Ja als t goed is wel. Hopelijk!quote:Op zondag 1 juni 2014 16:37 schreef Dirk. het volgende:
Klinkt tof, A3. (Adrie???. Hoe kort ik Ang3l het beste af?)
Komt het nog eens?
Zo zie je maar, we kennen elkaar helemaal niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik t vooraf had mogen inschatten had me dat niets voor jou geleken
Zeg dan maar Ang, Adrie klinkt zo... zo... "EUY! Adrie!! Jonguhhh! KU!"quote:Op zondag 1 juni 2014 16:37 schreef Dirk. het volgende:
Klinkt tof, A3. (Adrie???. Hoe kort ik Ang3l het beste af?)
Komt het nog eens?
Ik heb een tijdje zitten nadenken maar ook ik zou je niet kunnen vertellen wat ik het hele weekend heb gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Luigi het volgende:
Ik weet eigenlijk geeneens precies ik gedaan heb.
Ik ook. Een lesbienne stond te bakken. Fuck heteronormatiefquote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef Luigi het volgende:
Gisteren een BBQ dat was wel heel leuk. Naar heteronormatieve standaarden, dus.
Dit was mijn beste weekend sinds tijden met de best kiss EVER, dus die ga ik niet zo snel meer vergeten, die details denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Dirk. het volgende:
Mijn weekend was ook leuk zonder dat ik iets noemenswaardigs kan noemen..
.
Ik geloof deze niet. Dit was een huis tuin en klussen in de keuken pot. Die vlees bakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Luigi het volgende:
Heteronormatief gezien ga ik echt enorm goed op lesbiennes. Mits ze een beetje aan mijn erotisch beeld daarvan voldoen natuurlijk!
Wat was er dan zo goed aan?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit was mijn beste weekend sinds tijden met de best kiss EVER, dus die ga ik niet zo snel meer vergeten, die details denk ik![]()
![]()
'Cause this is torturous electricity between both of us
Ik zat net te denken (whehehehe) dat ik volgens mij helemaal geen lesbiennes ken. Bewust, dus. Wel aardig wat homo's maar lesbiennes... nope.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof deze niet. Dit was een huis tuin en klussen in de keuken pot. Die vlees bakt.
De helft van de orcs van WOW zijn lesbiennes hoor, je kent ze vast welquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken (whehehehe) dat ik volgens mij helemaal geen lesbiennes ken. Bewust, dus. Wel aardig wat homo's maar lesbiennes... nope.
Niet dat dat verder wat boeit vanaf mijn extreem gelimiteerde ervaringen met de boze buitenwereld vanaf mijn zolderkamer, maar toch.
Pure electriciteit. Echt. BAM!quote:
Zn prins met handtasquote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Luigi het volgende:
Nouja, Angie () de meesten zijn vaak, zeker op jonge leeftijd, toch ook vaak hetero-by-default dus waarom niet? Wie weet heb je hem wel wakker gekust
.
Ik val niet op handtassen, dus dat lijkt me sterk dat dat dan mijn prins zou zijn.quote:
Angie.... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaangie!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Luigi het volgende:
Nouja, Angie () de meesten zijn vaak, zeker op jonge leeftijd, toch ook vaak hetero-by-default dus waarom niet? Wie weet heb je hem wel wakker gekust
.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Tja Tally, misschien toch net iets te veel GHB?
Nee volgens mij had ie alleen bier opquote:
Huuuuuu doe je wel heel heteronormatief daar?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Nog enger: Mijn reis naar Singapore is geboekt
Die laatste minuutquote:
Ik stampvoette naar bedquote:
Het bedrijf waar ik hiervoor werkte had ook een kantoor in Singapore en de MD daarvan was echt een fla-ming queen, een heel klein Aziaatje. Die ging daar gewoon stappen en weet ik veel allemaal. Volgens mij merk je er in praktijk heel weinig van hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Nog enger: Mijn reis naar Singapore is geboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |