Ik heb deze van Dirkje. Is maat 80 maar valt wel iets langer (ik kan voor je de binnenbeenlengte even opmeten?)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:47 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog slim fit jongensspijkerbroekjes liggen in maat 86? Vooral de smalle noppies zitten hier perfect.
Kleur maakt me niet zo heel veel uit, lichtblauw, donkerblauw, grijs, zwart. Ik heb hier de voorraad gecheckt (volgende maat), en ik heb allerlei broeken liggen in allerlei kleuren, maar dus geen stevige spijkerbroeken...
Hoi! Die van Dirkje heb ik ook al in mt 80 idd. Ruimere pijpen zoek ik eigenlijk niet, smal jochie, dunne beentjes, het is al gauw een pofbroek. Maar toch bedankt voor de moite.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb deze van Dirkje. Is maat 80 maar valt wel iets langer (ik kan voor je de binnenbeenlengte even opmeten?)
En ik heb deze. Die heeft wel wat ruimere pijpen maar smalle taille.
Boks op je veel spullen in kleine zolder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja man ik word gek van al die spullen op mijn veel te kleine zolder
Deze wil ik wel van je overnemen. ik stuur je zo even een pmquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:43 schreef becky27 het volgende:
Knuffeldoek tegen verzendkosten
[ link | afbeelding ]
Ik ken het. Mijn oudste heeft dat ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:59 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hoi! Die van Dirkje heb ik ook al in mt 80 idd. Ruimere pijpen zoek ik eigenlijk niet, smal jochie, dunne beentjes, het is al gauw een pofbroek. Maar toch bedankt voor de moite.
Hi! Ik wil de dpam tuinbroek, het hema shirtje en het friendz shirtje wel overnemenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef becky27 het volgende:
Maat 80
Nieuw
Pyjama Lindex 3 euro
[ link | afbeelding ]
DPAM tuinbroek 7,50 euro
[ link | afbeelding ]
Hema shirt 1 euro
[ link | afbeelding ]
Vinrose bolero 2 euro
[ link | afbeelding ]
Lekker zacht vestje 74/80 6 euro
[ link | afbeelding ]
Sprout kingdom 3 euro
[ link | afbeelding ]
Carbone, broekje hoort zo, mijn kindjes hebben het nooit aan gehad, niet mijn smaak 3 euro
[ link | afbeelding ]
Dirkje jurkje 5 euro
[ link | afbeelding ]
Friendz shirt 2 euro
[ link | afbeelding ]
Hoi is goed!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hi! Ik wil de dpam tuinbroek, het hema shirtje en het friendz shirtje wel overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |