ik koop nix bij de lidl want ik kan er nooit nix vindenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
De Griesmeelpudding van de Lidl is minder lekker als van Mona
vin ik dan hoor... blh, zit een bijsmakie aan
de tijd zal het lerenquote:
Wat doe je dan als je bijvoorbeeld een hele dure surround sound set hebt en jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 juni '14 Nina Hagen & Wild Romance[/spoiler]
[ Bericht 17% gewijzigd door Treehut362 op 02-06-2014 10:50:59 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
breng gewoon naar de kringloop-winkelquote:Op maandag 2 juni 2014 10:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je bijvoorbeeld een hele dure surround sound set hebt en je
wil een nieuwe of andere?
Zet je hem dan bij het grof vuil of geef je dat ding gewoon weg?
mee eensquote:Op maandag 2 juni 2014 10:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben vaag maar Theemuts slaat alles.
Er is altijd baas boven baas Piet....ook jij bent na zoveel jaren uiteindelijk je meerdere tegen gekomen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben vaag maar Theemuts slaat alles.
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas Piet....ook jij bent na zoveel jaren uiteindelijk je meerdere tegen gekomen.
Als ie kapot is neem ik wel een nieuwe... Maar tis idd best wel een dure en idd geld zatquote:Op maandag 2 juni 2014 10:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je bijvoorbeeld een hele dure surround sound set hebt en je
wil een nieuwe of andere?
Zet je hem dan bij het grof vuil of geef je dat ding gewoon weg?
Ja deze die nu te koop staat is natuurlijk niet kapot, anders stond ie nu ook welquote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie kapot is neem ik wel een nieuwe... Maar tis idd best wel een dure en idd geld zat
Staat die van jullie te koop?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja deze die nu te koop staat is natuurlijk niet kapot, anders stond ie nu ook wel
bij het grof vuil natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |