quote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Cosmo. het volgende:
Hoe je dat ook schrijft, google is in twijfel.
Die is geheelonthouder?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, maar dat is volgens mij niet wat Rupaul bedoeld.
Mjah, ik weet het. Gezeik allemaal.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:51 schreef Cosmo. het volgende:
Er is op moment trouwens allemaal drama met RuPaul en Carmen Carrera (S3) over het woordje tranny..
Teen Wolf?quote:Op zondag 1 juni 2014 08:43 schreef Dirk. het volgende:
Homo's, hoe heet ook alweer die serie met die gespierde tweeling met de gekke muizenhoofdjes?.
Blah blah, blah, blah blah blah.quote:
De producent is homo.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:33 schreef Dirk. het volgende:
Ah, toch?.
Daar ben ik gisteren aan begonnen namelijk. Nog geen tweeling te bekennen, maar nu al vol mancandy!
Volgens wikipedia zitten ze in seizoen 2 en 3quote:Op zondag 1 juni 2014 13:33 schreef Dirk. het volgende:
Ah, toch?.
Daar ben ik gisteren aan begonnen namelijk. Nog geen tweeling te bekennen, maar nu al vol mancandy!
Ja die komen idd pas later aankakken.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens wikipedia zitten ze in seizoen 2 en 3
Carmen Carrera vond ik altijd al irritant. Goedkoop mens.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:46 schreef Dirk. het volgende:
Die Carmen Carrera moest zich schamen! RuPaul is al decennia lang voorvechter van LHBTQ rechten en nu gaat zij haar aanvallen?! Man man man. Schijnbaar zijn er tweets van dat mens gevonden waarbij ze dat woord zelf ook nog gebruikte. Stomme koe.
quote:
Als ik t vooraf had mogen inschatten had me dat niets voor jou gelekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |