Als Dirk met hem klaar is zal het niet meer zo gespannen staan.quote:
Ik neuk geen homofoben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als Dirk met hem klaar is zal het niet meer zo gespannen staan.
Je vergeet de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou, waar beginnen we.
Een FOK!-meet
Grindr
Tinder
Gay.nl
Hornet
PlanetRomeo
Gaybar
Random gay feest #1
Random gay feest #2..3...4..5..6789
Pann
Friso (oh nee wacht..)
De trut
Op straat
Gaypride
Roze zaterdag
Gay bioscoop
Ontmoetingsplaatsen
Thermos
etc etc
Al leer je niet echt homo's kennen bij sommige opties.
En het bleef nog lang gespannen die avond.....quote:
Misschien daar bij jullie, hier valt het tegen.quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat je overal homo's kunt tegenkomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:51 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Misschien daar bij jullie, hier valt het tegen.
Zijn hier ook homo's dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je overal homo's kunt tegenkomen.
Dat, enquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Gatverrrrr, toch niet met van die gebroken polsjes?
Daar trekt mijn parket van krom.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Gatverrrrr, toch niet met van die gebroken polsjes?
Daar zijn pilletjes voor. Blauwe!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar trekt mijn parket van krom.
Nee, de media is nog nooit betrapt op het geven van ene eenzijdig beeld. Klopt.quote:
Ik vind dat dus eerlijk gezegd best wel een afknapperquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:58 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dit.
Maar als je naar hippe (homo) clubs gaat, in grote steden, dan gebruiken mensen daar drugs.
Loeieeeeeeeen!
Yo dude!quote:
Maandje of 2 nog dacht ik? Anyway, preorder staat bij Amazon uk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yo dude!![]()
Heb je je mystery laura palmer box al binnen?
Ik ook. Al is t wel irritant als iedereen om je heen onder invloed is en jij nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:47 schreef Luigi het volgende:
Oh en drugs. Ik hou het bij een wietje, zo heel af en toe. Maar vind dat verder iedereen zelf moet weten wat hij of zij in zijn of haar lichaam propt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |