Wat bepaald iemands hokje dan? Een gevoel, een mindset, een kus, seks? En is dat na 1x al genoeg of is er een bepaalde quota die je moet halen wil je er bij mogen horen?quote:
Als je hetero bent maar je vind een kus van een man lekker en loopt daarna ook nog hysterisch te roepen van "I like boobs".. nee dan ben je geen hetero, maar iemand die nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat bepaald iemands hokje dan? Een gevoel, een mindset, een kus, seks? En is dat na 1x al genoeg of is er een bepaalde quota die je moet halen wil je er bij mogen horen?
Bedankt voor deze stempel. Ik zal hem doorgeven aan m, mocht ik hem nog ooit zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je hetero bent maar je vind een kus van een man lekker en loopt daarna ook nog hysterisch te roepen van "I like boobs".. nee dan ben je geen hetero, maar iemand die nog in de ontkenningsfase zit.
Het is niet bedoeld als een "stempel" hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedankt voor deze stempel. Ik zal hem doorgeven aan m, mocht ik hem nog ooit zien.
Toch druk je hem meteen op z'n hoofd. En misschien heb je wel gelijk, maar daar mag die jongen lekker helemaal zelf achter komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als een "stempel" hoor.
Waar ie af en toe uitmag om me te pijpenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef Dirk. het volgende:
Nee, het is bedoeld als een strak afgekaderd hok!
Dat geloof ik direct, maar het feit dat die met je ging zoenen..quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Hey. En ik snap best dat een hetero het zoenen met mij fijn vindt. En dat ie dan ff verward is. Ik schijn nu eenmaal heel goed te zoenen.
Alcohol? De sfeer? Misschien wel een pilletje?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, maar het feit dat die met je ging zoenen..
Dat bedoel ik ook meer.
Nee precies. Ik vind zoenen met ene vrouw ook best leuk/lekker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:55 schreef Steve het volgende:
Ik heb wel eens een vrouw gezoend, en vond dat ook best leuk. Wil niet zeggen dat ik mezelf direct als biseksueel bestempel. Zou niet weten waarom dat voor een man die met een andere man zoent anders zou zijn.
En dan schrik je er ff vanquote:Wil niet zeggen dat bij iemand wel bepaalde (onderdrukte) gevoelens kúnnen zijn. Maar niet dat dat altijd zo is. Sommige mensen staan gewoon wat meer open voor andere ervaringen. En soms overkomt je zoiets zou eenmaal. Helemaal als je niet helemaal nuchter meer bent..
Als ik nou op je gezicht ga zitten en daarna Drunk On Glitter word, mag ik dan blijven?quote:
Onze eerste ontmoeting.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb op Pann feest met een vrouw staan zoenen toen, t.o.v. Vlarp en ik geloof ook Steve
Dat laatste zou wel echt een "quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alcohol? De sfeer? Misschien wel een pilletje?
Of onderschat mijn verleidingstechnieken bij hetero's gewoonweg niet.
quote:
Dan begin maar vast met je smileys, want dit was bij lange na de eerste nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel echt een "" waard zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |