Zn prins met handtasquote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Luigi het volgende:
Nouja, Angie () de meesten zijn vaak, zeker op jonge leeftijd, toch ook vaak hetero-by-default dus waarom niet? Wie weet heb je hem wel wakker gekust
.
Ik val niet op handtassen, dus dat lijkt me sterk dat dat dan mijn prins zou zijn.quote:
Angie.... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaangie!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Luigi het volgende:
Nouja, Angie () de meesten zijn vaak, zeker op jonge leeftijd, toch ook vaak hetero-by-default dus waarom niet? Wie weet heb je hem wel wakker gekust
.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Tja Tally, misschien toch net iets te veel GHB?
Nee volgens mij had ie alleen bier opquote:
Huuuuuu doe je wel heel heteronormatief daar?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Nog enger: Mijn reis naar Singapore is geboekt
Die laatste minuutquote:
Ik stampvoette naar bedquote:
Het bedrijf waar ik hiervoor werkte had ook een kantoor in Singapore en de MD daarvan was echt een fla-ming queen, een heel klein Aziaatje. Die ging daar gewoon stappen en weet ik veel allemaal. Volgens mij merk je er in praktijk heel weinig van hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Nog enger: Mijn reis naar Singapore is geboekt
Hallo glitterpigquote:
Ja dat werd me ook verteld. Daar maak ik mezelf ook geen zorgen om. Meer het er in m'n eentje naartoe gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik hiervoor werkte had ook een kantoor in Singapore en de MD daarvan was echt een fla-ming queen, een heel klein Aziaatje. Die ging daar gewoon stappen en weet ik veel allemaal. Volgens mij merk je er in praktijk heel weinig van hoor.
Daarom heb je zo'n succes bij de hetero's, die zijn dat gewend!quote:
Juist niet, zou je denkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom heb je zo'n succes bij de hetero's, die zijn dat gewend!
Wow!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Peter het volgende:
Iets voor Dirk, of toch te weinig bling? http://ragstar.shoes/wine.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |