Ik heb vandaag weer stenen moeten sjouwen Inso. Nog even en ik ben ook een verkapte Zyzz.quote:
quote:
zo vroeg al jaquote:Op zondag 1 juni 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag weer stenen moeten sjouwen Inso. Nog even en ik ben ook een verkapte Zyzz.
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aflevering 0 gezien. Moet zeggen: goede set-up.
Maar aflevering 1 duurt een uur, jezus.
Is geen klacht toch? Ga het alleen niet in 1 keer kijken dan. Kijk wel de helft straks en de helft na het eten.quote:
Uurtje kan je toch wel kijken achter elkaar?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen klacht toch? Ga het alleen niet in 1 keer kijken dan. Kijk wel de helft straks en de helft na het eten.
Pilots duren altijd langer. Battlestar Galactica zelfs 2x ander halfuur, dat was pas bikkelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aflevering 0 gezien. Moet zeggen: goede set-up.
Maar aflevering 1 duurt een uur, jezus.
Gewoon af en toe op pauze om te fokken tochquote:
Laatste keer dat dit lukte was met Heroes.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uurtje kan je toch wel kijken achter elkaar?
Ik weet niet. Ik zag Episode 0 staan. Dus die maar eerst gekeken. Duurde 14 minuten.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
Hoe bedoel je trouwens aflevering 0?
Is toch gewoon 1?
Zou fijn zijn als overige afleveringen wat minder lang duren, ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pilots duren altijd langer. Battlestar Galactica zelfs 2x ander halfuur, dat was pas bikkelen.
Overige afleveringen duren 3 kwartierquote:Op zondag 1 juni 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste keer dat dit lukte was met Heroes.
Mijn concentratie is dan gewoon op.
[..]
Ik weet niet. Ik zag Episode 0 staan. Dus die maar eerst gekeken. Duurde 14 minuten.
Daarna episode 1 geklikt, daar staat 60 minuten.
[..]
Zou fijn zijn als overige afleveringen wat minder lang duren, ja.
1,5 uur? Dat is een film!
wattan?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
pff gister jonko geklapt. een van mijn mindere beslissingen van het tijd, was niet best allemaal
hoefde toch ook niet?quote:
wel was in stadjequote:Op zondag 1 juni 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoefde toch ook niet?
maar dat is niet best inderdaad
wat heb je toen gedaan?quote:
ja man las het net ookquote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso check
VBL / Ronald Koeman kandidaat bij Southampton
Buitenzwembad met gras, dat zand is maar vervelendquote:Op zondag 1 juni 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer stenen moeten sjouwen Inso. Nog even en ik ben ook een verkapte Zyzz.
[..]
Waar gaan we zwemmen dan. Scheveningen lijkt mij wel erg koud na al die regenval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |