Misschien jammer dat Nadal niet voor haar moet ipv na haar zoals nu. Dan had het stadion voller gezeten denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:52 schreef F.M.D. het volgende:
Court Philippe Chatrier
11:00 AM
Kiki Bertens (NED vs.Andrea Petkovic (GER) [28]
Negeer de jankersquote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Bedankt voor alle leuke PM's met complimenten over de TT.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, was een grap.quote:
quote:
quote:
ok.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mag een DM ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Jazeker.quote:
omdat ie zwart is zeker en jij de mythe bewezen wilt zien?quote:
Nee, hij is schattigquote:Op zondag 1 juni 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omdat ie zwart is zeker en jij de mythe bewezen wilt zien?
Ik vind het zelf ook niet zo sportief als je er makkelijk langs kunt. Maar als je weinig keus hebt, vind ik er niks mis mee. Sommige mensen slaan expres op het lichaam en dat vind ik onsportief.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:01 schreef grrrrg het volgende:
Door het lichaam van Djokovic, deed ik ook 2 keer bij mijn tegenstander gisteren, maar dat vond hij onsportief
Nee, hij heeft een mooi innerlijk. Dat kan ik zo zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omdat ie zwart is zeker en jij de mythe bewezen wilt zien?
quote:Ernests Gulbis won zondagmiddag van Roger Federer. Een geweldige zege voor de 25-jarige tennisser, maar de Let moet nu oppassen dat hij er in de volgende ronde zelf niet uitvliegt tegen Tomas Berdych.
De laatste acht spelers die tijdens een grandslamtoernooi van Federer wonnen, vlogen er een ronde namelijk later uit. Achtereenvolgens Rafael Nadal, Novak Djokovic, Tomas Berdych, Andy Murray, Jo-Wilfried Tsonga, Sergiy Stakhovsky, Tommy Robredo en Rafael Nadal klopten de Zwitser, maar vonden vervolgens hun Waterloo.
Gulbis krijgt sowieso een zware dobber aan Berdych. Het tweetal stond zes keer tegenover elkaar. De Tsjech won vier van die ontmoetingen
Federer deed het twee keer eergisterenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet zo sportief als je er makkelijk langs kunt. Maar als je weinig keus hebt, vind ik er niks mis mee. Sommige mensen slaan expres op het lichaam en dat vind ik onsportief.
Als het is zoals ik het beschrijf, vind ik dat ook onsportief. Was het trouwens niet eergisteren?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Federer deed het twee keer eergisteren
Het was in een dubbelpartij, de ene man slaat een bal die half court komt, waardoor ik wel naar voren moet. De man aan het net is duidelijk de mindere van de 2 en als ik hem cross-court zou slaan, had ik grote kans gehad dat de bal weer terug zou komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet zo sportief als je er makkelijk langs kunt. Maar als je weinig keus hebt, vind ik er niks mis mee. Sommige mensen slaan expres op het lichaam en dat vind ik onsportief.
O, maar in een dubbel heb je sowieso weinig ruimte. Gelijk heb je hoor, dan moet die dubbelspeler maar achterin gaan staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:06 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het was in een dubbelpartij, de ene man slaat een bal die half court komt, waardoor ik wel naar voren moet. De man aan het net is duidelijk de mindere van de 2 en als ik hem cross-court zou slaan, had ik grote kans gehad dat de bal weer terug zou komen.
Maar goed, ik vond het ook wel vervelend. Zo vervelend zelfs dat ik het inderdaad niet meer deed, maar het kostte me later wel een game daardoor.
Hij was gewoon solide.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Zelva het volgende:
"Wat een wedstrijd van Novak Djokovic, schitterende wedstrijd van Djokovic, prachtig optreden van Djokovic"
Flikker toch op Roelfs.
Yep, vind ik ook. Eigenlijk moet die ene man niet de bal te ondiep slaan, maar goed, daar kan hij ook niet altijd wat aan doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, maar in een dubbel heb je sowieso weinig ruimte. Gelijk heb je hoor, dan moet die dubbelspeler maar achterin gaan staan.
Klopt, maar ik vind het bijna emotionele chantage als een zwakke speler bij het net gaan staan omdat mensen dan schromen om op hem te spelen. Dan ga ik meook niet inhouden.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:09 schreef grrrrg het volgende:
Djor
[..]
Yep, vind ik ook. Eigenlijk moet die ene man niet de bal te ondiep slaan, maar goed, daar kan hij ook niet altijd wat aan doen.
Terwijl shuttles sneller gaan dan tennisballen.quote:Toch wel lastig. Ik speel ook badminton, daar hoef ik me nooit druk over dat soort zaken te maken, daar smash ik gewoon keihard op de dichtsbijzijnde speler
Ja, inderdaad. SP nu. Te zien op Eurosport.quote:
Mwah, ze komen niet zo hard aan als tennisballen. Tenminste, niet op mijn niveauquote:Op zondag 1 juni 2014 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Terwijl shuttles sneller gaan dan tennisballen.
Nee, dat niet, maar ik heb weleens begrepen dat je een shuttle met gemak met 300 km/h slaat.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:13 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Mwah, ze komen niet zo hard aan als tennisballen. Tenminste, niet op mijn niveau
speelt erg goed greffol is haar beste ondergrond als ze zo blijft spelen kan ze de finale bereikenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:12 schreef Ambrosius het volgende:
Set Stosur, ben benieuwd of Maria het nog kan omdraaien.
Ja, dat zou goed kunnen. Badmintonrackets zijn een stuk flexibeler, waardoor je een extra zwiep genereert. Maar een shuttle verliest veel sneller zijn snelheid dan een tennisbal, zeker veren shuttles.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik heb weleens begrepen dat je een shuttle met gemak met 300 km/h slaat.
Ja, dat wil ik wel geloven.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:16 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen. Badmintonrackets zijn een stuk flexibeler, waardoor je een extra zwiep genereert. Maar een shuttle verliest veel sneller zijn snelheid dan een tennisbal, zeker veren shuttles.
Hier wel een BP voor Sharapova. Dan kan het hard de andere kant op gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
speelt erg goed greffol is haar beste ondergrond als ze zo blijft spelen kan ze de finale bereiken
Ze had in de eerste set ook genoeg kansen, maar keer op keer werden ze weggewerkt. Nu nietquote:Op zondag 1 juni 2014 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier wel een BP voor Sharapova. Dan kan het hard de andere kant op gaan.
Absurde misser en *1-0 Sharapova.
Ja, al hebben heel veel WTA-speelsters dat volgens mij. Al zijn ze wat dat betreft niet allemaal van het niveau Novotna.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:18 schreef grrrrg het volgende:
Stosur heeft ook wel de reputatie om te kunnen choken, niet?
Sharapova is een beetje zoals Kournikova die haar spel wel serieus neemt.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm stosur zonder zonnebril?
Tevens: Sharapova
ik en mijn grote mondquote:Op zondag 1 juni 2014 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier wel een BP voor Sharapova. Dan kan het hard de andere kant op gaan.
Absurde misser en *1-0 Sharapova.
Valt best mee.quote:
Ja, klopt. Sharapova heeft het volgens mij nooit zo. Die blijft gewoon keihard doorrammen, of het nou goed of slecht gaat.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al hebben heel veel WTA-speelsters dat volgens mij. Al zijn ze wat dat betreft niet allemaal van het niveau Novotna.
Klopt, ik moet meteen denken aan haar eerste Wimbledonfinale toen tegen Williams. 6-4 6-4 werd het toen uit mijn hoofd(?)quote:Op zondag 1 juni 2014 19:22 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, klopt. Sharapova heeft het volgens mij nooit zo. Die blijft gewoon keihard doorrammen, of het nou goed of slecht gaat.
Ja, klopt wel volgens mij. Op 17-jarige leeftijd nog wel! Ik had niet gekeken, ik dacht dat Williams hem toch wel zou winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, ik moet meteen denken aan haar eerste Wimbledonfinale toen tegen Williams. 6-4 6-4 werd het toen uit mijn hoofd(?)
Ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, klopt wel volgens mij. Op 17-jarige leeftijd nog wel! Ik had niet gekeken, ik dacht dat Williams hem toch wel zou winnen.
Ja, zeker, al heb ik niks met haar. Vond het allemaal heel erg interessant in de tijd van Graf, Seles, Hingis, Sabatini, Novotna en Navratilova. Toen waren ze allemaal erg verschillend. Tegenwoordig spelen de meesten aanvallend vanaf de baseline met een dubbelhandige backhand.quote:Kudos op de manier waarop Sharapova met haar sport bezig is en knap hoe ze van haar schouderblessure teruggekomen is.
Klopt, tegenwoordig behoorlijk eenzijdig tennis. Allemaal hetzelfde soort tennis.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker, al heb ik niks met haar. Vond het allemaal heel erg interessant in de tijd van Graf, Seles, Hingis, Sabatini, Novotna en Navratilova. Toen waren ze allemaal erg verschillend. Tegenwoordig spelen de meesten aanvallend vanaf de baseline met een dubbelhandige backhand.
Tsjah, ze neemt haar sport serieus en is flink bezig in het krachthonk. Daar krijgt ze haar goede service en forehand vandaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:33 schreef exile79 het volgende:
Die Stosur is toch gewoon een kerel met een staart en een opgevulde bh? Brr.
Haar armenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:33 schreef exile79 het volgende:
Die Stosur is toch gewoon een kerel met een staart en een opgevulde bh? Brr.
Echt jamer is dat.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:34 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig behoorlijk eenzijdig tennis. Allemaal hetzelfde soort tennis.
Ik vind de persoonlijkheid van al die speelsters wel leuk. Toen leken ze alleen te leven voor het tennis, nu lijkt het bij de meesten eer een onderdeel van hun leven,naast al hun nevenactiviteiten, zoals mode. Moeten ze zelf weten maar ik vind het minder boeiend dat ze niet heel erg op het tennis gericht zijn. Bij de heren heb ik er trouwens geen last van dat ze er dingen naast doen, maar daar mis ik de onderlinge strijd; het is een soort vriendenclub.quote:Ik was zelf heel erg fan van Graf (Navratilova ook wel). Later ontzettende fan van Justine Henin en haar geweldige backhand. Maar ik was ook fan van Clijsters, meer vanwege haar persoonlijkheid.
Dat was echt chanant.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik leuk vond van Stosur is dat ze de dag na haar overwinning op de US Open op Times Square poseerde in haar nachthemd.
[ afbeelding ]
Behoorlijk sjanant ja.quote:
Ja, daar hebben de Williams zusters erg last van. Sugarpova heeft dat probleem niet zoquote:Op zondag 1 juni 2014 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind de persoonlijkheid van al die speelsters wel leuk. Toen leken ze alleen te leven voor het tennis, nu lijkt het bij de meesten eer een onderdeel van hun leven,naast al hun nevenactiviteiten, zoals mode. Moeten ze zelf weten maar ik vind het minder boeiend dat ze niet heel erg op het tennis gericht zijn. Bij de heren heb ik er trouwens geen last van dat ze er dingen naast doen, maar daar mis ik de onderlinge strijd; het is een soort vriendenclub.
Federer ligt eruit je hebt alleen Monfilsgod nogquote:
praat nederlandsquote:
Die zal ook wel sneuvelen in zijn volgende rondequote:Op zondag 1 juni 2014 19:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Federer ligt eruit je hebt alleen Monfilsgod nog
Waldo gevondenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik leuk vond van Stosur is dat ze de dag na haar overwinning op de US Open op Times Square poseerde in haar nachthemd.
[ afbeelding ]
Voor wie ben je dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zal ook wel sneuvelen in zijn volgende ronde
Nee,maar ook Azarenka bijvoorbeeld. En er zijn er volgens mij meer bezig met een eigen kleding- of parfumlijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:43 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, daar hebben de Williams zusters erg last van. Sugarpova heeft dat probleem niet zo![]()
Ik vind onderlinge aversie wel een extra dimensie geven aan het tennis, bijvoorbeeld tussen Lendl en McEnroe. Toen gunen ze het elkaar niet. Nu willen ze ook gewoon winnen maar ze gunnen het de ander uiteindelijk wel.quote:Klopt dat het tegenwoordig bij de heren niet echt stekelig wordt tussen de grote 4. Ik vind het op zich niet zo'n probleem, het gaat mij vooral om de wedstrijden.
Die vond ik wel leuk en Koellerer ook. Maar goed, wat ze nu doen is wel volwassener, proessioneler en een beter voorbeeld voor de jeugd.quote:Ik hoef geen Jeff Tarango te zien
Sorry, behoorlijk gênant.quote:
Ik had het ook over eergisteren, zie het laatste woord wat ik gebruiktequote:Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het is zoals ik het beschrijf, vind ik dat ook onsportief. Was het trouwens niet eergisteren?
nneeeeeeequote:
Heb je het niet geëdit jongeman?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik had het ook over eergisteren, zie het laatste woord wat ik gebruikte![]()
Nee, niet vaak in elk geval. Maar goed, zo'n situatie doet zich ook zelden voor.quote:Vond het opvallend, doet fedje toch normaal niet?
Laat dan die Nadal maar voor de zoveelste keer winnen . Al zie ik dat ook niet gebeurenquote:
wie gaat er winnen volgens jou?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat dan die Nadal maar voor de zoveelste keer winnen . Al zie ik dat ook niet gebeuren
Dat speelde ze toen niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:20 schreef Rosario het volgende:
Hoe kon Stosur ooit 6-3 4-3 voorstaan als ze zo kut speelt?
quote:
quote:
Gewoon hopen dat die er allebei uitvliegenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:43 schreef luckass het volgende:
De wedstrijden tot aan Nadal - Djokovic spreken me niet heel erg aan eerlijk gezegd.
Ja, ik keek eigenlijk alleen naar de eerstvolgende partijen. Maar daar zit nog wel wat tussen wat interessant is inderdaad. Als Nadal het niet wint, mag Gulbis het van mij wel winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gulbis-Berdych
Ferrer-Nadal (mogelijk)
Djokovic - Gulbis/Berdych
Verdasco-Murray
En misschien nog wat GGL/Monfils/Murray
Niet absoluut geweldig, maar heb veel erger gezien.
Verdasco is een chocker ik verwacht een Wimbledon 1/4 finale senarnio Verdasco wint de 1e 2 sets maar verliest in 5quote:
Wat zijn er eigenlijk veel chokers, zowel bij de mannen als bij de vrouwen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Verdasco is een chocker ik verwacht een Wimbledon 1/4 finale senarnio Verdasco wint de 1e 2 sets maar verliest in 5
tegenwoordig welquote:Op maandag 2 juni 2014 07:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zijn er eigenlijk veel chokers, zowel bij de mannen als bij de vrouwen.![]()
Ben benieuwd naar Bertens.
Nja, op *4-2 30-15 in de AO-finale van 2012 tegen Djokovic chokete hij behoorlijk. En ook dit jaar wel, als hij partijen moest uitmaken. Beetje zoals Federer dat een tijdje had.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tegenwoordig wel![]()
welke speler chockt nauwelijks? ik zou zeggen nadal
Dat is waar. Wat ik choken vind, is als iemand door spanning bij herhaling ballen mist en daardoor een voorsprong weggeeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:52 schreef Marcoss het volgende:
Heb ook wel het idee dat het heel snel choken wordt genoemd op het moment dat iemand een voorsprong weggeeft..
Heeft Federer zo'n negatieve balans in vijfsetters? Ik zag hier (zesde post van onder) ergens tegen dat hij 19/16 staat (54%). Nadal staat blijkbaar op 15/4 (79%) .quote:Op maandag 2 juni 2014 09:11 schreef Norrage het volgende:
Leuke uitslagenFedje
fedje en 5setters....wat een faler blijft ie toch..
Op zich logisch als je dat mentale nooit echt nodig hebt gehad en je later wat meer tegenstand krijgt en dit niet gewend bent. Dan is top 20 ooit natuurlijk nog helemaal niet zo slecht en zal dit ook nog wel een stuk lager zijn..quote:Op maandag 2 juni 2014 10:10 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft het slechtste record van de topspelers, ooit...ok, hij speelde er weinig tegen de mindere goden en score wat vertekend, maar ook tegen de toppers heeft hij zelden de belangrijke potten gewonnen. Die fed toch. Beste tennisser ooit, maar mentaal? Nog niet eens top 20 ooit denk ik.
Ik vind dat geen excuus...ok, hij won alles heel makkelijk. Maar hij is gewoon slecht in 5setters als het spannend wordt... Rafa wint ook alles makkelijk, maar is desalniettemin sterk in 5setters. Ach. Je kan opzich ook wel weer zeggen dat fed zo goed was die 5 setters überhaupt te halen...quote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Op zich logisch als je dat mentale nooit echt nodig hebt gehad en je later wat meer tegenstand krijgt en dit niet gewend bent. Dan is top 20 ooit natuurlijk nog helemaal niet zo slecht en zal dit ook nog wel een stuk lager zijn..
Hard maar waar ben ik bang.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:10 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft het slechtste record van de topspelers, ooit...ok, hij speelde er weinig tegen de mindere goden en score wat vertekend, maar ook tegen de toppers heeft hij zelden de belangrijke potten gewonnen. Die fed toch. Beste tennisser ooit, maar mentaal? Nog niet eens top 20 ooit denk ik.
Dat is niet hard maar ook waar.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Op zich logisch als je dat mentale nooit echt nodig hebt gehad en je later wat meer tegenstand krijgt en dit niet gewend bent. Dan is top 20 ooit natuurlijk nog helemaal niet zo slecht en zal dit ook nog wel een stuk lager zijn..
Ja, enerzijds wel, anderzijds vind het ook altijd wel wat hebben als een hogere positie op de wereldranglijst wat voordelen meebrengt.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:21 schreef F.M.D. het volgende:
petkovic mag van te voren op court philippe chatrier trainen en bertens niet, omdat ze niet geplaatst is. belachelijk.
Ja, al is het wel zo dat Nadal heel anders wint dan Federer. Nadal is een soort krijger/vechter, en Federer wint zelden door te vechten maar meestal omdat hij gewoon enorm goed is.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dat geen excuus...ok, hij won alles heel makkelijk. Maar hij is gewoon slecht in 5setters als het spannend wordt... Rafa wint ook alles makkelijk, maar is desalniettemin sterk in 5setters. Ach. Je kan opzich ook wel weer zeggen dat fed zo goed was die 5 setters überhaupt te halen...
Ja, had het niet verwacht. Dacht dat hij de vijfde set wel zou winnen.quote:Het valt me iig weet enorm op dat ie er wéér een verloren heeft.
Vol? Ik tel 215 mensen.quote:
Daar hebben ze al de loting voorquote:Op maandag 2 juni 2014 10:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, enerzijds wel, anderzijds vind het ook altijd wel wat hebben als een hogere positie op de wereldranglijst wat voordelen meebrengt.
De hogere/hoogst geplaatste spelers hebben toch ook een eigen kleedkamer neem ik aan en worden sowieso beter verzorgd door de organisatie.quote:
Maar niet topfit toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:08 schreef F.M.D. het volgende:
50-50 wedstrijd. houdt toch op marcella mesker. petkovic is gewoon zwaar favoriet en dat hoort gezien het verschil in ranking.
het kan alle kanten op de bal is rond en de ene set is niet de andere setquote:Op maandag 2 juni 2014 11:08 schreef F.M.D. het volgende:
50-50 wedstrijd. houdt toch op marcella mesker. petkovic is gewoon zwaar favoriet en dat hoort gezien het verschil in ranking.
Eigenlijk is Fed-Fan gewoon Mart Smeets, die wist ook altijd exact dat een wielrenner 63 meter voor lag bij een aanval.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef DeLuna het volgende:
Zou mooi zijn als Kiki het haalt maar ik vrees van niet.
was zaterdag wat ziekjesquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eigenlijk is Fed-Fan gewoon Mart Smeets, die wist ook altijd exact dat een wielrenner 63 meter voor lag bij een aanval.
Misa heeft ooit de kwartfinale gehaald van Wimbledonquote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef IbanMayo het volgende:
Hoe heeft Rus ooit de 4e ronde bereikt vraag je je nu af
Die had zelfs de finale kunnen halen daarquote:Op maandag 2 juni 2014 11:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Misa heeft ooit de kwartfinale gehaald van Wimbledon
Mano a mano (man tegen man).quote:
Hoe duur is een kaartje?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:17 schreef Rosario het volgende:
Trouwens typisch Nederlands, op een achterafbaantje zit het publiek vol Oranje-fans, maar zodra het meer gaat kosten zijn ze nergens te bekennen.
Er zullen ook weinig Nederlanders zijn die hadden verwacht dat er in week twee een landgenoot op Philippe Chartrier (of is het Suzanne Langlen?) zou staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:17 schreef Rosario het volgende:
Trouwens typisch Nederlands, op een achterafbaantje zit het publiek vol Oranje-fans, maar zodra het meer gaat kosten zijn ze nergens te bekennen.
plus het is nog ochtend in Frankrijkquote:Op maandag 2 juni 2014 11:19 schreef franklop het volgende:
wellicht dat niemand er ook rekening ermee hield dat er nog een Nederlandse zou meedoen. Ook geen vakantieweek natuurlijk.
Da's ook waar.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:19 schreef franklop het volgende:
wellicht dat niemand er ook rekening ermee hield dat er nog een Nederlandse zou meedoen. Ook geen vakantieweek natuurlijk.
Dat is veel geld.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vierde ronde op Chatrier? Volgens mij over de honderd euro.
idd binnenkort met de afschaffing van de stufi zullen er minder studenten op de tribune zitten bij RG en Wimbledonquote:
Die hadden allang de Thalys terug naar huis geboekt. Wie kan nou bedenken dat een Nederlandse in de tweede week nog in het toernooi zou zitten.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:17 schreef Rosario het volgende:
Ja, zeker.quote:
De tering.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vierde ronde op Chatrier? Volgens mij over de honderd euro.
Ja, alleen ik dacht dat het wel wat goedkoper zou zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan heb je wel de hele dag toptennis toch?
in verhouding met voetbal nog goedkoopquote:Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef -0- het volgende:
Chatrier vandaag is het goedkoopste ticket 65 euro. (cat 3, heb nog niet gevonden wat de cat. inhouden)
Duurste is 109
Kaarten vanaf 65¤ vandaag. De kaarten op Philippe-Chatrier danquote:
teruggebroken ookquote:
Dat kun je hier zien.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef -0- het volgende:
Chatrier vandaag is het goedkoopste ticket 65 euro. (cat 3, heb nog niet gevonden wat de cat. inhouden)
[..]
Die prijzen vind ik nog niet zo gek.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef -0- het volgende:
Duurste is 109
WTAquote:
Ga je haar niet als basketbalfan opvoeden?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die prijzen vind ik nog niet zo gek.
Spijt van dat ik de afgelopen jaren nooit naar RG ben geweest.
Mijn dochtertje maar als tennisfan opvoeden, dan gaan we over een paar jaar met zijn drietjes.
Valt heel erg mee inderdaad, gezien het dagtickets zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die prijzen vind ik nog niet zo gek.
Spijt van dat ik de afgelopen jaren nooit naar RG ben geweest.
Mijn dochtertje maar als tennisfan opvoeden, dan gaan we over een paar jaar met zijn drietjes.
Niets is zeker bij WTA he, volgende set kan het weer omgekeerd zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 11:32 schreef IbanMayo het volgende:
Petkovic wordt weggetimmerd door onze Kiek
Ook!quote:Op maandag 2 juni 2014 11:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Ga je haar niet als basketbalfan opvoeden?
ABN AMRO toernooi is altijd leuk om te bezoeken. Is ook altijd wat leuks georganiseerd tussen de wedstrijden doorquote:Op maandag 2 juni 2014 11:32 schreef -0- het volgende:
[..]
Valt heel erg mee inderdaad, gezien het dagtickets zijn.
Nog nooit toptennis live gezien(uitgezonderd Rolstoeltennis). Toch maar eens ergens heen gaan binnenkort.
jinxquote:Op maandag 2 juni 2014 11:34 schreef clavier het volgende:
Tegen wie speelt Bertens in de volgende ronde?
Daarom, ze kan prima tennissen. Alleen lang geblesseerd geweest, geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:33 schreef Evertjan het volgende:
die Petkovic stond 2 jaar geleden nog in de top 10
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:34 schreef clavier het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:34 schreef clavier het volgende:
Zo dit heft elkaar weer opquote:
Rosmalen is altijd wel leuk.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:32 schreef -0- het volgende:
[..]
Valt heel erg mee inderdaad, gezien het dagtickets zijn.
Nog nooit toptennis live gezien(uitgezonderd Rolstoeltennis). Toch maar eens ergens heen gaan binnenkort.
Zonet ook opeens jaquote:Op maandag 2 juni 2014 11:38 schreef IbanMayo het volgende:
Petkovic begint ineens te kreunen? Of deed ze dit net ook al, nee toch?
Halepquote:
Daar kan ze allebeide wel goed tegen spelen, denk ik, het zijn geen hardhitters. Maar verdedigend zijn ze des te beter en zullen zeker niet zoveel fouten maken als Petkovic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |