Misschien jammer dat Nadal niet voor haar moet ipv na haar zoals nu. Dan had het stadion voller gezeten denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:52 schreef F.M.D. het volgende:
Court Philippe Chatrier
11:00 AM
Kiki Bertens (NED vs.Andrea Petkovic (GER) [28]
Negeer de jankersquote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Bedankt voor alle leuke PM's met complimenten over de TT.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, was een grap.quote:
quote:
quote:
ok.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mag een DM ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
Jazeker.quote:
omdat ie zwart is zeker en jij de mythe bewezen wilt zien?quote:
Nee, hij is schattigquote:Op zondag 1 juni 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omdat ie zwart is zeker en jij de mythe bewezen wilt zien?
Ik vind het zelf ook niet zo sportief als je er makkelijk langs kunt. Maar als je weinig keus hebt, vind ik er niks mis mee. Sommige mensen slaan expres op het lichaam en dat vind ik onsportief.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:01 schreef grrrrg het volgende:
Door het lichaam van Djokovic, deed ik ook 2 keer bij mijn tegenstander gisteren, maar dat vond hij onsportief
Nee, hij heeft een mooi innerlijk. Dat kan ik zo zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omdat ie zwart is zeker en jij de mythe bewezen wilt zien?
quote:Ernests Gulbis won zondagmiddag van Roger Federer. Een geweldige zege voor de 25-jarige tennisser, maar de Let moet nu oppassen dat hij er in de volgende ronde zelf niet uitvliegt tegen Tomas Berdych.
De laatste acht spelers die tijdens een grandslamtoernooi van Federer wonnen, vlogen er een ronde namelijk later uit. Achtereenvolgens Rafael Nadal, Novak Djokovic, Tomas Berdych, Andy Murray, Jo-Wilfried Tsonga, Sergiy Stakhovsky, Tommy Robredo en Rafael Nadal klopten de Zwitser, maar vonden vervolgens hun Waterloo.
Gulbis krijgt sowieso een zware dobber aan Berdych. Het tweetal stond zes keer tegenover elkaar. De Tsjech won vier van die ontmoetingen
Federer deed het twee keer eergisterenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet zo sportief als je er makkelijk langs kunt. Maar als je weinig keus hebt, vind ik er niks mis mee. Sommige mensen slaan expres op het lichaam en dat vind ik onsportief.
Als het is zoals ik het beschrijf, vind ik dat ook onsportief. Was het trouwens niet eergisteren?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Federer deed het twee keer eergisteren
Het was in een dubbelpartij, de ene man slaat een bal die half court komt, waardoor ik wel naar voren moet. De man aan het net is duidelijk de mindere van de 2 en als ik hem cross-court zou slaan, had ik grote kans gehad dat de bal weer terug zou komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet zo sportief als je er makkelijk langs kunt. Maar als je weinig keus hebt, vind ik er niks mis mee. Sommige mensen slaan expres op het lichaam en dat vind ik onsportief.
O, maar in een dubbel heb je sowieso weinig ruimte. Gelijk heb je hoor, dan moet die dubbelspeler maar achterin gaan staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:06 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het was in een dubbelpartij, de ene man slaat een bal die half court komt, waardoor ik wel naar voren moet. De man aan het net is duidelijk de mindere van de 2 en als ik hem cross-court zou slaan, had ik grote kans gehad dat de bal weer terug zou komen.
Maar goed, ik vond het ook wel vervelend. Zo vervelend zelfs dat ik het inderdaad niet meer deed, maar het kostte me later wel een game daardoor.
Hij was gewoon solide.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Zelva het volgende:
"Wat een wedstrijd van Novak Djokovic, schitterende wedstrijd van Djokovic, prachtig optreden van Djokovic"
Flikker toch op Roelfs.
Yep, vind ik ook. Eigenlijk moet die ene man niet de bal te ondiep slaan, maar goed, daar kan hij ook niet altijd wat aan doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, maar in een dubbel heb je sowieso weinig ruimte. Gelijk heb je hoor, dan moet die dubbelspeler maar achterin gaan staan.
Klopt, maar ik vind het bijna emotionele chantage als een zwakke speler bij het net gaan staan omdat mensen dan schromen om op hem te spelen. Dan ga ik meook niet inhouden.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:09 schreef grrrrg het volgende:
Djor
[..]
Yep, vind ik ook. Eigenlijk moet die ene man niet de bal te ondiep slaan, maar goed, daar kan hij ook niet altijd wat aan doen.
Terwijl shuttles sneller gaan dan tennisballen.quote:Toch wel lastig. Ik speel ook badminton, daar hoef ik me nooit druk over dat soort zaken te maken, daar smash ik gewoon keihard op de dichtsbijzijnde speler
Ja, inderdaad. SP nu. Te zien op Eurosport.quote:
Mwah, ze komen niet zo hard aan als tennisballen. Tenminste, niet op mijn niveauquote:Op zondag 1 juni 2014 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Terwijl shuttles sneller gaan dan tennisballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |