Oh, dus je voert een strijd tegen jezelf?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:24 schreef Dirk. het volgende:
#IntolerantTegenIntoleranten
En dat is zeker okay!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:24 schreef Apenbeest het volgende:
Voor iemand die uitgepraat is ga je lang door moet ik zeggen...
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:24 schreef Apenbeest het volgende:
Oh, dus je voert een strijd tegen jezelf?
Hoe oud ben jij? Realiseer me nu pas dat ik een gesprek voer met een 16 jarige. Ook dat nog xDquote:
Want jij gedraagt je een stuk volwassener wou je zeggen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:25 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Realiseer me nu pas dat ik een gesprek voer met een 16 jarige. Ook dat nog xD
Dat wilde ik inderdaad zeggenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want jij gedraagt je een stuk volwassener wou je zeggen?
Of bent een stuk minder egocentrisch bezig?
Jij vind al snel iets intolerant. Als iemand al zegt dat hij afknapt op het gebruik van drugs is hij intolerant, als iemand een bepaald type man heeft waar hij op valt is hij intolerant (tegenover die waar hij niet op valt). En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:27 schreef Dirk. het volgende:
Gast, je zegt net zelf dat je er verder niks over te zeggen had en nu kakel je maar door. Ik was er gisteren al klaar mee.
De enige die ik niet respecteer zijn mensen die mij of mijn levenstijl niet respecteren. En om nou te zeggen dat jij overloopt van tolerantie richting de gay community (waar je, hoe je het ook wendt of keert, zelf deel van uitmaakt), neuh.
quote:
Voorspelbare reactie weer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er klaar mee was?.
Anyway, ik ga iets leuks doen, maar blaat gerust verder.
In vergelijking met Australië wel. Alles is relatief hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ligt Etten-Leur eigenlijk ook in de buurt van Amsterdam?
Jij voelt je wel supersnel aangevallen, hoor. Ze proberen je te helpen, van advies te voorzien en je leven wat makkelijker te maken. Als je niets van iemand wil aannemen en liever je mening baseert op televisie (wat niet zo handig is, je zou toch moeten weten dat je op televisie per definitie niet ziet hoe het werkelijk is), moet je geen vragen stellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik haat mezelf zo diep, je moest een weten. Je kunt immers niet van jezelf houden als je niet van de Gaypride houdt. Gelukkig weten jullie wel hoe het leven in elkaar steekt.
En ja die arme Dirk, het is ook zo moeilijk om anders te zijn. Hoe heb ik het hem kunnen aandoen om te zeggen dat ik niet op vrouwelijke mannen val. Zou executie een gepaste straf voor me zijn jongens?
Pff, wat is dit, The Brady Gay bunch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij voelt je wel supersnel aangevallen, hoor. Ze proberen je te helpen, van advies te voorzien en je leven wat makkelijker te maken. Als je niets van iemand wil aannemen en liever je mening baseert op televisie (wat niet zo handig is, je zou toch moeten weten dat je op televisie per definitie niet ziet hoe het werkelijk is), moet je geen vragen stellen.
Relax, we lijken misschien heel lastig maar zijn dat eigenlijk niet.quote:
Dan laat die niet-lastige kant eens wat meer zien zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Relax, we lijken misschien heel lastig maar zijn dat eigenlijk niet.
Dan iets minder op je teentjes getrapt reageren en iedereen blij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:10 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Dan laat die niet-lastige kant eens wat meer zien zou ik zeggen.
Duhquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:05 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Toffe poster, maar wel een beetje. gay
.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:56 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Pff, wat is dit, The Brady Gay bunch?
Dat jullie het per definitie voor elkaar opnemen hier is me inmiddels wel duidelijk. Net als allochtonen die altijd zeuren over hoe ze gediscrimineerd worden, maar ondertussen niet eens openstaan voor mensen met een andere cultuur. ''Wij onder ons''.
Nou ik hoef daar geen deel van uit te maken. Ik mag dan homo zijn, maar voor mij is dat niet meer dan een geaardheid. En die hele out proud community shit heb ik geen behoefte aan. Ik hoef niet bij een groep te horen. Als ik mensen ontmoet dan mag ik ze of mag ik ze niet, los van onder welke groep ze vallen.
Ik heb een paar vragen gesteld over een feest, en wat voor soort mensen er komen. Meer niet. De rest is me gewoon opgedrongen.
En zelfs al stel ik vragen, dat wil nog niet zeggen dat ik me vervolgens ook maar moet laten commanderen over hoe ik m'n leven moet inrichten. Ik maak nog altijd m'n eigen keuzes over wat ik wel of niet met die adviezen wil doen, en dat is mijn goed recht. Dat ik mensen hun levensstijl respecteer wil nog niet zeggen dat ik hun levensstijl ook wil overnemen. Maar voor jullie is het feit dat iemand anders in het leven staat kennelijk al een vorm van disrespect.
Als jullie representatief zijn voor de ''gay community'' dan kan ik bij deze wel stellen dat homo's op het gebied van anderen veroordelen en mensen in hokjes duwen geen haar beter zijn dan hetero's.
Heb er meer dan genoeg van dat bij de ''mensheid'', of dat nu hetero, homo, of wat dan ook is, alles altijd draait om groepsvorming en moeten voldoen aan verwachtingspatronen.
Leef lekker je leven zoals jij dat wilt en laat mij dat ook doen. Of ene Dirk wel of niet met zijn rose string op een boot gaat staan zal mij worst wezen, zal er niet slechter van slapen. Maar ik voel niet de behoefte om ernaast te gaan staan. En als dat mij dan homofoob maakt, so be it![]()
Oh, en om het ''de Gaypride is meer dan een paar mannen in rose strings'' discussie al voor te zijn. Het ''boeit'' me gewoon niet! Wat het ook is, heb er plezier mee en doe je ding zonder er zo over te zeiken.
Jeese!
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Cosmo. het volgende:
Hoe je dat ook schrijft, google is in twijfel.
Die is geheelonthouder?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, maar dat is volgens mij niet wat Rupaul bedoeld.
Mjah, ik weet het. Gezeik allemaal.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:51 schreef Cosmo. het volgende:
Er is op moment trouwens allemaal drama met RuPaul en Carmen Carrera (S3) over het woordje tranny..
Teen Wolf?quote:Op zondag 1 juni 2014 08:43 schreef Dirk. het volgende:
Homo's, hoe heet ook alweer die serie met die gespierde tweeling met de gekke muizenhoofdjes?.
Blah blah, blah, blah blah blah.quote:
De producent is homo.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:33 schreef Dirk. het volgende:
Ah, toch?.
Daar ben ik gisteren aan begonnen namelijk. Nog geen tweeling te bekennen, maar nu al vol mancandy!
Volgens wikipedia zitten ze in seizoen 2 en 3quote:Op zondag 1 juni 2014 13:33 schreef Dirk. het volgende:
Ah, toch?.
Daar ben ik gisteren aan begonnen namelijk. Nog geen tweeling te bekennen, maar nu al vol mancandy!
Ja die komen idd pas later aankakken.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens wikipedia zitten ze in seizoen 2 en 3
Carmen Carrera vond ik altijd al irritant. Goedkoop mens.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:46 schreef Dirk. het volgende:
Die Carmen Carrera moest zich schamen! RuPaul is al decennia lang voorvechter van LHBTQ rechten en nu gaat zij haar aanvallen?! Man man man. Schijnbaar zijn er tweets van dat mens gevonden waarbij ze dat woord zelf ook nog gebruikte. Stomme koe.
quote:
Als ik t vooraf had mogen inschatten had me dat niets voor jou gelekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |