Nee, de media is nog nooit betrapt op het geven van ene eenzijdig beeld. Klopt.quote:
Ik vind dat dus eerlijk gezegd best wel een afknapperquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:58 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dit.
Maar als je naar hippe (homo) clubs gaat, in grote steden, dan gebruiken mensen daar drugs.
Loeieeeeeeeen!
Yo dude!quote:
Maandje of 2 nog dacht ik? Anyway, preorder staat bij Amazon uk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yo dude!![]()
Heb je je mystery laura palmer box al binnen?
Ik ook. Al is t wel irritant als iedereen om je heen onder invloed is en jij nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:47 schreef Luigi het volgende:
Oh en drugs. Ik hou het bij een wietje, zo heel af en toe. Maar vind dat verder iedereen zelf moet weten wat hij of zij in zijn of haar lichaam propt.
Roze maandag is Tilburg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:56 schreef wizarddragon het volgende:
Lijstjes!
Een FOK!-meet [x]
Grindr [x]
Tinder [x]
Gay.nl [x]
Hornet [ ] (ken ik niet?)
PlanetRomeo [x]
Gaybar [x]
Random gay feest #1 [x]
Random gay feest #2..3...4..5..6789 [x]
Pann [x]
Friso [ ] (nooit geweest)
De trut [x]
Op straat [x]
Gaypride [x]
Roze zaterdag [x] (In Tilburg toch?)
Gay bioscoop [ ]
Ontmoetingsplaatsen [ ]
Thermos [ ]
etc etc [x]
Zoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou, waar beginnen we.
Een FOK!-meet
Grindr [x]
Tinder [x]
Gay.nl [x]
Hornet [?]
PlanetRomeo [x]
Gaybar [x]
Random gay feest #1 [x]
Random gay feest #2..3...4..5..6789 [x]
Pann [x]
Friso (oh nee wacht..) [x jawel kan nog! ]
De trut [ ]
Op straat [x]
Gaypride [x]
Roze zaterdag [x]
Gay bioscoop [x]
Ontmoetingsplaatsen [x]
Thermos [x]
Ik fakkel alles af? Och meid toch, het is me wat. Nu ben ik zelfs al homofoob omdat ik geen interesse toon in de Gaypridequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:59 schreef Dirk. het volgende:
Ja, ik ben niet gespannen maar hij/je fakkelt zo ongeveer alles af wat ik wél heel leuk vind en lijkt ook niet echt enorm. open te staan
. om nieuwe dingen te ontdekken. Ja, vergeef me dat ik dan niet eindeloos ga lopen drammen om 'm/je eventueel op andere gedachten te brengen.
Pas maar op! Een boze Cosmo. is niet wat je wilt... heus niet!quote:
Wat is jouw probleem nu weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pas maar op! Een boze Cosmo. is niet wat je wilt... heus niet!
Niks hoorquote:
Ok...quote:
LOL. Jij bent dus echt zo'n gevalletje dat zo vaak gediscrimineerd is door mensen dat hij de discriminatie overal in gaat zoeken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Gatverrrrr, toch niet met van die gebroken polsjes?
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de media is nog nooit betrapt op het geven van ene eenzijdig beeld. Klopt.
Nou dan ben ik dus toch niet de enige.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat dus eerlijk gezegd best wel een afknapperIk heb zelf echt totáál niks met drugs en wat iedereen zelf doet moeten ze zelf weten (ofwel: ik ga t mijn vrienden ook niet verbieden of ze er om afkeuren). Maar ik zelf vind t dus wel vervelend als ze t doen als ik er bij ben. O wacht, da's toch afkeuren
Soort van.
Hehe, die blijft hilarisch. ''Do you know''? Cracks me up everytimequote:
Valt best tegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:34 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik zeg het heel beleefd vind ik zelf
Dankje L-ascorbinezuur. Jij begrijpt het tenminstequote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik snap Apenbeest ergens wel.
Terughoudendheid m.b.t. de ''gay scene'' maakt je niet meteen homofoob.![]()
Volgens mij heeft ook vrijwel iedereen die net (niet) uit de kast komt zo'n fase waarin je je heel bewust bent van jezelf (en je geaardheid).
Welkom op Fok!, Apenbeest.
Ach, ik denk dat het commentaar op Apenbeest vooral was dat hij vanuit zijn zolderkamertje in Amstelveen, Nieuw-Vennep of Almere op voorhand van alles afschiet, op basis van wat-ie heeft gezien op tv of bij QAF. Dat is gedrag dat meer hoort bij de gemiddelde homofobe Telegraaflezer, dan bij een jonge homo die zich moet ontdekken. Ik snap wel dat Dirk dan reageert met "jongen, daar heb ik geen tijd voor. Leer eerst maar jezelf accepteren." Because if you can't love yourself how the hell are you gonna love somebody else!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik snap Apenbeest ergens wel.
Terughoudendheid m.b.t. de ''gay scene'' maakt je niet meteen homofoob.![]()
Volgens mij heeft ook vrijwel iedereen die net (niet) uit de kast komt zo'n fase waarin je je heel bewust bent van jezelf (en je geaardheid).
Welkom op Fok!, Apenbeest.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het commentaar op Apenbeest vooral was dat hij vanuit zijn zolderkamertje in Amstelveen, Nieuw-Vennep of Almere op voorhand van alles afschiet, op basis van wat-ie heeft gezien op tv of bij QAF. Dat is gedrag dat meer hoort bij de gemiddelde homofobe Telegraaflezer, dan bij een jonge homo die zich moet ontdekken. Ik snap wel dat Dirk dan reageert met "jongen, daar heb ik geen tijd voor. Leer eerst maar jezelf accepteren." Because if you can't love yourself how the hell are you gonna love somebody else!
Ik snap de reactie van Dirk ook wel, maar het had imo wel wat minder fel en vijandig gemogen. Apenbeest is echt niet de enige die (door de media) dat beeld heeft van de gay parade.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het commentaar op Apenbeest vooral was dat hij vanuit zijn zolderkamertje in Amstelveen, Nieuw-Vennep of Almere op voorhand van alles afschiet, op basis van wat-ie heeft gezien op tv of bij QAF. Dat is gedrag dat meer hoort bij de gemiddelde homofobe Telegraaflezer, dan bij een jonge homo die zich moet ontdekken. Ik snap wel dat Dirk dan reageert met "jongen, daar heb ik geen tijd voor. Leer eerst maar jezelf accepteren." Because if you can't love yourself how the hell are you gonna love somebody else!
Volgens mij was de boodschap vooral: trek er op uit, ontdek wat je leuk vindt en wat niet, vorm je eigen oordeel op basis van je eigen ervaring. En ja, dan kom je ook dingen tegen die je niet leuk vindt. En ja, als je een online profiel aanmaakt, dan krijg je ook reacties van mensen van wie je niets moet hebben. En ja, in het uitgaansleven krijg je ook reacties van mensen van wie je niets moet hebben. En nee, je eerste date is meestal niet meteen de liefde van je leven.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Volgens mij is God ook wel homofoob
Wat heeft God er mee te maken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Volgens mij is God ook wel homofoob
Valse nichtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik haat mezelf zo diep, je moest een weten. Je kunt immers niet van jezelf houden als je niet van de Gaypride houdt. Gelukkig weten jullie wel hoe het leven in elkaar steekt.
En ja die arme Dirk, het is ook zo moeilijk om anders te zijn. Hoe heb ik het hem kunnen aandoen om te zeggen dat ik niet op vrouwelijke mannen val. Zou executie een gepaste straf voor me zijn jongens?
Amen gebruik je normaliter aan het einde van een gebed of preek. Maar volgens Google stamt het uit het Hebreeuws en komt het neer op iets als ''Echt waar''. Dus in principe maakt het kennelijk niet veel uit dus.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:01 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Amen gebruik je normaliter aan het einde van een gebed of preek. Maar volgens Google stamt het uit het Hebreeuws en komt het neer op iets als ''Echt waar''. Dus in principe maakt het kennelijk niet veel uit dus.
Ja gast, wat wil je dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef Apenbeest het volgende:
Ik haat mezelf zo diep, je moest een weten. Je kunt immers niet van jezelf houden als je niet van de Gaypride houdt. Gelukkig weten jullie wel hoe het leven in elkaar steekt.
En ja die arme Dirk, het is ook zo moeilijk om anders te zijn. Hoe heb ik het hem kunnen aandoen om te zeggen dat ik niet op vrouwelijke mannen val. Zou executie een gepaste straf voor me zijn jongens?
Toffe poster, maar wel een beetjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Zo, vandaag nieuw feestje gelanceerd
Eerste editie tijdens Roze Zaterdag
[ afbeelding ]
Haha, thanks!quote:En ons Dirkje zag ik Voncq lancerenMeteen z'n eerste column maar eens gelezen
Volgens mij heb ik wat gemist danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:03 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ja gast, wat wil je dan?
Ik bedoel, ik heb 't geprobeerd hè? Ik heb je allerhande advies gegeven, maar alles fakkel je af. Nou, dan blijf je lekker in je kast zitten. Wat jij wil! [ afbeelding ]
Laatste woord.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:22 schreef Dirk. het volgende:
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik ben gewoon uitgepraat tegen je. En dat was ik al, maar je blijft! maar! doorgaan! Doeiiiiii nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |