Gelijkspel tegen PSV, Den Haag en Zwolle. Waarvan de laatste twee in de laatste weken van de competitie. Tegen Den Haag kwam ik zelfs 3-0 achter.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Good busy hoorTegen wie speelde je 3x gelijk?
Feyenoord heeft het moeilijk met financiën en ik heb dus dan ook in het begin maar 200-300k te besteden aan transfers en qua salaris is het dan ook niet meer dan ongeveer 6000.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Feyenoord,,,, Bij voorbaat kansloos
Nee, geintje... Hoe zou je willen spelen? Wat heb je te besteden?
Geen idee hoe je dat doet, maar ik maak me ook niet zo heel druk om dat soort dingen. Heb met Telvanni genoeg spelers gehad die na 5 jaar de NLse nationaliteit aannamen en keurig bij het NL Elftal kwamenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ben in 2020 met Feyenoord, maar krijg echt de schijt van al die ''nederlandse'' clubs waar 90% van de spelers buitenlands is. Dus ik ben van plan een nieuwe game te beginnen, maar welke dingen zou ik dan kunnen aanpassen in de editor om dit een beetje tegen te gaan? 6+5 regel?
Volgens mij kan ik die 6+5 regel niet in FMRTE instellen, anders had ik dat wel gedaan.
Wat is jouw geheim toch?! Hahaquote:Op zondag 1 juni 2014 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, als ik zometeen van Grunn win sta ik 3e, op gelijk aantal punten met Ajax (de nummer 2), slechts 2 punten onder nummer 1 PSV en 4 punten los van nummer 4 Fey
[ afbeelding ]
Grote kans op Europees voetbal in Deventer als je naar het gat met VVV kijkt
edit: BAM! Ik wals met 5-0 over Grunn heen!
Ik heb enkele hele aardige spelers die elkaar ook nog eens goed liggen, altijd prettig voor de teamgeestquote:
Het gaat dan ook niet echt om mijn team, die bestaat voornamelijk gewoon uit Nederlanders. Het gaat om de andere teams in Eredivisie, waar in sommige teams geen 1 speler Nederlander is in de basis. Daar kan ik mij aan ergeren en vind ik echt niet leukquote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat doet, maar ik maak me ook niet zo heel druk om dat soort dingen. Heb met Telvanni genoeg spelers gehad die na 5 jaar de NLse nationaliteit aannamen en keurig bij het NL Elftal kwamen
Dan hoop ik dat het feit dat Telstar in mijn game slechts NLers heeft je tevreden steltquote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet echt om mijn team, die bestaat voornamelijk gewoon uit Nederlanders. Het gaat om de andere teams in Eredivisie, waar in sommige teams geen 1 speler Nederlander is in de basis. Daar kan ik mij aan ergeren en vind ik echt niet leuk
En die spelen in de Eredivisie? Dan word ik er wel blij vanquote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het feit dat Telstar in mijn game slechts NLers heeft je tevreden stelt
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En die spelen in de Eredivisie? Dan word ik er wel blij van
Wat zou je veranderen aan mijn tactiek? Tegen Sparta Praag (EL groepsfase) heb ik zojuist 3-1 verloren. Ik merk inderdaad dat er té voorzichtig wordt gevoetbald, maar het is zo lastig om de minder voorzichtigheid te combineren met het creëren van het spel van Barca.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:24 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind het wat voorzichtig. Tegen kleinere clubs mag het best wat dynamischer, om te voorkomen dat het een doelpuntloos gelijkspel wordt.
Ik speel doorgaans 4-4-2 met een ruit en targetman. En dan dynamisch & controleren. Ik heb alleen wat moeite tegen 'brede' tactieken.
De VSM's op de flanken en de SVD op het middenveld moet gewoon op ''zwerven'' blijven? Ik moet dan zeker ''op balbezit spelen'' aanvinken als ik het passen op gevarieerd zet?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou de balveroverende middenvelder op 'verdedigen' zetten. En verder toch wel iedereen op gevarieerd passen. Het minder dribbelen van jongens als Boetius en Schaken kan alleen als de rest van je team mee naar voren gaat en de tegenstander omsingelt. Dat lijkt me met deze spelers geen haalbare kaart.
Ik vind het juist leuk om oo het middenveld intelligente jongens (qua beslissingen nemen, positioneren etc) te hebben en ze dan alle ruimte te geven.
Ik zou hier even naar kijken. Levert mij erg veel succes op met Feyenoord. Afgelopen seizoen ongeslagen afgesloten in de competitie.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:28 schreef Super-B het volgende:
In eerste instantie ging het helemaal fout qua tactieken. Opnieuw een savegame begonnen en een gewenste tactiek gemaakt en het gaat tot nu toe erg goed.
Mijn tactiek is gebaseerd op het spel van Barcelona: balbezit spelen, kort passen en rondtikken tot er gaten openvallen. Maar wel met een drang naar voren en niet onnodig rondtikken.. Dus een iets minder extreme versie dan Barcelona deed..
Feedback?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze niet op zwerven hoeven te staan, maar dat 'dynamisch' voldoende is. Volgens mij is het raar om met VSM te spelen als je ook compact op eigebn helft wil verdedigen met je hele team.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:50 schreef Super-B het volgende:
[..]
De VSM's op de flanken en de SVD op het middenveld moet gewoon op ''zwerven'' blijven? Ik moet dan zeker ''op balbezit spelen'' aanvinken als ik het passen op gevarieerd zet?
Daarnaast.. Wat voor rol zal ik mijn verdedigende middenvelder geven?
Hrm, ik heb zelf een keer een team gemaakt dat 5-3-2 counter speelde, waarvan de backs ook op de vleugels konden, zodat ik dus moeiteloos door kon schuiven naar een 3-5-2. Denk dat Van Gaal met aanvallende backs, twee spelmakers en een balafpakker op het centrale middenveld speeltquote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Super-B het volgende:
Kan iemand het 5-3-2 tactiek van Van Gaal uitleggen?
Zie edit..quote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hrm, ik heb zelf een keer een team gemaakt dat 5-3-2 counter speelde, waarvan de backs ook op de vleugels konden, zodat ik dus moeiteloos door kon schuiven naar een 3-5-2. Denk dat Van Gaal met aanvallende backs, twee spelmakers en een balafpakker op het centrale middenveld speelt
Ik ook... , snap jij waarom sommige de spits de flank laten opzoeken met de bal?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hrm, ik heb zelf een keer een team gemaakt dat 5-3-2 counter speelde, waarvan de backs ook op de vleugels konden, zodat ik dus moeiteloos door kon schuiven naar een 3-5-2. Denk dat Van Gaal met aanvallende backs, twee spelmakers en een balafpakker op het centrale middenveld speelt
Flankvoetbal zie ik als: vleugels en backs de zijlijn laten opzoeken om het middenveld van de tegenstander uiteen te trekken en vervolgens vanaf de achterlijn een voorzet op de spits(en) te geven
Regista en Valse Nummer 9quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben ze nou alweer nieuwe afkortingen? Wat is een RGA en wat is een VN8/VN9/VNB (Pellè) ?
Regista is zeker controlerende middenvelderquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Regista is zeker controlerende middenvelder
Yep, je kan gewoon meer competities toevoegen. De database grootte kan je echter niet groter maken, vandaar dag ik standaard met een large database begin.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:16 schreef MichelWuyts het volgende:
Kun je bij Fm 2014 je db nog groter maken als je al aan het spelen bent? Ben namelijk in 2021 en ik vind dat er toch wat weinig regens bijkomen (vooral vanuit andere landen).
Kan je ook meedoen als je het spel gedownload hebt?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:40 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe "Fok als speler" ronde komt eraan. link
Iedereen kan mee doen - zelfs iemand die het spel helemaal niet heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kan je ook meedoen als je het spel gedownload hebt?
Oh zo, je speelt niet zelf. Ah bedankt, nu snap ik hem! Ik ga meedoen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Iedereen kan mee doen - zelfs iemand die het spel helemaal niet heeft.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:57 schreef Sejt het volgende:
Zin om zelf eens een speler te zijn in Football Manager? Dit is je kans!!
Fok! als speler topic
Schrijf je in volgens de instructies in de OP. De host doet de rest - jij hoeft alleen maar achterover te hangen en de ontwikkeling van je zelfgemaakte speler te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |