Beetje water er overheen doen en de oven in. Worden ze lekker crusty van.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Echt zo stom, wou vanmiddag o.a een belegd broodje halen bij de bakker.. hebben ze geen eens meer normale harde broodjesKadig
Jij koopt wel veel eten buiten de deurquote:Op zondag 1 juni 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Echt zo stom, wou vanmiddag o.a een belegd broodje halen bij de bakker.. hebben ze geen eens meer normale harde broodjesKadig
Wtf is dat voor een bakker?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:
Matig.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al afZe had nog wel wazige broodjes met 30 soorten zaden erop. Maar een simpele pistolet of kaiserbroodje hadden ze niet
Volgende keer heeft ze het wel had ze me beloofd.. Ben benieuwdquote:
Zeg dat je in het vervolg naar een andere bakker gaatquote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende keer heeft ze het wel had ze me beloofd.. Ben benieuwd!
De bakker in Emmen open? Nou nouquote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende keer heeft ze het wel had ze me beloofd.. Ben benieuwd!
Maar dit is de enige die op Zondag open is. Dat is ook de reden dat ik daarheen ga haha anders had ik wel brakheidvoer bij de supermarkt gehaaldquote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeg dat je in het vervolg naar een andere bakker gaat
Kan me niet herinneren dat winkels open waren op zondag toen ik er woondequote:
Is best wel relaxt (als ze hebben wat je wilt, fucking standaard dingen zoals een wit hard broodjequote:
Hij zit er pas sinds 2 maandjesquote:Op zondag 1 juni 2014 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat winkels open waren op zondag toen ik er woonde
Scooter rijdenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Scooter kapot.. (cilinder) 140¤ alles gefixt. Na 3 weken!!!
![]()
Haal ik hem op. > Accu leeg. ( 3 weken de tijd voor gehad )
Kom ik volgende dag > Hangt mijn uitlaat los en is mijn zadel afgebroken (??)
''Ja hij is morgen klaar''. > Oh sorry we zijn het vergeten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wilde ik even delen. Dank.
Ik woon in een dorpiequote:Op zondag 1 juni 2014 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is best wel relaxt (als ze hebben wat je wilt, fucking standaard dingen zoals een wit hard broodje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |