Nee, de media is nog nooit betrapt op het geven van ene eenzijdig beeld. Klopt.quote:
Ik vind dat dus eerlijk gezegd best wel een afknapperquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:58 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dit.
Maar als je naar hippe (homo) clubs gaat, in grote steden, dan gebruiken mensen daar drugs.
Loeieeeeeeeen!
Yo dude!quote:
Maandje of 2 nog dacht ik? Anyway, preorder staat bij Amazon uk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yo dude!![]()
Heb je je mystery laura palmer box al binnen?
Ik ook. Al is t wel irritant als iedereen om je heen onder invloed is en jij nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:47 schreef Luigi het volgende:
Oh en drugs. Ik hou het bij een wietje, zo heel af en toe. Maar vind dat verder iedereen zelf moet weten wat hij of zij in zijn of haar lichaam propt.
Roze maandag is Tilburg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:56 schreef wizarddragon het volgende:
Lijstjes!
Een FOK!-meet [x]
Grindr [x]
Tinder [x]
Gay.nl [x]
Hornet [ ] (ken ik niet?)
PlanetRomeo [x]
Gaybar [x]
Random gay feest #1 [x]
Random gay feest #2..3...4..5..6789 [x]
Pann [x]
Friso [ ] (nooit geweest)
De trut [x]
Op straat [x]
Gaypride [x]
Roze zaterdag [x] (In Tilburg toch?)
Gay bioscoop [ ]
Ontmoetingsplaatsen [ ]
Thermos [ ]
etc etc [x]
Zoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou, waar beginnen we.
Een FOK!-meet
Grindr [x]
Tinder [x]
Gay.nl [x]
Hornet [?]
PlanetRomeo [x]
Gaybar [x]
Random gay feest #1 [x]
Random gay feest #2..3...4..5..6789 [x]
Pann [x]
Friso (oh nee wacht..) [x jawel kan nog! ]
De trut [ ]
Op straat [x]
Gaypride [x]
Roze zaterdag [x]
Gay bioscoop [x]
Ontmoetingsplaatsen [x]
Thermos [x]
Ik fakkel alles af? Och meid toch, het is me wat. Nu ben ik zelfs al homofoob omdat ik geen interesse toon in de Gaypridequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:59 schreef Dirk. het volgende:
Ja, ik ben niet gespannen maar hij/je fakkelt zo ongeveer alles af wat ik wél heel leuk vind en lijkt ook niet echt enorm. open te staan
. om nieuwe dingen te ontdekken. Ja, vergeef me dat ik dan niet eindeloos ga lopen drammen om 'm/je eventueel op andere gedachten te brengen.
Pas maar op! Een boze Cosmo. is niet wat je wilt... heus niet!quote:
Wat is jouw probleem nu weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pas maar op! Een boze Cosmo. is niet wat je wilt... heus niet!
Niks hoorquote:
Ok...quote:
LOL. Jij bent dus echt zo'n gevalletje dat zo vaak gediscrimineerd is door mensen dat hij de discriminatie overal in gaat zoeken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Gatverrrrr, toch niet met van die gebroken polsjes?
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de media is nog nooit betrapt op het geven van ene eenzijdig beeld. Klopt.
Nou dan ben ik dus toch niet de enige.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat dus eerlijk gezegd best wel een afknapperIk heb zelf echt totáál niks met drugs en wat iedereen zelf doet moeten ze zelf weten (ofwel: ik ga t mijn vrienden ook niet verbieden of ze er om afkeuren). Maar ik zelf vind t dus wel vervelend als ze t doen als ik er bij ben. O wacht, da's toch afkeuren
Soort van.
Hehe, die blijft hilarisch. ''Do you know''? Cracks me up everytimequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |