Hap.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow. pffffffff ben je nog niet uitgeslapen?
Mijn deur stond al tijden open en mn ramen op het balkon ook .. 1 en 1 is 2quote:Op maandag 2 juni 2014 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]hordeur... maar dan beneden met metaal, want daar knagen ze ook doorheen, was hier
ook gebeurdklotebeesten...
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn deur stond al tijden open en mn ramen op het balkon ook .. 1 en 1 is 2
Met wat pech maken die 2 er nog veel meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn deur stond al tijden open en mn ramen op het balkon ook .. 1 en 1 is 2
Laat ze dat dan maar bij de buren doen, anders bel ik Rentokilquote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat pech maken die 2 er nog veel meer.
Voor een paar muggen?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ze dat dan maar bij de buren doen, anders bel ik Rentokil
Heb je tussen de beentjes gekekenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ze dat dan maar bij de buren doen, anders bel ik Rentokil
Er zijn doosjes eieren van zes en van tien, onzin dusquote:
Wat heeft een dozijn te maken met een doos van 6 of 10 ? Dozijn is 12 ! Zei PP ook al en die gaat V&A doen ipv POLquote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn doosjes eieren van zes en van tien, onzin dus
Aangezien je laatst vertelde dat je corrupt bent, lijkt POL me dé plek voor jou om te gaan modereren!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat loopt binnen een week volledig uit de hand.
Lolquote:Op maandag 2 juni 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft een dozijn te maken met een doos van 6 of 10 ? Dozijn is 12 ! Zei PP ook al en die gaat V&A doen ipv POL
Ja vroeger misschien ... Blond blijft blondquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger misschien ... Blond blijft blond
Ik heb weinig gevoel met dat forum, ben diep in mijn hart nog steeds anarchist.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien je laatst vertelde dat je corrupt bent, lijkt POL me dé plek voor jou om te gaan modereren!
Een corrupte anarchist....een betere CV voor POL is er niet!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb weinig gevoel met dat forum, ben diep in mijn hart nog steeds anarchist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zelfs als ik geen baan zou hebben zou ik nog niet gaan modden ....quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een corrupte anarchist....een betere CV voor POL is er niet!
Vergeet niet om spandoeken te maken!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen de abdicatie van koning Juan Carlos stomtoevallig op TV meegepikt, in een restaurantje hier. Mensen in tranen, TV op volume 100 en het was gedaan met de rust.
Ik ga rookbommen maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |