Sowiesoquote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man las het net ook
echt baas. krijgt 50 mio transferbudget
Ah, de Episode 0 was het eerste kwartier van Episode 1.quote:
gingen eerst maccie zitten, maar toen durfde ik alleen nog naar beneden te kijken om geen mensen te zienquote:
nu gaat pelle wel zeker naar southampton, zeker nu rickie weg isquote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso
Mooie club hoor al heeft die vorige manager het best bazig gedaan dus zal nog moeilijk worden dat te evenaren/overtreffen
was je met je vriendin?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gingen eerst maccie zitten, maar toen durfde ik alleen nog naar beneden te kijken om geen mensen te zien
toen 3 uur lang op een plek gezeten waar nooit iemand komt
was zwaar leef die paar uur
maar hoe kwamdat dan?quote:
ik weet man, was erg domme keuze.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet blowen man serieus.
Als je aanleg heb kan je psychose krijgen
Goedzo, niet meer over piekeren dan toch.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet man, was erg domme keuze.
ga nu echt niet meer doen
was fucking engquote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goedzo, niet meer over piekeren dan toch.
Fuck it joh foutje gelukkig is het goedgekomenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet man, was erg domme keuze.
ga nu echt niet meer doen
Ik heb het ook één keer gehad. Schijnbaar was ik lijk- en écht lijkbleek en had ik super paarse lippen haha. Mn moeder dacht dat ik dood was. Nee oke, dat is een grapje maar ze bedoelde je lijkt een levend lijk.quote:
ik werd alleen zwaar paranoide, heb ik laatste sowieso continu wel een beetje.quote:
Nog nooit gehad gelukkigquote:Op zondag 1 juni 2014 14:43 schreef Elan het volgende:
Mensen die bad gaan van blowtje fucking pussies
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werd alleen zwaar paranoide, heb ik laatste sowieso continu wel een beetje.
maar was gister echt overtuigd dat iedereen me wilde pakken, ging helemaal naar beneden kijken continu om geen mensen aan te kijken enzo.
Ach ja. Uiteindelijk vind ik 4 uur lang diep in de nacht ISketchen ook leuker, maar als je eenmaal in een verhaal groeit is het voor mij prima te doen. Al heb ik dit 'helaas' niet bij heel veel seriesquote:Op zondag 1 juni 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste keer dat dit lukte was met Heroes.
Mijn concentratie is dan gewoon op.
[..]
Ik weet niet. Ik zag Episode 0 staan. Dus die maar eerst gekeken. Duurde 14 minuten.
Daarna episode 1 geklikt, daar staat 60 minuten.
[..]
Zou fijn zijn als overige afleveringen wat minder lang duren, ja.
1,5 uur? Dat is een film!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |