SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Geen idee, maar ze gaan eruitquote:
Nevahquote:Op zondag 1 juni 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
On the left hand, we have Crack
And on the right sidee we have a Cinnamonstick![]()
Lets get ready to rumblee
Zou je mooie haar nooit willen beschadigen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wij wel vechten? Beetje haren trekken hier en daar.
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb wel een foto waar ik als soort van winnaar mijn fans bedank?
Insgelijks hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je mooie haar nooit willen beschadigen.
kusquote:Op zondag 1 juni 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk al minutenlang naar dat gifje. Het blijft leuk
[..]
Insgelijks hoor
Ken je het?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk al minutenlang naar dat gifje. Het blijft leuk
[..]
Insgelijks hoor
Doelde eigenlijk op mijn puppy's met synchroon downsyndroom. Skins heb ik nooit gezien.quote:
Enkel op de wang hoor. Voor ik het weet klaagt Tchock mij aan met zijn brede advocaten netwerk.quote:
Oh, laat eens zien danquote:Op zondag 1 juni 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op mijn puppy's met synchroon downsyndroom. Skins heb ik nooit gezien.
[..]
Enkel op de wang hoor. Voor ik het weet klaagt Tchock mij aan met zijn brede advocaten netwerk.
Doet ie niet hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op mijn puppy's met synchroon downsyndroom. Skins heb ik nooit gezien.
[..]
Enkel op de wang hoor. Voor ik het weet klaagt Tchock mij aan met zijn brede advocaten netwerk.
Jij was zeker ook zo`n habbo-slet die met elke jongen pixelseks hadquote:
Lol whut, ik deed niet aan habbo.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo`n habbo-slet die met elke jongen pixelseks had
Haha, die tweedequote:Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wow. Dan ga ik mij eerst even scheren hoor.
Okee, succesquote:Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wow. Dan ga ik mij eerst even scheren hoor.
Haha spits nummer 5 uit de Eredivisie voor om en nabij de 10 miljoen. Kijken of Bony echt de enige met meer dan 1 doelpunt wordtquote:
Ik ook niet, was pas na mijn tijdquote:
pelle in barcaquote:Op zondag 1 juni 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha spits nummer 5 uit de Eredivisie voor om en nabij de 10 miljoen. Kijken of Bony echt de enige met meer dan 1 doelpunt wordt
Ik heb vandaag weer stenen moeten sjouwen Inso. Nog even en ik ben ook een verkapte Zyzz.quote:
quote:
zo vroeg al jaquote:Op zondag 1 juni 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag weer stenen moeten sjouwen Inso. Nog even en ik ben ook een verkapte Zyzz.
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aflevering 0 gezien. Moet zeggen: goede set-up.
Maar aflevering 1 duurt een uur, jezus.
Is geen klacht toch? Ga het alleen niet in 1 keer kijken dan. Kijk wel de helft straks en de helft na het eten.quote:
Uurtje kan je toch wel kijken achter elkaar?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen klacht toch? Ga het alleen niet in 1 keer kijken dan. Kijk wel de helft straks en de helft na het eten.
Pilots duren altijd langer. Battlestar Galactica zelfs 2x ander halfuur, dat was pas bikkelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aflevering 0 gezien. Moet zeggen: goede set-up.
Maar aflevering 1 duurt een uur, jezus.
Gewoon af en toe op pauze om te fokken tochquote:
Laatste keer dat dit lukte was met Heroes.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uurtje kan je toch wel kijken achter elkaar?
Ik weet niet. Ik zag Episode 0 staan. Dus die maar eerst gekeken. Duurde 14 minuten.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
Hoe bedoel je trouwens aflevering 0?
Is toch gewoon 1?
Zou fijn zijn als overige afleveringen wat minder lang duren, ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pilots duren altijd langer. Battlestar Galactica zelfs 2x ander halfuur, dat was pas bikkelen.
Overige afleveringen duren 3 kwartierquote:Op zondag 1 juni 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste keer dat dit lukte was met Heroes.
Mijn concentratie is dan gewoon op.
[..]
Ik weet niet. Ik zag Episode 0 staan. Dus die maar eerst gekeken. Duurde 14 minuten.
Daarna episode 1 geklikt, daar staat 60 minuten.
[..]
Zou fijn zijn als overige afleveringen wat minder lang duren, ja.
1,5 uur? Dat is een film!
wattan?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
pff gister jonko geklapt. een van mijn mindere beslissingen van het tijd, was niet best allemaal
hoefde toch ook niet?quote:
wel was in stadjequote:Op zondag 1 juni 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoefde toch ook niet?
maar dat is niet best inderdaad
wat heb je toen gedaan?quote:
ja man las het net ookquote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso check
VBL / Ronald Koeman kandidaat bij Southampton
Buitenzwembad met gras, dat zand is maar vervelendquote:Op zondag 1 juni 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer stenen moeten sjouwen Inso. Nog even en ik ben ook een verkapte Zyzz.
[..]
Waar gaan we zwemmen dan. Scheveningen lijkt mij wel erg koud na al die regenval.
Sowiesoquote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man las het net ook
echt baas. krijgt 50 mio transferbudget
Ah, de Episode 0 was het eerste kwartier van Episode 1.quote:
gingen eerst maccie zitten, maar toen durfde ik alleen nog naar beneden te kijken om geen mensen te zienquote:
nu gaat pelle wel zeker naar southampton, zeker nu rickie weg isquote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso
Mooie club hoor al heeft die vorige manager het best bazig gedaan dus zal nog moeilijk worden dat te evenaren/overtreffen
was je met je vriendin?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gingen eerst maccie zitten, maar toen durfde ik alleen nog naar beneden te kijken om geen mensen te zien
toen 3 uur lang op een plek gezeten waar nooit iemand komt
was zwaar leef die paar uur
maar hoe kwamdat dan?quote:
ik weet man, was erg domme keuze.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet blowen man serieus.
Als je aanleg heb kan je psychose krijgen
Goedzo, niet meer over piekeren dan toch.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet man, was erg domme keuze.
ga nu echt niet meer doen
was fucking engquote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goedzo, niet meer over piekeren dan toch.
Fuck it joh foutje gelukkig is het goedgekomenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet man, was erg domme keuze.
ga nu echt niet meer doen
Ik heb het ook één keer gehad. Schijnbaar was ik lijk- en écht lijkbleek en had ik super paarse lippen haha. Mn moeder dacht dat ik dood was. Nee oke, dat is een grapje maar ze bedoelde je lijkt een levend lijk.quote:
ik werd alleen zwaar paranoide, heb ik laatste sowieso continu wel een beetje.quote:
Nog nooit gehad gelukkigquote:Op zondag 1 juni 2014 14:43 schreef Elan het volgende:
Mensen die bad gaan van blowtje fucking pussies
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werd alleen zwaar paranoide, heb ik laatste sowieso continu wel een beetje.
maar was gister echt overtuigd dat iedereen me wilde pakken, ging helemaal naar beneden kijken continu om geen mensen aan te kijken enzo.
Ach ja. Uiteindelijk vind ik 4 uur lang diep in de nacht ISketchen ook leuker, maar als je eenmaal in een verhaal groeit is het voor mij prima te doen. Al heb ik dit 'helaas' niet bij heel veel seriesquote:Op zondag 1 juni 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste keer dat dit lukte was met Heroes.
Mijn concentratie is dan gewoon op.
[..]
Ik weet niet. Ik zag Episode 0 staan. Dus die maar eerst gekeken. Duurde 14 minuten.
Daarna episode 1 geklikt, daar staat 60 minuten.
[..]
Zou fijn zijn als overige afleveringen wat minder lang duren, ja.
1,5 uur? Dat is een film!
Je had toch ook risp toch dit klinkt wel als m'n neefje maar die heeft schizofrenie, deed uni moest die mee stoppen omdat hij dacht dat mensen hem volgden naar college.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar was gister echt overtuigd dat iedereen me wilde pakken, ging helemaal naar beneden kijken continu om geen mensen aan te kijken enzo.
Is kutjequote:Op zondag 1 juni 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die witte?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de oortjes die ik bij mijn samsung telefoon kreeg wel verrassend goed
quote:
quote:
Beats heb je ook in-earsquote:
WPquote:
Tof jaquote:Op zondag 1 juni 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-tactic3d-alpha.html
Ik heb deze voor achter de computer. Echt al 1000x vol op de grond laten donderen en nog altijd werkende
[..]
WP![]()
Hoe was?Je vader nog naar Behemoth meegekregen?
![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tof ja
maiden niet helemaal afgekeken want was echt kapot(vader ook wel)
[b]en behemoth vond ie wel okeeen Ghost vond ie erg tof[/b]
Vind die dingen zo kut in m`n oren zittenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
Als je in-ear wil zou ik voor de Sennheiser CX300 gaan.
Normaal geprijsd ook.
on the goquote:Op zondag 1 juni 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind die dingen zo kut in m`n oren zittenKoptelefoon is veel chiller
?quote:
daar had ik dan niet zo veel last van want we waren met de autoquote:Op zondag 1 juni 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dat mainacts altijd als laatste staan is hatelijk ja. Vaak kan je je geeneens echt concentreren op de band omdat je daarna moet rennen voor je laatste trein of iets dergelijks
lmi denkt dat mensen een neuk geven als hij met een koptelefoon in het openbaar vervoer gaat zitten ofzoquote:
Ik wil ookquote:Op zondag 1 juni 2014 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar had ik dan niet zo veel last van want we waren met de auto
Maar was super lekker weer enzoheb mn hoofd ook verbrand
![]()
maar was zeker tof ja
uit gekotst?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar had ik dan niet zo veel last van want we waren met de auto
Maar was super lekker weer enzoheb mn hoofd ook verbrand
![]()
maar was zeker tof ja
Als ik zin heb ga ik zelfs met een koptelefoon in de sportschool zittenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lmi denkt dat mensen een neuk geven als hij met een koptelefoon in het openbaar vervoer gaat zitten ofzo
dat is wel echt heel erg vervelendquote:Op zondag 1 juni 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zin heb ga ik zelfs met een koptelefoon in de sportschool zitten
hoezoquote:
Zie ik hier ook genoeg mensen doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha autist.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sommige apparaten inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zit niet lekker als je hard bezig bent
Haha, ja zitten toch alleen maar bejaarden daar overdag.quote:
ik heb 5 biertjes op door de hele dag door dus daar zal het niet aan gelegen hebben inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het ervan genomen dat je vader reed, of gewoon teveel zon op je kop gehad?
Doei Lrquote:Op zondag 1 juni 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik ga eens verder in mijn boek van Messias Varg.
Hier heb je nog een plaatje voor onderweg.
[ afbeelding ]
Beetje water er overheen doen en de oven in. Worden ze lekker crusty van.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Echt zo stom, wou vanmiddag o.a een belegd broodje halen bij de bakker.. hebben ze geen eens meer normale harde broodjesKadig
Jij koopt wel veel eten buiten de deurquote:Op zondag 1 juni 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Echt zo stom, wou vanmiddag o.a een belegd broodje halen bij de bakker.. hebben ze geen eens meer normale harde broodjesKadig
Wtf is dat voor een bakker?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:
Matig.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al afZe had nog wel wazige broodjes met 30 soorten zaden erop. Maar een simpele pistolet of kaiserbroodje hadden ze niet
Volgende keer heeft ze het wel had ze me beloofd.. Ben benieuwdquote:
Zeg dat je in het vervolg naar een andere bakker gaatquote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende keer heeft ze het wel had ze me beloofd.. Ben benieuwd!
De bakker in Emmen open? Nou nouquote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende keer heeft ze het wel had ze me beloofd.. Ben benieuwd!
Maar dit is de enige die op Zondag open is. Dat is ook de reden dat ik daarheen ga haha anders had ik wel brakheidvoer bij de supermarkt gehaaldquote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeg dat je in het vervolg naar een andere bakker gaat
Kan me niet herinneren dat winkels open waren op zondag toen ik er woondequote:
Is best wel relaxt (als ze hebben wat je wilt, fucking standaard dingen zoals een wit hard broodjequote:
Hij zit er pas sinds 2 maandjesquote:Op zondag 1 juni 2014 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat winkels open waren op zondag toen ik er woonde
Scooter rijdenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Scooter kapot.. (cilinder) 140¤ alles gefixt. Na 3 weken!!!
![]()
Haal ik hem op. > Accu leeg. ( 3 weken de tijd voor gehad )
Kom ik volgende dag > Hangt mijn uitlaat los en is mijn zadel afgebroken (??)
''Ja hij is morgen klaar''. > Oh sorry we zijn het vergeten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wilde ik even delen. Dank.
Ik woon in een dorpiequote:Op zondag 1 juni 2014 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is best wel relaxt (als ze hebben wat je wilt, fucking standaard dingen zoals een wit hard broodje)
Bertensquote:Op zondag 1 juni 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
had je net federer gezien fokkie
kreeg pakkie
kut federer
Tegen wie speelde hij?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
kreeg pakkie
kut federer
Deze bakker zit ook in kleinere dorpen in Drenthe, ook op Zondag openquote:
Haase had makkelijk van die sukkel kunnen winnenquote:
Tsonga heeft slecht slecht seizoenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Denk dat hij wint. Djokovic had het al moeilijk tegen die Cilic ofzo
Hoe is het mogelijk om Federer te haten?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
kreeg pakkie
kut federer
Hoop 't, heb freebet lopen op Tsonga.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar laatste 3 wedstrijden nog geen set verloren.
waar kijk jequote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoop 't, heb freebet lopen op Tsonga.
Moet wat zonder bookieaccounts
te vaak gewonnen van ons aller andyquote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk om Federer te haten?
Murrayquote:
Iemand had op blogabet Raonic als winnaar getipt. Begint wel steeds kansrijker te worden, echt voor quote 50 ofzoquote:
vertel meerquote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand had op blogabet Raonic als winnaar getipt. Begint wel steeds kansrijker te worden, echt voor quote 50 ofzo
Er is niet meer te vertellenquote:
dat was op mijn geboortedagquote:
marcoquote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was op mijn geboortedag
wat was er op die van jou nummer 1 die tijd?
Juist goedquote:
hahahaquote:
Hoezo?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Anyway kan iemand hier C programmeren?
Ik kom er niet uitquote:
Costanzaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
niet op je 14e runescape scripts maken in java.
[ afbeelding ]
heeft ie pas 40-45 keer gezegd in dit toppa geloof ikquote:
hahahahaahquote:Op zondag 1 juni 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft ie pas 40-45 keer gezegd in dit toppa geloof ik
debiel, doe meer moeite voor je project
Echt he, als ik alles ga vertellen kan ik ook wel zo'n project maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft ie pas 40-45 keer gezegd in dit toppa geloof ik
debiel, doe meer moeite voor je project
Goeie tijd jaren 90quote:
Nu ik erover nadenk komt er ineens een nummer in me op, en ik ben de naam kwijt, zo irritantquote:
Je wordt oud, raakt dement.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk komt er ineens een nummer in me op, en ik ben de naam kwijt, zo irritant
Kut op man, jij bent bijna 30quote:
is het wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
gister nieuwe wiz khalifa mixtape geluisterd
quote:
Draait die nog?quote:
Iedere keer als ik Jessie zie, moet ik denken aan Joshua Kadison.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)rl-dear-jessie_music
Deze was ook baas
Mag niet op youtube
From a phonebooth in Vegas, Jessie calls at 5 a.mquote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer als ik Jessie zie, moet ik denken aan Joshua Kadison.
Een van mijn guilty pleasures.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
From a phonebooth in Vegas, Jessie calls at 5 a.m
Net als Meat Loaf?quote:
Kutmuziek wel eigenlijkquote:
Meat Loaf is geen guilty pleasure. Dat is gewoon topmuziekquote:
Hij heeft ook maar 1 hitje gehad met dat Komt tie dan he.quote:
Niet in sherlock te vindenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt he, als ik alles ga vertellen kan ik ook wel zo'n project maken.
huilenquote:
wtffffffquote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef JanCees het volgende:
Kom er net achter dat ik volgende week maandag 06:30 ergens moet zijn
Volgende week maandag ook echtquote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef JanCees het volgende:
Kom er net achter dat ik volgende week maandag 06:30 ergens moet zijn
ik zie nergens stress in die postquote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week maandag ook echt
Als het nou morgen was zou ik de stress nog begrijpen
Vind je All I want is you het beste nummer van u2?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen stress hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn we toch geweest, die bar?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.vi-kings.nl/
Kaneelll hier kan je karaoken
Nee, geloof het niet?quote:
Wat is anders de relevantie van het vermelden.quote:
Jij kan netzo goed helemaal niet opstaanquote:Op zondag 1 juni 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is anders de relevantie van het vermelden.
Er zijn mensen die elke dag zo laat opstaan.
Niet dat ik tot die groep behoor maar toch
Heb dag ervoor hele dag feestquote:Op zondag 1 juni 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is anders de relevantie van het vermelden.
Er zijn mensen die elke dag zo laat opstaan.
Niet dat ik tot die groep behoor maar toch
Jawel, oude Kings bar. Daar hebben we gezeten met die slippery nipples en vrouwen als piraat verkleed.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, geloof het niet?![]()
Klinkt wel als een leuke bar voor de toekomst in ieder geval
Ohh was dat hem?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, oude Kings bar. Daar hebben we gezeten met die slippery nipples en vrouwen als piraat verkleed.
Nee kknummer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je All I want is you het beste nummer van u2?
Wat is dit nou weer voor nare reactiequote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan netzo goed helemaal niet opstaan
Whehe. Begrijpelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh was dat hem?![]()
Nee daar vond ik geen kut aan
Matig.quote:
wauw wat is deze haat ineensquote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij kan netzo goed helemaal niet opstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |