quote:Op maandag 2 juni 2014 18:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kvinnut zo rgappig hoe jij je partner altijd 'die Griek' noemt. Net of het een willekeurige vent is die je tegenkwam op Kos of Lesbos ofzo, tijdens de vakantie, even mee genueckt hebt, en verder de naam niet van onthouden![]()
De hefboom is aan het kantelen en binnen 10 jaar zal het er heel anders uitzien.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]zal wel meevalllen... tot nu toe zijn de Vega's de Paria's
Misschien kent PP hen wel ...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zit wel op zo'n muziekfreaken forum ofzoiets... maar die hbben het uitsluitend over tchnische details
enzo, harstikke saai
Dat is ook wel weer waar, beware of the Vega'squote:Op maandag 2 juni 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De hefboom is aan het kantelen en binnen 10 jaar zal het er heel anders uitzien.
Kan me nog herinneren dat de plaatselijke eco-boer een klein zaakje was waar wat verdwaalde hippies rondhingen, tegenwoordig is het een grote supermarkt keten en doen de gewone supermarkten er van alles aan om ook zoveel mogelijk eco-producten te verkopen en kun je overal vegetarische producten bestellen. Nog niet zo lang geleden hield dat echt wel op met een gebakken ei....plus champignons als je geluk had.
Een goede vriend van mij is ook behoorlijk veganistisch en zeer diervriendelijk....die vroeg zich laatst zelfs af hoe hij een teek diervriendelijk kon laten verwijderen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, beware of the Vega's
Oh, dan is ie toch allang geintegreerd!! Ik zie steeds maar een of ander type voor me, zoiets ongeveerquote:
Met lymequote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is ook behoorlijk veganistisch en zeer diervriendelijk....die vroeg zich laatst zelfs af hoe hij een teek diervriendelijk kon laten verwijderen.
o jeetje... dat gaat wel ver, ik kreeg ook een keer ergens in een topic iemand over me heenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij is ook behoorlijk veganistisch en zeer diervriendelijk....die vroeg zich laatst zelfs af hoe hij een teek diervriendelijk kon laten verwijderen.
STelletje fanaten zijn het allemaalquote:Op maandag 2 juni 2014 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
o jeetje... dat gaat wel ver, ik kreeg ook een keer ergens in een topic iemand over me heen
omdat ik honing at, of ik wel wist hoe hard die bijen moesten werken ...
Ach ja....iedereen moet lekker zelf weten hoe hij wil leven en wat hij wil doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
o jeetje... dat gaat wel ver, ik kreeg ook een keer ergens in een topic iemand over me heen
omdat ik honing at, of ik wel wist hoe hard die bijen moesten werken ...
Neeeeeeeeee, daar lijkt ie totaaaaaaaal niet op, zijn Opa misschien wel, maar die was nogquote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, dan is ie toch allang geintegreerd!! Ik zie steeds maar een of ander type voor me, zoiets ongeveer
[ afbeelding ]
die als ie loopt dat constant doet met zijn armen in een 90 graden hoek van zijn lichaam, om elk moment in een Sirtaki te kunnen uitbarsten.
Maar hij is gewoon helemaal niet meer Grieks. Daar gaat mijn hele romantische fantasie over de Griek van FANN![]()
![]()
quote:
Nah... dat soort type's vin ik wel eng hoor... dat gaat me allemaal te ver, ik zouquote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja....iedereen moet lekker zelf weten hoe hij wil leven en wat hij wil doen.
Pas als ze het anderen op gaan dringen wordt het vervelend.
Nou heb ik die muis die gisteren bij mij binnen was gewoon laten leven ...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Nah... dat soort type's vin ik wel eng hoor... dat gaat me allemaal te ver, ik zou
wel willen dat iedereen wat meer gaf om ;;diervriendelijk'' vlees, dat zou al een stuk
schelen
Da;s we liefquote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou heb ik die muis die gisteren bij mij binnen was gewoon laten leven ...
Nee, ik ben blij dat ze weer weg is ... Mot niets hebben van die beesten...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Da;s we lief![]()
Heb je d'r een wijntje gegeven?
ow... nee ik ben er ook niet zo dol op... ik heb er ook wel eens eentje in mijn keuken gehad,quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij dat ze weer weg is ... Mot niets hebben van die beesten...
Als het zover komt ga ik zelf wel slachten.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De hefboom is aan het kantelen en binnen 10 jaar zal het er heel anders uitzien.
Kan me nog herinneren dat de plaatselijke eco-boer een klein zaakje was waar wat verdwaalde hippies rondhingen, tegenwoordig is het een grote supermarkt keten en doen de gewone supermarkten er van alles aan om ook zoveel mogelijk eco-producten te verkopen en kun je overal vegetarische producten bestellen. Nog niet zo lang geleden hield dat echt wel op met een gebakken ei....plus champignons als je geluk had.
Dar wordt een ramp daarquote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een leuk baantje voor je gevonden!
MED / POL moderator (m/v)
Dat loopt binnen een week volledig uit de hand.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een leuk baantje voor je gevonden!
MED / POL moderator (m/v)
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef chufi het volgende:
Die klimmen overal langs omhoog ... Dus ook via mijn balkon op 4 hoog
Dat zei ik alquote:Op maandag 2 juni 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat loopt binnen een week volledig uit de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |