Je hebt DMquote:Op zondag 1 juni 2014 15:11 schreef ohnee het volgende:
Maat 104 broeken voor een knul.
3 echte slim fits en verder gewoon broeken voor een wat dunne knul.
EERSTE KEUS IS VOOR TIMEJUMPER
http://www.mijnalbum.nl/Album=SLYW4KAZ
lichte broek met turkoois heeft lichte vlek op knieen, groene heeft onderaan broekspijp een vlek en de wat felle blauwe paar kleine vlekjes. Wellicht eruit te wassen maar ik heb er geen moeite meer voor gedaan.
Rest is in goede staat. Geen broeken met gaten of knopen eraf. Bruine was een duurdere broek en das te merken, die is in zo'n beetje in nieuw staat.
Prijs vind ik een lastige om te bepalen, zeg zelf maar wat je er voor geeft dan brul ik wel terug of dat oke is
Ik weet nog niet of 1 vd 2 een meisje is..maar als we er nog een meisje bij krijgen mag ik dit pakket dan van je overnemen? (tenzij je m eerder kwijt kunt aan iemand anders natuurlijk)quote:Op zondag 1 juni 2014 13:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nog een keer dan 50/56 22 incl verzenden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:08 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand (sok-)slofjes voor een jongen? Voetjes zijn nu 10 á 11 cm
maat 12-48 maanden. Ik heb een lichtroze en een witte. Van Little Company. 20 Euro per stuk.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Cathmar welke maat combisleeper? Als het boven het jaar is dan heb ik wel interesse in 1tje
Heb je nog een combisleeper over? Dan wil ik de andere wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Puzzelmat.
Ik had hem in mijn grondbox liggen.
40 tegels, 20 euro.
[ link | afbeelding ]
En voor wie moest ik nog kijken naar de combisleeper? Dat ga ik NU doen!
[..]
maat 12-48 maanden. Ik heb een lichtroze en een witte. Van Little Company. 20 Euro per stuk.
[ link | afbeelding ]
Twee skipakjes maat 74/80. 8 Euro pst.
Ophalen regio Breda. Dordrecht kan evt ook. Versturen kan, maar dat kost me meestal wel even een paar dagen.
Ik heb de roze nog. Pm me even.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb je nog een combisleeper over? Dan wil ik de andere wel.
Shirtjes in maat S (heb je ook XS?), yes please!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef Enfermera het volgende:
Zijn er nog geinteresseerden in positiekleding van voornamelijk H&M in maat S (shirts) en broeken maat 38-44? (want H&M en rare broekmaten)![]()
Zo ja dan ga ik de boel even op de foto zetten!
Jaa, kom maar door!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Franny_G het volgende:
Oh, DAD, ik heb ook nog wat (X)S positiejurkjes!
Is het zo'n glimmende gewatteerde of een ander?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wil iemand alvast een heel mooi 1 keer gedragen super warm gevoerd winterpak van Kids Case kopen. Maat 92, maar valt als 86 !
Kleur: leger groen. Kan voor een jongen en meisje ( vind ik)
Ik stuur je een foto via FBquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik stuur je een PM KJ!
[..]
Is het zo'n glimmende gewatteerde of een ander?
Als Suiker niet wil ben je nummer 2quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:19 schreef L-E het volgende:
kz, eventueel heb ik ook wel interesse in dat kc pak
Yep ! Ga ik na FOK doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef Spewey het volgende:
Kleinzusje, ben je op FB al lid van Albaliciousss, Funky Children's Clothing of 2de hands merk kinderkleding ?
Denk dat je daar zo, zeker je albatros kwijt bent
Bij deze!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als Suiker niet wil ben je nummer 2
Welke maat zijn die gele slippertjes en bruine laarsjes?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Schoentjes en Slofjes
Met o.a
[ afbeelding ]
Bisgaard ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:49 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Welke maat zijn die gele slippertjes en bruine laarsjes?
Ik zie mobiel geen bijschriften sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bisgaard ?
Zijn maat 22 en vallen smal/klein
Slippertjes maat 21/22
Staat er bij toch ?![]()
![]()
Alle reacties worden morgen beantwoord, moeders gaat slapen![]()
Tof !quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:56 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ik zie mobiel geen bijschriften sorry
Maar zou het graag van je overnemen!
Ja hai ik pm je. Korte broekjes voor op de campingquote:Op woensdag 4 juni 2014 07:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tof !
Ik reserveer alvast alles wat ik via dm/pm / fb binnen heb aan reacties
Nee alleen Squote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Shirtjes in maat S (heb je ook XS?), yes please!
+1 GMquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ooh wat een leuk spul! maar ik moet echt niks meer kopen.. kleine heeft nu al meer dan ze aankan...
ja ma ja ma ja ma zo kom ik er niet vanaf he :pquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
+1 GM
Er staat een box op haar kast met kleren die ze allemaal nog niet aankan ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles uiteraard ook per stuk te koop![]()
Ik weet.. Ik ging gister 'even' naar de Zeeman om wat spaghetti-rompers te kopen en nam alweer een jurkje en een shirt mee..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja ma ja ma ja ma zo kom ik er niet vanaf he :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Enfermera op 05-06-2014 19:23:42 ]I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Mag ik deze? Pm staks even als alles slaaptquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:11 schreef kaatjejannie het volgende:
Lindex 5 euro maat 86/92
[ afbeelding ]
In die slaapzakken liggen ze zelf nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb je niet nog een maat grotere rompers? en zomerslaapzakjes?
zoek 68/74 of 74/80 en slaapzak 68/80
+1!!!! Dat laatste pakje met die pinguinquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
Becky hou opIk rammel de pan uit met al die schattige kleine kleertjes!
4 euro per stuk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:50 schreef Kimpossible het volgende:
Kyara, past mijn 62 meisje in je 60 slaapzakken met strikje? Alles watik vind in de winkel heeft een groooot gat voor t hoofdje. En wat wil je ervoor hebben ps?
Mag ik er eentje?? Al is het nog maar om het grote hoofdvak van de 62-68 slaapzakken bij de hema of de 70jes van prenatal te overbruggen. Aan 6/7 eu Inc kun je je geen buil vallen hahaquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
4 euro per stuk.
Ik zit even terug te denken wanneer mijn meiden die slaapzakjes aan hadden. Ik denk rond maat 56/62 dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nooit zo'n punt gemaakt van de halsopeningE had al heel snel slaapzakken maat 68-80 aan... al waren dat winterdingen met mouwen, waar ze als een soort stromannetje in lag, ze kon geen kant op
![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:57 schreef Enfermera het volgende:
Zo, heb even fotootjes gemaakt van alles wat ik heb aan positiekleding. Alles is maat S tenzij anders aangegeven in de foto. Heb het even in een spoiler gezet want het is wel veel kwam ik achter
(oh en meeste van H&M tenzij anders aangegeven)
Oh en sorry voor de dingen op zn kop. Photobucket doet stom XDIk heb mn post even aangepast, nu 5 dingen verkocht. Wat hierboven staat is nog te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:34 schreef Kyara het volgende:
Tuinbroekjes maat 62 (H&M)
[ link | afbeelding ]
Deze zijn weg.... sorry!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Die kan ook voor een jongetje toch? En H&M valt redelijk groot he? Volgens mij lijkt t op iets die nu in de collectie zit, staat niet online nu.
Ik wil m denk ik! Zie die bolle bruine beentjes er onder, zo schattig!
Had jij trouwens nog maatje 68 en 74 over?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
Deze zijn weg.... sorry!
Voor 68 en 74 zal ik morgen nog even kijken, weet het niet precies meer. Zoek je iets speciaals?
Ik heb deze van Dirkje. Is maat 80 maar valt wel iets langer (ik kan voor je de binnenbeenlengte even opmeten?)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:47 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog slim fit jongensspijkerbroekjes liggen in maat 86? Vooral de smalle noppies zitten hier perfect.
Kleur maakt me niet zo heel veel uit, lichtblauw, donkerblauw, grijs, zwart. Ik heb hier de voorraad gecheckt (volgende maat), en ik heb allerlei broeken liggen in allerlei kleuren, maar dus geen stevige spijkerbroeken...
Hoi! Die van Dirkje heb ik ook al in mt 80 idd. Ruimere pijpen zoek ik eigenlijk niet, smal jochie, dunne beentjes, het is al gauw een pofbroek. Maar toch bedankt voor de moite.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb deze van Dirkje. Is maat 80 maar valt wel iets langer (ik kan voor je de binnenbeenlengte even opmeten?)
En ik heb deze. Die heeft wel wat ruimere pijpen maar smalle taille.
Boks op je veel spullen in kleine zolder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja man ik word gek van al die spullen op mijn veel te kleine zolder
Deze wil ik wel van je overnemen. ik stuur je zo even een pmquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:43 schreef becky27 het volgende:
Knuffeldoek tegen verzendkosten
[ link | afbeelding ]
Ik ken het. Mijn oudste heeft dat ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:59 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hoi! Die van Dirkje heb ik ook al in mt 80 idd. Ruimere pijpen zoek ik eigenlijk niet, smal jochie, dunne beentjes, het is al gauw een pofbroek. Maar toch bedankt voor de moite.
Hi! Ik wil de dpam tuinbroek, het hema shirtje en het friendz shirtje wel overnemenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef becky27 het volgende:
Maat 80
Nieuw
Pyjama Lindex 3 euro
[ link | afbeelding ]
DPAM tuinbroek 7,50 euro
[ link | afbeelding ]
Hema shirt 1 euro
[ link | afbeelding ]
Vinrose bolero 2 euro
[ link | afbeelding ]
Lekker zacht vestje 74/80 6 euro
[ link | afbeelding ]
Sprout kingdom 3 euro
[ link | afbeelding ]
Carbone, broekje hoort zo, mijn kindjes hebben het nooit aan gehad, niet mijn smaak 3 euro
[ link | afbeelding ]
Dirkje jurkje 5 euro
[ link | afbeelding ]
Friendz shirt 2 euro
[ link | afbeelding ]
Hoi is goed!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hi! Ik wil de dpam tuinbroek, het hema shirtje en het friendz shirtje wel overnemen.
Ik ga ze uploaden etc. Moment.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:30 schreef Troel het volgende:
Het Buurman en Buurman shirtje, daar doe ik Jochem een groot plezier mee!
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:13 schreef Moonah het volgende:
Drie speelgoedauto's te koop. Ongeveer 40-50 cm. Onbeschadigd, geen vieze plekken, zien er prima uit. Liefst in één koop, 25 euro incl. verzenden (koopje, toch??).
[ link | afbeelding ]
Moonah ik neem je auto's even in beraad,hoor je vanavond nog. Moet even bedenken of Roy hier al echt mee gaat spelen of al gelijk alleen maar,gooit en dat vind ik zonde.
Brandweerwagen van Fisher Price Little People met licht en geluid, 1 poppetje en losse ladder.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vuilniswagen met licht en geluid, achterklep die open kan en knop die kliko ophijst en leegkiepert (kun je je de vicieuze cirkel voorstellen...?).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hijskraan merk Bruder, kan tot 80 cm uitschuiven.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn zoon heeft hier ontzettend veel plezier mee gehad, maar de wagens staan al een poosje te verstoffen op zolder, dus wie wil ze overnemen? PM aub, ik kom niet zo vaak in dit topic.
Tevens vraag: is er interesse in zomerkleding (T-shirtjes, korte broeken) maat 122/128 voor jongens?
Dan maak ik wat foto's.
Hoe groot is deze?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:54 schreef Moonah het volgende:
Kwam deze nog tegen, zoooo cute... Was zijn eerste tasje voor psz...
Samsonite (Sammies), niet kapot, schoon, alleen naam en tel.nr. staan er in.
5 euro.
Edit: zie nu dat er een pootje mist.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Misschien zit hier wat voor je tussen? http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLGquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:21 schreef Hobbesje het volgende:
Ik zoek een paar setjes meisjeskleertjes maatje 50.
Nou, ongeveer 30 cm.quote:
Ze gaan naar Phaidra. Sorry voor jullie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:32 schreef Moonah het volgende:
Phaidra, laat je weten of je de auto's wil? Je was de eerste met reageren, maar inmiddels zijn er ook nog 3 andere gegadigden (Poppedein, Ferrari Rood en evt Bar...).
Ik heb wel interesse in een aantal dingen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:30 schreef danic het volgende:
[..]
Misschien zit hier wat voor je tussen? http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Burdie, Poppedein ziet ervan af. Als je nog interesse hebt in het rugzakje stuur je dan een PM? Past met wat proppen wel in een envelop.quote:
Gewoon brood geven, groeit 'ie vanzelf.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:54 schreef TimeJumper het volgende:
Jee Moonah wat een leuke kleding heb je, jammer dat de mijne er nog lang niet inpast want anders had ik het allemaal overgenomen.
Prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:54 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in een aantal dingen.
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG#AMRYLIG6 broekje, t-shirtje blauw
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG#7C3EWBLF boxpakje roze gestreept
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG#H3EWG7YO zomerpakje
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG#8WXGBUML 3 linkse leggings
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG#4SLSDBOY zomerjurkje
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG#JFG4AMIC setje lief
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG#KEWORLFE vestje/truitje
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG#RHFNA8XT kort broekje/shirtje groen
Ik sla ook overquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Burdie, Poppedein ziet ervan af. Als je nog interesse hebt in het rugzakje stuur je dan een PM? Past met wat proppen wel in een envelop.
Ja, absurd en bizar Het is een duur merk, maar ik hoef er niet aan te verdienen. Ik wil er gewoon vanaf.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef DJMomo het volgende:
Zoo. Zie de bor*zjes elders voor een stuk meer van eigenaar wisselen. Er zijn bloesjes waar ze met gemak 65 euro op bieden. Tweedehands ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |