het terugvinden van mijn werkschoen in jouw aars.
Ik droomde vannacht over een film betreffende een gestoorde moderator die leden ging vermoorden van het forum. Heette "The Moderator".quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verraad jezelf nou niet. We waren er bijna mee weggekomen, en dan het Feyenoordkamp er voor oplaten draaien![]()
En wie zijn nu de moderators?
Werkschoenen zijn dan ook iets anders de rode hakken die je aandoet wanneer je naar de tippelzone gaatquote:
jij was het hequote:Op maandag 2 juni 2014 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie de stok nu al teruggegeven?
xd
wat heeft de schrijver van dracula hiermee te maken?quote:
niksquote:Op maandag 2 juni 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat heeft de schrijver van dracula hiermee te maken?
Ons direct weer in een hokje willen duwenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Heel stoer ook om een meisje ergens mee op te zadelen.![]()
*Heeft medelijden met jullie vriendinnen.
Denken dat wij kans maken op vriendinnetjesquote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef CookieSlikker het volgende:
Ze heeft ook medelijden met mij maar dat ligt meer aan het formaat van jouw FOK!STOKquote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ons direct weer in een hokje willen duwen. Laat mij lekker zelf kiezen of ik op vrouwen val.
Ik zit er opquote:
Zet dan lekker die stok achter je deurquote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef CookieSlikker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |