Gelijkspel tegen PSV, Den Haag en Zwolle. Waarvan de laatste twee in de laatste weken van de competitie. Tegen Den Haag kwam ik zelfs 3-0 achter.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Good busy hoorTegen wie speelde je 3x gelijk?
Feyenoord heeft het moeilijk met financiën en ik heb dus dan ook in het begin maar 200-300k te besteden aan transfers en qua salaris is het dan ook niet meer dan ongeveer 6000.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Feyenoord,,,, Bij voorbaat kansloos
Nee, geintje... Hoe zou je willen spelen? Wat heb je te besteden?
Geen idee hoe je dat doet, maar ik maak me ook niet zo heel druk om dat soort dingen. Heb met Telvanni genoeg spelers gehad die na 5 jaar de NLse nationaliteit aannamen en keurig bij het NL Elftal kwamenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ben in 2020 met Feyenoord, maar krijg echt de schijt van al die ''nederlandse'' clubs waar 90% van de spelers buitenlands is. Dus ik ben van plan een nieuwe game te beginnen, maar welke dingen zou ik dan kunnen aanpassen in de editor om dit een beetje tegen te gaan? 6+5 regel?
Volgens mij kan ik die 6+5 regel niet in FMRTE instellen, anders had ik dat wel gedaan.
Wat is jouw geheim toch?! Hahaquote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, als ik zometeen van Grunn win sta ik 3e, op gelijk aantal punten met Ajax (de nummer 2), slechts 2 punten onder nummer 1 PSV en 4 punten los van nummer 4 Fey
[ afbeelding ]
Grote kans op Europees voetbal in Deventer als je naar het gat met VVV kijkt
edit: BAM! Ik wals met 5-0 over Grunn heen!
Ik heb enkele hele aardige spelers die elkaar ook nog eens goed liggen, altijd prettig voor de teamgeestquote:
Het gaat dan ook niet echt om mijn team, die bestaat voornamelijk gewoon uit Nederlanders. Het gaat om de andere teams in Eredivisie, waar in sommige teams geen 1 speler Nederlander is in de basis. Daar kan ik mij aan ergeren en vind ik echt niet leukquote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat doet, maar ik maak me ook niet zo heel druk om dat soort dingen. Heb met Telvanni genoeg spelers gehad die na 5 jaar de NLse nationaliteit aannamen en keurig bij het NL Elftal kwamen
Dan hoop ik dat het feit dat Telstar in mijn game slechts NLers heeft je tevreden steltquote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet echt om mijn team, die bestaat voornamelijk gewoon uit Nederlanders. Het gaat om de andere teams in Eredivisie, waar in sommige teams geen 1 speler Nederlander is in de basis. Daar kan ik mij aan ergeren en vind ik echt niet leuk
En die spelen in de Eredivisie? Dan word ik er wel blij vanquote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het feit dat Telstar in mijn game slechts NLers heeft je tevreden stelt
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En die spelen in de Eredivisie? Dan word ik er wel blij van
Wat zou je veranderen aan mijn tactiek? Tegen Sparta Praag (EL groepsfase) heb ik zojuist 3-1 verloren. Ik merk inderdaad dat er té voorzichtig wordt gevoetbald, maar het is zo lastig om de minder voorzichtigheid te combineren met het creëren van het spel van Barca.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:24 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind het wat voorzichtig. Tegen kleinere clubs mag het best wat dynamischer, om te voorkomen dat het een doelpuntloos gelijkspel wordt.
Ik speel doorgaans 4-4-2 met een ruit en targetman. En dan dynamisch & controleren. Ik heb alleen wat moeite tegen 'brede' tactieken.
De VSM's op de flanken en de SVD op het middenveld moet gewoon op ''zwerven'' blijven? Ik moet dan zeker ''op balbezit spelen'' aanvinken als ik het passen op gevarieerd zet?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou de balveroverende middenvelder op 'verdedigen' zetten. En verder toch wel iedereen op gevarieerd passen. Het minder dribbelen van jongens als Boetius en Schaken kan alleen als de rest van je team mee naar voren gaat en de tegenstander omsingelt. Dat lijkt me met deze spelers geen haalbare kaart.
Ik vind het juist leuk om oo het middenveld intelligente jongens (qua beslissingen nemen, positioneren etc) te hebben en ze dan alle ruimte te geven.
Ik zou hier even naar kijken. Levert mij erg veel succes op met Feyenoord. Afgelopen seizoen ongeslagen afgesloten in de competitie.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:28 schreef Super-B het volgende:
In eerste instantie ging het helemaal fout qua tactieken. Opnieuw een savegame begonnen en een gewenste tactiek gemaakt en het gaat tot nu toe erg goed.
Mijn tactiek is gebaseerd op het spel van Barcelona: balbezit spelen, kort passen en rondtikken tot er gaten openvallen. Maar wel met een drang naar voren en niet onnodig rondtikken.. Dus een iets minder extreme versie dan Barcelona deed..
Feedback?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze niet op zwerven hoeven te staan, maar dat 'dynamisch' voldoende is. Volgens mij is het raar om met VSM te spelen als je ook compact op eigebn helft wil verdedigen met je hele team.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:50 schreef Super-B het volgende:
[..]
De VSM's op de flanken en de SVD op het middenveld moet gewoon op ''zwerven'' blijven? Ik moet dan zeker ''op balbezit spelen'' aanvinken als ik het passen op gevarieerd zet?
Daarnaast.. Wat voor rol zal ik mijn verdedigende middenvelder geven?
Hrm, ik heb zelf een keer een team gemaakt dat 5-3-2 counter speelde, waarvan de backs ook op de vleugels konden, zodat ik dus moeiteloos door kon schuiven naar een 3-5-2. Denk dat Van Gaal met aanvallende backs, twee spelmakers en een balafpakker op het centrale middenveld speeltquote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Super-B het volgende:
Kan iemand het 5-3-2 tactiek van Van Gaal uitleggen?
Zie edit..quote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hrm, ik heb zelf een keer een team gemaakt dat 5-3-2 counter speelde, waarvan de backs ook op de vleugels konden, zodat ik dus moeiteloos door kon schuiven naar een 3-5-2. Denk dat Van Gaal met aanvallende backs, twee spelmakers en een balafpakker op het centrale middenveld speelt
Ik ook... , snap jij waarom sommige de spits de flank laten opzoeken met de bal?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hrm, ik heb zelf een keer een team gemaakt dat 5-3-2 counter speelde, waarvan de backs ook op de vleugels konden, zodat ik dus moeiteloos door kon schuiven naar een 3-5-2. Denk dat Van Gaal met aanvallende backs, twee spelmakers en een balafpakker op het centrale middenveld speelt
Flankvoetbal zie ik als: vleugels en backs de zijlijn laten opzoeken om het middenveld van de tegenstander uiteen te trekken en vervolgens vanaf de achterlijn een voorzet op de spits(en) te geven
Regista en Valse Nummer 9quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben ze nou alweer nieuwe afkortingen? Wat is een RGA en wat is een VN8/VN9/VNB (Pellè) ?
Regista is zeker controlerende middenvelderquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Regista is zeker controlerende middenvelder
Yep, je kan gewoon meer competities toevoegen. De database grootte kan je echter niet groter maken, vandaar dag ik standaard met een large database begin.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:16 schreef MichelWuyts het volgende:
Kun je bij Fm 2014 je db nog groter maken als je al aan het spelen bent? Ben namelijk in 2021 en ik vind dat er toch wat weinig regens bijkomen (vooral vanuit andere landen).
Kan je ook meedoen als je het spel gedownload hebt?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:40 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe "Fok als speler" ronde komt eraan. link
Iedereen kan mee doen - zelfs iemand die het spel helemaal niet heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kan je ook meedoen als je het spel gedownload hebt?
Oh zo, je speelt niet zelf. Ah bedankt, nu snap ik hem! Ik ga meedoen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Iedereen kan mee doen - zelfs iemand die het spel helemaal niet heeft.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:57 schreef Sejt het volgende:
Zin om zelf eens een speler te zijn in Football Manager? Dit is je kans!!
Fok! als speler topic
Schrijf je in volgens de instructies in de OP. De host doet de rest - jij hoeft alleen maar achterover te hangen en de ontwikkeling van je zelfgemaakte speler te volgen.
Nice! Uitwedstrijden lukken niet zo goed zo te zien?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:30 schreef -Willempie- het volgende:
Debuut in de CL:
[ afbeelding ]
Great Succes!!![]()
Ja, daarom maakte ik ook ff een screentjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:10 schreef ambiance het volgende:
[..]
Nice! Uitwedstrijden lukken niet zo goed zo te zien?
Cool ook, allemaal 9 punten
Speel je 13 of 14? Als je 13 speelt moet het echt een eitje zijn om te promoveren (van 14 weet ik de spelers dus niet)... omdat Stranraer mijn satellietclub is volg ik de Schotse leagues ook en zag Rangers met 33 keer winst en 3 gelijke spelen uit de Third promoverenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nieuwe game begonnen met Rangers, ben benieuwd.
Ik speel 14, maar een aantal belangrijke spelers mogen tot 1/9/2013 geen clubvoetbal spelen...quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speel je 13 of 14? Als je 13 speelt moet het echt een eitje zijn om te promoveren (van 14 weet ik de spelers dus niet)... omdat Stranraer mijn satellietclub is volg ik de Schotse leagues ook en zag Rangers met 33 keer winst en 3 gelijke spelen uit de Third promoveren
Alles zelf. Ik kijk ook niet naar wonderboys etc, ik ben een doe-ut-zelluferquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:26 schreef Super-B het volgende:
Maken jullie je tactiek geheel zelf of downloaden jullie ze?
Ik zelf vind het alles zelf regelen veel meer fun en realisme hebben dan het te downloaden..
Zelf maar ik lees me wel altijd in in andere tactieken en de gedachtes erachter.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:26 schreef Super-B het volgende:
Maken jullie je tactiek geheel zelf of downloaden jullie ze?
Ik zelf vind het alles zelf regelen veel meer fun en realisme hebben dan het te downloaden..
Even op window-mode zetten dan moet ie het als het goed is wel goed doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:58 schreef Anoonumos het volgende:
Als ik Puush of PrintScreen gebruik bij FM maakt hij altijd een foto van m'n bureaublad (of whatever mijn actieve scherm is na FM). Weet iemand hoe dat komt?
Kweenie, maar als ik Schalke al kan bedwingen... wie weet!quote:
Ja men moet wat he?quote:
Die is in het echt ook wel erg goed. Er zijn nog steeds Ajacieden die denken dat hij naar Amsterdam komt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zo, lekker bezig Drizzt. Rangers beviel me niet, dus game begonnen met Milan..
Ohja, een heerlijk talentje bij Milan.
[ afbeelding ]
het is ook geen 5-3-2 he. Het is 1-3-4-3.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ehm... bekerpot tegen Gemert, ik speel 4-4-2, zij 5-3-2. Mijn middenvelders zijn volgens het spel zwaar in de minderheid.
5 verdedigers op rij, 3 MC's, 2 spitsen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
het is ook geen 5-3-2 he. Het is 1-3-4-3.
Volgens Louis niet hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
5 verdedigers op rij, 3 MC's, 2 spitsen.
Is dat een smalle 4-4-2 of een 4-5-1 inverted pyramid?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een eigen gemaakte tactiek waar ik inmiddels Sampdoria, een vervweggexakt Liverpool en Espanyol mee kampioen heb gemaakt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand deze voor mij zou kunnen testen om te zien of daar ook successen mee worden behaalt. Is een 4-1-2-1-2 opstelling.
Als je nou eens aanvallend voetbal speelt komen er ook meer mensen kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, na 5 jaar mag het stadion eindelijk uitgebreid worden, van 6,700 naar 8,385
Ik speel altijd aanvallend voetbal, deed ik zelfs bij Schalke en Dinamo Kiev uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je nou eens aanvallend voetbal speelt komen er ook meer mensen kijken.
Dat is het hem juist, je speelt saai voetbal tegen clubs met successupporters, die moet je juist overtuigen!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speel altijd aanvallend voetbal, deed ik zelfs bij Schalke en Dinamo Kiev uit
De enige keren dat ik counter zijn tegen PSV, Fey, Twente, Ajax en Heerenveen. Laatstgenoemde is echt mijn angstgegner
En dan met 5-0 op m'n bek gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, je speelt saai voetbal tegen clubs met successupporters, die moet je juist overtuigen!
Smalle 442.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat een smalle 4-4-2 of een 4-5-1 inverted pyramid?
Database aangepast?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:32 schreef SiebeJ het volgende:
Mooi spel dat FM, in de rust met 1-0 achter staan om dan maar in de tweede helft de score lichtjes om te buigen
[ afbeelding ]
Custom database waarbij de Nederlandse competities op dezelfde manier als Engeland zijn ingedeeld.quote:
Pfoe, dat ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Custom database waarbij de Nederlandse competities op dezelfde manier als Engeland zijn ingedeeld.
Mocht je interessse hebben:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?54580-Nederland-naar-de-top
Als ik die bij editor data zet en dan aanklik bij het starten van een nieuwe game dan geeft hij een error en sluit hij FM af..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Custom database waarbij de Nederlandse competities op dezelfde manier als Engeland zijn ingedeeld.
Top. Thanks.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwste uitdaging gevonden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Let wel op de aangepaste reglementen. Ik kwam daar zelf wat laat achterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwste uitdaging gevonden.
Apart, misschien dat je de verkeerde spelersdatabase gebruikt voor deze dat..?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als ik die bij editor data zet en dan aanklik bij het starten van een nieuwe game dan geeft hij een error en sluit hij FM af..
Gewoon de standaard database en dan het gedownloade bestand als enige geselecteerd bij de editor data.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Apart, misschien dat je de verkeerde spelersdatabase gebruikt voor deze dat..?
Daar heb ik niet zo een probleem mee. In mijn huidige game bestaat de basis uit vier zelfopgeleide spelers plus een drietal op de bank. Nog te weinig in mijn ogen, maar ja. Wat er uit de opleiding komt is 99% van de tijd echt waardeloos. Terwijl Feyenoord toch een van de betere in het spel heeft...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:33 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Let wel op de aangepaste reglementen. Ik kwam daar zelf wat laat achter
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik 'm opgestart met de winterupdate ipv de standaard versie. Zou je eventueel nog kunnen proberen..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Gewoon de standaard database en dan het gedownloade bestand als enige geselecteerd bij de editor data.
Als je verder komt is dat wel te doen met jeugdspelers. Ik zat in het begin met een sloot baggerspelers van de eigen club, terwijl er transfervrij toch aardig wat 'goede' spelers te halen waren voor de competitie waarin ik toen startte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo een probleem mee. In mijn huidige game bestaat de basis uit vier zelfopgeleide spelers plus een drietal op de bank. Nog te weinig in mijn ogen, maar ja. Wat er uit de opleiding komt is 99% van de tijd echt waardeloos. Terwijl Feyenoord toch een van de betere in het spel heeft...
[ afbeelding ]
Deze db ook maar gepakt en een game gestart.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Southampton, al is dat niet echt realistisch om te starten als coach.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:12 schreef Super-B het volgende:
Hebben jullie een idee met wat voor club ik zal beginnen? Ik ben een beetje een nieuweling wat betreft FM qua tactieken.
De club moet wat mogelijkheden hebben qua budget en de spelersmateriaal moet potentie hebben. Daarnaast moet het een leuke club zijn. Tenslotte moet het wel een club zijn waar het logisch en realistisch is om mee te starten als coach. Starten bij Real Madrid is natuurlijk totaal onrealistisch.
Wat heb je eigenlijk zelf in gedachten dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Southampton, al is dat niet echt realistisch om te starten als coach.
Watford.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:12 schreef Super-B het volgende:
Hebben jullie een idee met wat voor club ik zal beginnen? Ik ben een beetje een nieuweling wat betreft FM qua tactieken.
De club moet wat mogelijkheden hebben qua budget en de spelersmateriaal moet potentie hebben. Daarnaast moet het een leuke club zijn. Tenslotte moet het wel een club zijn waar het logisch en realistisch is om mee te starten als coach. Starten bij Real Madrid is natuurlijk totaal onrealistisch.
Wel een club met een sterke jeugdopleiding en goede faciliteiten. In mijn game zitten ze al jaren in de Premier League. Ook erg veel geld te besteden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:21 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik ken de club niet eens. Dat belooft niks goeds
Premier League!? Ik dacht dat ze ergens in de tweede/derde divisie zaten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel een club met een sterke jeugdopleiding en goede faciliteiten. In mijn game zitten ze al jaren in de Premier League. Ook erg veel geld te besteden.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:22 schreef -Willempie- het volgende:
Stade Rennes. Zeer goede jeugdopleiding, prima stadion en Frankrijk dus geen gezeik met werkvergunningen enzo.
Heb al 2 duels voor slechts 1 toeschouwer gespeeld. Heb dan ook gemiddeld 6 toeschouwersquote:
Van die gelegenheidsbejaardenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:29 schreef MMUFC het volgende:
Heb overigens wel gewoon 65 seizoenskaarten verkocht.. dus er zijn minimaal 59 mensen die een seizoenskaart hebben maar afentoe komen..
Of het zijn successupporters.. sta in de middenmoot van het 5e niveau.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van die gelegenheidsbejaarden
Is gelegenheidsbejaarde een (mooi) nieuw woord?
Ze beginnen in de Championship.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:25 schreef Super-B het volgende:
[..]
Premier League!? Ik dacht dat ze ergens in de tweede/derde divisie zaten.![]()
Nog meer ideeën?
Jochie is er net en vindt dat 'ie moeilijk kan aarden in Nederland. Dan maar op vakantie sturenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog een topper gehaald:
[ afbeelding ]
Is de club van Elton John (geweest?)quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:21 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik ken de club niet eens. Dat belooft niks goeds
Tip: doe zelf de scoutingopdrachten, laat ze niet aan hoofd scouting over.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:45 schreef Super-B het volgende:
Ik ga maar aan een savegame beginnen met FC Barcelona. Merk dat het toch vrij lastig is om met een lage club te beginnen als je nog vrij nieuw bent wat betreft FM.
Alleen bondscoach? Dat lijkt me behoorlijk saaiquote:Op zondag 8 juni 2014 00:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zit de laatste tijd heel erg te kloten met het uitkiezen van een team. Dus ben nu maar bondscoach van Oranje geworden.
Achja, ben de motivatie laatste tijd beetje kwijt en moet er eigenlijk weer een beetje inkomen.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen bondscoach? Dat lijkt me behoorlijk saai
Daarom switch ik tussen spellen, de hele tijd hetzelfde doen is ook maar mwaquote:Op zondag 8 juni 2014 00:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Achja, ben de motivatie laatste tijd beetje kwijt en moet er eigenlijk weer een beetje inkomen.
Haha, FM is het enige dat nog een beetje fatsoenlijk te combineren valt met een studie, omdat je gewoon een stuk minder hoeft te doen. Andere spellen speel ik eigenlijk niet op de laptop.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom switch ik tussen spellen, de hele tijd hetzelfde doen is ook maar mwaMensen die me een beetje kennen zien dan ineens geen posts hier van me (dan zit ik een ander gametopic weer te vervuilen met praat), om even later overdonderd te worden door het aantal screenies en verhalen
Oh. Ik laat ze inderdaad aan de hoofdscouting over. Wat moet ik doen bij de scoutingsopdrachten? Gewoon de landen kiezen waar gescout moet worden toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tip: doe zelf de scoutingopdrachten, laat ze niet aan hoofd scouting over.
Hoe bekijken jullie de wedstrijden? Hele wedstrijd, zeer uitgebreid, uitgebreid of hoogtepunten?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
YEAH! Win in verlenging met 1-0 van Twente, ik sta in de bekerfinale
edit: gaaf, Graafschap wint in de andere halve finale van Feyenoord, hallo beker!
Ik vind juist van niet, omdat FM soms best verslavend kan zijn waardoor ik studie-uitstel gedrag vertoon.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, FM is het enige dat nog een beetje fatsoenlijk te combineren valt met een studie, omdat je gewoon een stuk minder hoeft te doen. Andere spellen speel ik eigenlijk niet op de laptop.
De landen scouten waar de meeste regens vandaag komen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:07 schreef Super-B het volgende:
[..]
Oh. Ik laat ze inderdaad aan de hoofdscouting over. Wat moet ik doen bij de scoutingsopdrachten? Gewoon de landen kiezen waar gescout moet worden toch?
hoogtepunten.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:08 schreef Super-B het volgende:
[..]
Hoe bekijken jullie de wedstrijden? Hele wedstrijd, zeer uitgebreid, uitgebreid of hoogtepunten?
quote:
Transferperiodes en studeren gaat niet samen, maar daaromheen lukt het vaak nog wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:26 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik vind juist van niet, omdat FM soms best verslavend kan zijn waardoor ik studie-uitstel gedrag vertoon.
Dat merkte ik achteraf ook inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt wel erg weinig backs als ik het zo zie
Ik zou Ferdinand en Bender omruilen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:40 schreef Super-B het volgende:
Heel het elftal van Man UTD gewijzigd. Bijna alle spelers verkocht en er nieuwe spelers mee gekocht:
[ afbeelding ]
Feedback? En ideeën voor een formatie en speelstijl?
Dit is trouwens start van het eerste seizoen.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zou Ferdinand en Bender omruilen.
En waarom staat Lichtsteiner AMCR?
Eerst moet ik die Nani kwijt. Enige speler die niet ingeschreven is in zowel de CL en PL (Premier League), aangezien ik een uitroepteken krijg i.v.m. een regel voor minimaal een aantal spelers uit Engeland ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Luke Shaw kopen voor de linksback positie
Geef nou eens updates jij.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Super-B het volgende:
[..]
Eerst moet ik die Nani kwijt. Enige speler die niet ingeschreven is in zowel de CL en PL (Premier League), aangezien ik een uitroepteken krijg i.v.m. een regel voor minimaal een aantal spelers uit Engeland ofzo.
Daarnaast Nani..![]()
![]()
Druk met project en al voor mijn hbo studie. Ik moet dit laatste blok alles afronden met minimaal een 7,5 om mijn gemiddelde op peil te houden, om zodoende naar de uni te kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Geef nou eens updates jij.![]()
Je moet 4 spelers voor de CL hebben die opgeleid zijn bij je club en 8 die opgeleid zijn in Engeland. Voor de competitie alleen 8 die opgeleid zijn in Engeland.
Snap ik, snap ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Super-B het volgende:
[..]
Druk met project en al voor mijn hbo studie. Ik moet dit laatste blok alles afronden met minimaal een 7,5 om mijn gemiddelde op peil te houden, om zodoende naar de uni te kunnen.
Daarnaast nog heerlijk weer. Dus het zal even rustig verlopen qua updates.
Dat zal waarschijnlijk uitkomen op de persoonlijkheden van de spelers, hoever een tactiek is ingeoefend en hoe het moraal van de spelers isquote:Op maandag 9 juni 2014 16:14 schreef Super-B het volgende:
Is er in FM 2014 sprake van team chemistry? Zo ja, waar kan ik hier meer over lezen wat betreft de chemistry van mijn team?
Beetje de standaardlanden denk ik: UK, Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk en Nederlandquote:Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef ch0c0mel het volgende:
Wat zijn de beste landen om in te laden in het begin als je een nieuwe carriere begint?
Zijn er nog landen waarvan je zegt, interessant. Landen als Peru, ZA, Slowakije misschien?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje de standaardlanden denk ik: UK, Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk en Nederland
Hmm... ik zat eraan te denken om wat Zuid-Amerikaanse landen in te laden, maar er worden me toch al genoeg jonge spelers voor max 2k aangeboden, dus dat heeft geen nutquote:Op maandag 9 juni 2014 18:10 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Zijn er nog landen waarvan je zegt, interessant. Landen als Peru, ZA, Slowakije misschien?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kutspel, mijn beste spelers worden aan gort getrapt tijdens het EK
Ja, was even een soort ragequit bij de 3e blessure. Stond wel 1-1 tegen Oekraïne, had eigenlijk best een mooi resultaat geweest voor de eerste wedstrijd...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok... WAT DE FAK:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jawel, maar dat was blijkbaar een eersteklas grabbelaarquote:
De eerste wedstrijd van dit seizoen was DKV-Cambuur. Mazzel dat zij een 16jarige keeper hadden opgesteld waar die wedstrijd ook zijn debuut was in de ED.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was blijkbaar een eersteklas grabbelaar
Resultaten boeken en promoveren naar de eredivisie zou wel kunnen helpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:23 schreef pandoradoos het volgende:
Nog nooit eerder met een semi pro club gespeeld. Hoe zorg ik er voor dat de proflicentie een mogelijkheid wordt?
haha dat gaat nog een uitdaging worden. De dag voor de sluiting van de transfermarkt ben ik mijn beste spelers uit de kern verloren door amateurcontracten. Ik heb nu een soort " '90 eredivisie" verzamel team weten te sprokkelen. Met Ellery Cairo, Sjaak Polak en Milan Berck Beelenkampquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Resultaten boeken en promoveren naar de eredivisie zou wel kunnen helpen.
Sjaak Polakquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:38 schreef pandoradoos het volgende:
[..]
haha dat gaat nog een uitdaging worden. De dag voor de sluiting van de transfermarkt ben ik mijn beste spelers uit de kern verloren door amateurcontracten. Ik heb nu een soort " '90 eredivisie" verzamel team weten te sprokkelen. Met Ellery Cairo, Sjaak Polak en Milan Berck Beelenkamp
Hopen op een laatste restje techniek!
Heb wel maar liefst drie spelers in mijn selectie met modelprof als persoonlijkheid, dus ben lekker aan het tutoren.
2021:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is bob vankan bij een van julie ooit iets geworden? Vorig seizoen gekocht doet het goed als hij kan spelen want is bijna altijd geblesseerd en loopt nu te zeiken dat er teveel spelers voor zijn positie zijn. Heb hem al aan Excelsior proberen te verhuren maar daar voelt meneer zich te goed voor.
Die heb ik wel aan het voetballen gekregen ja. Eerst in Jong-PSV en na de verkoop van Maher en Gini naar het eerste. Wisselt daar af met Kenneth Paal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is bob vankan bij een van julie ooit iets geworden? Vorig seizoen gekocht doet het goed als hij kan spelen want is bijna altijd geblesseerd en loopt nu te zeiken dat er teveel spelers voor zijn positie zijn. Heb hem al aan Excelsior proberen te verhuren maar daar voelt meneer zich te goed voor.
Slabbekoorn heeft het bij mij ook niet gehaald, terwijl hij wel een goed potentieel heeft aan het begin van het spel. Geloof dat hij nu ergens bij Roda JC speelt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Veel geduld hebben dus moet hij dat zelf ook opbrengen ik heb met Raffina(Van Barca mijn beste speler)
Slabbekoorn (eigen jeugd streepje voor)
Van de Vucht (talentvolle regen eigenjeugd streepje voor)
Uitstekende spelers voor zijn positie al krijg ik Slabbekoorn ook niet voor langere periode aan het presteren.
Bij mij geweldige stats maar als hij speelt altijd matig en heel soms geweldig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Slabbekoorn heeft het bij mij ook niet gehaald, terwijl hij wel een goed potentieel heeft aan het begin van het spel. Geloof dat hij nu ergens bij Roda JC speelt.
Klopt maar heb ik moeten verkopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
Vilhena is veel fijner imo, die kan ook jaren mee en groeit gelijk met Feyenoord mee.
Vilhena wil veel te snel weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
Vilhena is veel fijner imo, die kan ook jaren mee en groeit gelijk met Feyenoord mee.
2021:quote:
Gelijkwaardig aan deze? http://www.fmscout.com/a-tellak-tiki-taka-fm14-tactic.htmlquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:44 schreef Super-B het volgende:
Zouden jullie feedback willen geven op mijn tactiek? Mijn tactiek is gebaseerd op het Tiki Taka spel van Barcelona in de tijd dat ze onder leiding waren van Guardiola. Balbezit -> Tiki Taka --> Snel bal terugveroveren en het veld zo klein mogelijk maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vleugels en verdedigers heb ik eenmaal gepost, aangezien de instructies hetzelfde zijn. De instructies voor een VCL is hetzelfde als voor een VCR.
Niet bewust i.i.g.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Kampioen zonder te spelen.
En nummer 1 en 5 () in Nederland.
[ afbeelding ]
[..]
Gelijkwaardig aan deze? http://www.fmscout.com/a-tellak-tiki-taka-fm14-tactic.html
Ok. Heb je wel succes met deze tactiek?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:26 schreef Super-B het volgende:
[..]
Niet bewust i.i.g.
Ik krijg trouwens enorm veel tegengoals door een steekpass...
Ik heb deze db gedownload en de 6+5 regel eruitgesloopt in de editor. Eens kijken of dat in het spel ook zo is. Zo ja, dan gebruik ik deze met m'n eigen Telvanniquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:33 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Let wel op de aangepaste reglementen. Ik kwam daar zelf wat laat achter
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat ik daar iets eerder achter gekomen was..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb deze db gedownload en de 6+5 regel eruitgesloopt in de editor. Eens kijken of dat in het spel ook zo is. Zo ja, dan gebruik ik deze met m'n eigen Telvanni
edit: sweet:
[ afbeelding ]
Tja, ik zag die regel en wilde meteen even checken of dat uit te zetten wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik daar iets eerder achter gekomen was..
De 6+5 regeling is geniaal juist. Vergt wat creativiteit. Die debiele bedragen is een reden om het niet te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb deze db gedownload en de 6+5 regel eruitgesloopt in de editor. Eens kijken of dat in het spel ook zo is. Zo ja, dan gebruik ik deze met m'n eigen Telvanni
edit: sweet:
[ afbeelding ]
edit2: wel debiel dat de nummer laatst in de "eredivisie" alsnog 6.6 miljoen euro vangt
Ach, die bedragen kan ik ook nog aanpassen hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
De 6+5 regeling is geniaal juist. Vergt wat creativiteit. Die debiele bedragen is een reden om het niet te gaan gebruiken.
Ik ben begonnen in de derde divisie, vond dat de clubs weinig tot geen jeugd en clubspelers hadden. Misschien de verkeerde club gekozen of de verkeerde spelers laten gaan. Ik kwam daar pas halverwege het seizoen achterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
De 6+5 regeling is geniaal juist. Vergt wat creativiteit. Die debiele bedragen is een reden om het niet te gaan gebruiken.
6+5 lijkt mij daarom juist strontirritant... zul je net zien dat je beste spelers teveel salaris gaan vragen en je jeugd dikke prut is. Sta je daar met je goede gedragquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in de derde divisie, vond dat de clubs weinig tot geen jeugd en clubspelers hadden. Misschien de verkeerde club gekozen of de verkeerde spelers laten gaan. Ik kwam daar pas halverwege het seizoen achter
Of je bent vijf jaar bezig om je buitenlandse jeugd naar Nederlanders te krijgen, maar of dat echt gaat werken..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
6+5 lijkt mij daarom juist strontirritant... zul je net zien dat je beste spelers teveel salaris gaan vragen en je jeugd dikke prut is. Sta je daar met je goede gedragKun je natuurlijk wel wat buitenlanders verkopen om Nederlanders te halen, maarja...
En dat vergt creativiteit. Leuke uitdaging toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in de derde divisie, vond dat de clubs weinig tot geen jeugd en clubspelers hadden. Misschien de verkeerde club gekozen of de verkeerde spelers laten gaan. Ik kwam daar pas halverwege het seizoen achter
Good busyquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef Happel het volgende:
Halve finale CL. Wat een pot. Door een 2-1 winst in de thuiswedstrijd wel door. Maar wat heb ik staan schelden.![]()
[ afbeelding ]
[..]
En dat vergt creativiteit. Leuke uitdaging toch?
Ik ben ook niet gestopt met het spel, zit nu al een paar seizoenen verder. Kon gelukkig wat lenen bij RKC en Ajax (moederclubs)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef Happel het volgende:
Halve finale CL. Wat een pot. Door een 2-1 winst in de thuiswedstrijd wel door. Maar wat heb ik staan schelden.![]()
[ afbeelding ]
[..]
En dat vergt creativiteit. Leuke uitdaging toch?
Nee. En ik snap ook niet waarom..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Heb je wel succes met deze tactiek?
Als de bal teveel achter je verdediging komt, zou ik je twee wingbacks naar achter halen. Je kan ze wel als wingback laten staan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Nee. En ik snap ook niet waarom..
De bal komt steeds achter mijn verdediging, evenals 1 a 3 spelers vd tegenstander.. daarnaast gaat het fout bij de flanken (voorzetten) en standaardsituaties. Ik heb altijd een balbezitpercentage van 45 a 55 procent..(vanaf middelmatige teams), terwijl dat in strijd is met die tiki taka..
Kan je niet even dat soort onzin eruit slopen en voor mij die 6+5 regel erin gooien en dan een nieuwe database opzetten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering... zelfs het team dat helemaal onderaan eindigt in de laagste div. van die grote NLse database vangt nog een kwart miljoen euro_!
[ afbeelding ]
Dat gaan we er even uit slopen, prize money zou pas vanaf de 2e league moeten/mogen gelden.
Dat kun je zelf ook welquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je niet even dat soort onzin eruit slopen en voor mij die 6+5 regel erin gooien en dan een nieuwe database opzetten?
De editor van 14? Moet je ff in Steam naar Library > Tools gaan, daar staat 'ie tussenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef -Willempie- het volgende:
Waar heb je die editor gevonden dan?
Thanks!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De editor van 14? Moet je ff in Steam naar Library > Tools gaan, daar staat 'ie tussen
De database staat hier
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef Happel het volgende:
Dat was geen beste CL finale
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:01 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk talent trouwens, voor 800k bij Rangers opgepikt:Sow...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:01 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk talent trouwens, voor 800k bij Rangers opgepikt:Ik vind nooit zulke spelers. Komen ze via je scouting netwerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ga de youth intakes af. Monikkenwerk, maar je vind soms dit soort parels.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind nooit zulke spelers. Komen ze via je scouting netwerk?
Ok. Valt toch best mee als je alleen de clubs met goede opleidingen pakt en de data weet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, ik ga de youth intakes af. Monikkenwerk, maar je vind soms dit soort parels.
Ik heb inderdaad jaarlijkse reminders op de data. Maar de 1e site gebruik ik niet. Daarnaast heb ik genoeg goede spelers bij andere clubs dan degene op die site gevonden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Valt toch best mee als je alleen de clubs met goede opleidingen pakt en de data weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil deze ook even delen met jullie.
Vorig seizoen transfervrij gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beer van een verdediger. Check z'n lengte en kracht. Voor 400k opgepikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je al niet voor 825k kan vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, dat transfervrije 'kopen':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of voor 450k zoiets, ook niet verkeerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast een hoop ander talent, loopt dit in de jeugd rond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Sejt op 12-06-2014 19:31:29 ]I love my mispoken words.![]()
Dat zijn aardige spelers inderdaad. Heb de data ook maar eens toegevoegd aan de kalender voor een zoektocht langs de velden.
En zit er sterk aan te denken om dit aanbod aan te nemen:![]()
![]()
Welk jaar zit je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Happel het volgende:
Dat zijn aardige spelers inderdaad. Heb de data ook maar eens toegevoegd aan de kalender voor een zoektocht langs de velden.
En zit er sterk aan te denken om dit aanbod aan te nemen:
[ afbeelding ]![]()
14 is echt een kutspelEven mijn schatting/ervaringen van de laatste 5 wedstrijden (hier en daar iets overdreven):
- 100 kansen, 3 goals;
- tegenstander 10 kansen, 8 goals;
- ik heb al 23 gele kaarten gepakt;
- tegenstander alleen maar waarschuwingen (ook als ze een speler doormidden trapten);
- spelers bakken er geen flikker van;
- tegenstander scoort altijd meteen in het begin en vlak voor het einde;
- nul hoogtepunten, behalve als tegenstander scoort;
- corners tegen vliegen er ALTIJD in.
Zelfs toen ik van 12 naar 13 overstapte had ik niet zoveel ellende
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Altijd wel leuke berichten.. Nadat je een wedstrijd gewonnen hebt dat de trainer van de tegenstander ontslagen wordtWeer gelukt. Dit keer was de trainer van DETO Twenterand de sjaak.
Sta na 9 duels 2e. 3 punten achter koploper OJC Rosmalen en 5 voor de nummer 3 UDI '19![]()
Ik moet opeens tegen QPR in de Friendly Cup. Welke Cup? Waarom doe ik mee?
Andere deelnemers zijn Schalke en Almeria.Children of the night. What music they make.![]()
Mooi, mn stadion wordt uitgebreid met +10k plaatsen. Huidige capaciteit is 21.249 plaatsen.
Dit seizoen was het stadion 23x uitverkocht, dus dat was wel nodig ook
Children of the night. What music they make.![]()
Mijn club kopen ze over en ik krijg een nieuw bestuur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Seizoen 1: 8e
Seizoen 2: 3e
Seizoen 3 halverwege: 1e
Ik heb niks met Groningen, maar een leuk team om te managen. Met C.Zanetti als rechterhand, terwijl niemand een grotere hekel aan me heeft.
Als ik de prestatie van vorig seizoen kan herhalen, dan verdien ik toch een mooie transfer? Twente staat laatste en ik roep dan ook maandelijks iets negatiefs over Michel Jansen..![]()
niet herkenbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
14 is echt een kutspelEven mijn schatting/ervaringen van de laatste 5 wedstrijden (hier en daar iets overdreven):
- 100 kansen, 3 goals;
- tegenstander 10 kansen, 8 goals;
- ik heb al 23 gele kaarten gepakt;
- tegenstander alleen maar waarschuwingen (ook als ze een speler doormidden trapten);
- spelers bakken er geen flikker van;
- tegenstander scoort altijd meteen in het begin en vlak voor het einde;
- nul hoogtepunten, behalve als tegenstander scoort;
- corners tegen vliegen er ALTIJD in.
Zelfs toen ik van 12 naar 13 overstapte had ik niet zoveel ellendeWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik had net een trainer op de tribune zitten die wel oren heeft naar mijn baan als manager. Beetje rare move van het spel want ik doe het gewoon goed. Of heeft dat met club overname te maken?.
Tenzij er nu bakken met geld komen hoef ik geen nieuw bestuur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een speler uit eigen jeugd, die hier geboren is:
Hier dus ergens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://en.wikipedia.org/wiki/Tytsjerksteradiel
I love my mispoken words.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:30 schreef Sejt het volgende:
Ik heb een speler uit eigen jeugd, die hier geboren is:
[ afbeelding ]
Hier dus ergens:Nice, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://en.wikipedia.org/wiki/Tytsjerksteradiel
Krijg je veel goede spelers binnen met de jeugdopleiding? Bij mij is het voor 99.5% poep.![]()
Nee, niet veel soeps. Er zijn een paar uitzonderingen, maar het zou veel beter moeten zijn met de beschikbare faciliteiten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Nice, haha.
Krijg je veel goede spelers binnen met de jeugdopleiding? Bij mij is het voor 99.5% poep.![]()
Dit zijn de redelijke tot goede spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ja, ik heb echt een pleurishekel aan 14M'n spelers zijn geen kwijlende debielen, maar geef ze meer dan 2 touchline instructions en ze kunnen niks meer. Elke speler staat op de juiste plek met de juiste rol en nog bakken ze er geen flikker van.
Zie genoeg stompzinnige passjes van een MC naar de keeper waar een aanvaller tussen springt en scoort (is me in de laatste 4 wedstrijden al 3x overkomen).
Krijg de neiging om maar gewoon een LLM in Engeland te gaan doen, fuck mooi voetbal en vol de beuk erin, verdomme.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Je kunt er gewoon niks van, geef het nou maar toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, ik heb echt een pleurishekel aan 14M'n spelers zijn geen kwijlende debielen, maar geef ze meer dan 2 touchline instructions en ze kunnen niks meer. Elke speler staat op de juiste plek met de juiste rol en nog bakken ze er geen flikker van.
Zie genoeg stompzinnige passjes van een MC naar de keeper waar een aanvaller tussen springt en scoort (is me in de laatste 4 wedstrijden al 3x overkomen).
Krijg de neiging om maar gewoon een LLM in Engeland te gaan doen, fuck mooi voetbal en vol de beuk erin, verdomme.![]()
Psst.
I love my mispoken words.![]()
Ik ga toch even happen:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niks van, geef het nou maar toe.![]()
Psst.
[ afbeelding ]
HOU. JE. BEK.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: