Ja als t goed is wel. Hopelijk!quote:Op zondag 1 juni 2014 16:37 schreef Dirk. het volgende:
Klinkt tof, A3. (Adrie???. Hoe kort ik Ang3l het beste af?)
Komt het nog eens?
Zo zie je maar, we kennen elkaar helemaal niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik t vooraf had mogen inschatten had me dat niets voor jou geleken
Zeg dan maar Ang, Adrie klinkt zo... zo... "EUY! Adrie!! Jonguhhh! KU!"quote:Op zondag 1 juni 2014 16:37 schreef Dirk. het volgende:
Klinkt tof, A3. (Adrie???. Hoe kort ik Ang3l het beste af?)
Komt het nog eens?
Ik heb een tijdje zitten nadenken maar ook ik zou je niet kunnen vertellen wat ik het hele weekend heb gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Luigi het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens precies ik gedaan heb.
Ik ook. Een lesbienne stond te bakken. Fuck heteronormatiefquote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef Luigi het volgende:
Gisteren een BBQ dat was wel heel leuk. Naar heteronormatieve standaarden, dus.
Dit was mijn beste weekend sinds tijden met de best kiss EVER, dus die ga ik niet zo snel meer vergeten, die details denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Dirk. het volgende:
Mijn weekend was ook leuk zonder dat ik iets noemenswaardigs kan noemen..
.
Ik geloof deze niet. Dit was een huis tuin en klussen in de keuken pot. Die vlees bakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Luigi het volgende:
Heteronormatief gezien ga ik echt enorm goed op lesbiennes. Mits ze een beetje aan mijn erotisch beeld daarvan voldoen natuurlijk!
Wat was er dan zo goed aan?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit was mijn beste weekend sinds tijden met de best kiss EVER, dus die ga ik niet zo snel meer vergeten, die details denk ik![]()
![]()
'Cause this is torturous electricity between both of us
Ik zat net te denken (whehehehe) dat ik volgens mij helemaal geen lesbiennes ken. Bewust, dus. Wel aardig wat homo's maar lesbiennes... nope.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof deze niet. Dit was een huis tuin en klussen in de keuken pot. Die vlees bakt.
De helft van de orcs van WOW zijn lesbiennes hoor, je kent ze vast welquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken (whehehehe) dat ik volgens mij helemaal geen lesbiennes ken. Bewust, dus. Wel aardig wat homo's maar lesbiennes... nope.
Niet dat dat verder wat boeit vanaf mijn extreem gelimiteerde ervaringen met de boze buitenwereld vanaf mijn zolderkamer, maar toch.
Pure electriciteit. Echt. BAM!quote:
Zn prins met handtasquote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Luigi het volgende:
Nouja, Angie () de meesten zijn vaak, zeker op jonge leeftijd, toch ook vaak hetero-by-default dus waarom niet? Wie weet heb je hem wel wakker gekust
.
Ik val niet op handtassen, dus dat lijkt me sterk dat dat dan mijn prins zou zijn.quote:
Angie.... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaangie!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Luigi het volgende:
Nouja, Angie () de meesten zijn vaak, zeker op jonge leeftijd, toch ook vaak hetero-by-default dus waarom niet? Wie weet heb je hem wel wakker gekust
.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Tja Tally, misschien toch net iets te veel GHB?
Nee volgens mij had ie alleen bier opquote:
Huuuuuu doe je wel heel heteronormatief daar?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Nog enger: Mijn reis naar Singapore is geboekt
Die laatste minuutquote:
Ik stampvoette naar bedquote:
Het bedrijf waar ik hiervoor werkte had ook een kantoor in Singapore en de MD daarvan was echt een fla-ming queen, een heel klein Aziaatje. Die ging daar gewoon stappen en weet ik veel allemaal. Volgens mij merk je er in praktijk heel weinig van hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Nog enger: Mijn reis naar Singapore is geboekt
Hallo glitterpigquote:
Ja dat werd me ook verteld. Daar maak ik mezelf ook geen zorgen om. Meer het er in m'n eentje naartoe gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik hiervoor werkte had ook een kantoor in Singapore en de MD daarvan was echt een fla-ming queen, een heel klein Aziaatje. Die ging daar gewoon stappen en weet ik veel allemaal. Volgens mij merk je er in praktijk heel weinig van hoor.
Daarom heb je zo'n succes bij de hetero's, die zijn dat gewend!quote:
Juist niet, zou je denkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom heb je zo'n succes bij de hetero's, die zijn dat gewend!
Wow!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Peter het volgende:
Iets voor Dirk, of toch te weinig bling? http://ragstar.shoes/wine.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That happened..
Die 2 doen wel vaker van dat soort dingenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:00 schreef Ambiguiteit het volgende:
Dylan O'Brien bepoteld de tepels van Tyler Posey.
Dat vind ik echt zo'n stereotype sulletjequote:Op woensdag 4 juni 2014 10:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb dat met Dylan O'Brien (=Styles).![]()
Er is echt superveel fanfic tussen Stiles en ... dinges. Die ene. Dinges. uuuuh.... Derek!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:47 schreef Dirk. het volgende:
Die Stiles vind ik ook wel cute ja. Maar niet zo cute dat alle stoppen doorslaan..
.
Dat is toch geen hetero?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pure electriciteit. Echt. BAM!
En het was niet eens een hele lange kus of een extreem fysieke of extreem geile of zo.... maar het was pure electriciteit. Meteen. Lippen lieten los, keken elkaar aan en een rilling.
Was echt een beetje vreemd. Maar lag ook denk ik wel aan de plek en het moment en de staat van ontbinding van onze hoofden of zo denk ik. We schrokken er alleen zelf ff van![]()
Pfffff.
Maar goed, hetero. Next! (Want t mag niet mer van m'n vrienden en van jullieEn van mezelf )
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angie.... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaangie!!!Nou denk ik meteen aan dat nummer.
En ik denk eerlijk gezegd wel dat ik hem wakker gekust heb ja. Hij was totaal van slag en in de war en zei maar steeds "Wow.... seriously.... wow. This was so amazing. But... what the fuck? I like boobs!!!"
Echt, om de zoveel zinnen: "What the fuck?! I like boobs! What just happened?!" Maar vervolgens wilde hij alles weten over mijn eerste kus met ene jongen, en hoe die voelde en wat ik toen voelde en wat er door mijn lijf ging. "Fuck.... I just felt that, totally. But..... WTF?! I like boobs!" Hij kon me ook maar niet loslaten en bleef knuffelen en pakte m'n hand vast.
Tja jongen. There ws noooooo denying that spark
Ja daarom dat er ook zo veel fanfic is over Sterek.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:05 schreef Dirk. het volgende:
Derek daar heb ik echt helemaal niks mee..
Gisteravond keek ik een episode waarin die Derek in z'n arm geschoten was (door die chick van Wipeout, whahahahaha.) en toen zat Stiles een beetje met 'm opgescheept. Toen gingen ze ook echt continu aan elkaar trekken en in elkaar gezicht hijgen enzo. De gay undertones zijn echt ME-GA!
Wat bepaald iemands hokje dan? Een gevoel, een mindset, een kus, seks? En is dat na 1x al genoeg of is er een bepaalde quota die je moet halen wil je er bij mogen horen?quote:
Als je hetero bent maar je vind een kus van een man lekker en loopt daarna ook nog hysterisch te roepen van "I like boobs".. nee dan ben je geen hetero, maar iemand die nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat bepaald iemands hokje dan? Een gevoel, een mindset, een kus, seks? En is dat na 1x al genoeg of is er een bepaalde quota die je moet halen wil je er bij mogen horen?
Bedankt voor deze stempel. Ik zal hem doorgeven aan m, mocht ik hem nog ooit zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je hetero bent maar je vind een kus van een man lekker en loopt daarna ook nog hysterisch te roepen van "I like boobs".. nee dan ben je geen hetero, maar iemand die nog in de ontkenningsfase zit.
Het is niet bedoeld als een "stempel" hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedankt voor deze stempel. Ik zal hem doorgeven aan m, mocht ik hem nog ooit zien.
Toch druk je hem meteen op z'n hoofd. En misschien heb je wel gelijk, maar daar mag die jongen lekker helemaal zelf achter komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als een "stempel" hoor.
Waar ie af en toe uitmag om me te pijpenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef Dirk. het volgende:
Nee, het is bedoeld als een strak afgekaderd hok!
Dat geloof ik direct, maar het feit dat die met je ging zoenen..quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Hey. En ik snap best dat een hetero het zoenen met mij fijn vindt. En dat ie dan ff verward is. Ik schijn nu eenmaal heel goed te zoenen.
Alcohol? De sfeer? Misschien wel een pilletje?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, maar het feit dat die met je ging zoenen..
Dat bedoel ik ook meer.
Nee precies. Ik vind zoenen met ene vrouw ook best leuk/lekker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:55 schreef Steve het volgende:
Ik heb wel eens een vrouw gezoend, en vond dat ook best leuk. Wil niet zeggen dat ik mezelf direct als biseksueel bestempel. Zou niet weten waarom dat voor een man die met een andere man zoent anders zou zijn.
En dan schrik je er ff vanquote:Wil niet zeggen dat bij iemand wel bepaalde (onderdrukte) gevoelens kúnnen zijn. Maar niet dat dat altijd zo is. Sommige mensen staan gewoon wat meer open voor andere ervaringen. En soms overkomt je zoiets zou eenmaal. Helemaal als je niet helemaal nuchter meer bent..
Als ik nou op je gezicht ga zitten en daarna Drunk On Glitter word, mag ik dan blijven?quote:
Onze eerste ontmoeting.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb op Pann feest met een vrouw staan zoenen toen, t.o.v. Vlarp en ik geloof ook Steve
Dat laatste zou wel echt een "quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alcohol? De sfeer? Misschien wel een pilletje?
Of onderschat mijn verleidingstechnieken bij hetero's gewoonweg niet.
quote:
Dan begin maar vast met je smileys, want dit was bij lange na de eerste nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel echt een "" waard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |