quote:
Haha sloeber!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]Voor het quoten van jezelf.
En nog eenvoor de overduidelijk mislukte poging een emoticon sneltoets te typen.
Deze is gratis:
Ja dat komt hard aan natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Echt hè, maar één van de twee is nu onzeker omdat een Spanjaard haar niet meteen wilde neuken, even een steek onder de gordel gegeven.
thxquote:Op zondag 1 juni 2014 11:20 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hoe oud ben je geworden?
Boven de 30?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:22 schreef Yiha het volgende:
[..]
thx
al op een leeftijd waarbij men die niet echt meer durft te zeggen
Is niet erg hoor, net dertig geworden zeker?quote:
39quote:Op zondag 1 juni 2014 11:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, net dertig geworden zeker?
Of 31 alweer, de tijd gaat hard.
Of 35, en dus officieel oud
psstquote:Op zondag 1 juni 2014 11:37 schreef Yiha het volgende:
Thx, ga effe wandelen en proberen mijn hooikoorts te overwinnen, doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dankjewel hoor, jij bent ook best aardig volgens mij
Best wel slecht eigenlijk, aan oorlog zou niemand mogen verdienen.quote:
quote:
Nooit.quote:
Ze willen alleen gratis drankquote:Op zondag 1 juni 2014 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Chicks die de barman proberen te hosselen
Ordinaire sletten.quote:
Als man werkt dat ook minder goed he.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ordinaire sletten.
"He kan ik bij jou nog een drankje halen?"
"Nee, ik ben niet meer aan t werk"
"Ohhh waarom werk je dan niet meer"
"Omdat ik vrij ben"
"Oh ok, hoe heet je schatje?"
"Ik heet: De barman"
"oh,"
Wat een paupers, je kunt toch wel hoger mikken dan een barmanquote:Op zondag 1 juni 2014 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Chicks die de barman proberen te hosselen
Van die dikke norse bewakers voor een kroegquote:Op zondag 1 juni 2014 15:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een paupers, je kunt toch wel hoger mikken dan een barman
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Barmanquote:Op zondag 1 juni 2014 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ordinaire sletten.
"Omdat ik vrij ben"
"oh,"
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ordinaire sletten.
"Omdat ik vrij ben"
"oh,"
mja je moet wel onthouden dat ik 9/10 benquote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die dikke norse bewakers voor een kroeg
Nou die had zich ook wel even op mogen maken zeg.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou die had zich ook wel even op mogen maken zeg.
quote:
Zehma je zou er niet over heen gaanquote:Op zondag 1 juni 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je geen lekker wijf noemen man
Sup girl. Was even bang dat je gezongen had tijdens het autorijden.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Sup girl. Was even bang dat je gezongen had tijdens het autorijden.
Ja daarom, leuke Persian girl + auto = ik hartstikke ongerust.quote:
Neuh, alleen half van FOK! =$ Onkruid vergaat niet hè haha.quote:Sup met jou, jij lijkt ook van de aardbodem verdwenen. :s
Ahw. Zoals je zelf al zei, onkruid vergaat niet, haha.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja daarom, leuke Persian girl + auto = ik hartstikke ongerust.
Schijnen ook een hoop parodieën te zijn (heb er zelf maar een gezien, die was).
[..]
Neuh, alleen half van FOK! =$ Onkruid vergaat niet hè haha.
Mhmm. Zullen we ergens heen gaan waar het rustiger is?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Zoals je zelf al zei, onkruid vergaat niet, haha.![]()
Ja, stom hier met al die gay boys eh.
Nou, graag zelfs.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Mhmm. Zullen we ergens heen gaan waar het rustiger is?
Al valt het vandaag mee.
(dWc pls @ 3:12)
K&W SC?quote:
Lijkt me gezellig.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
K&W SC?
En nou nou nou nou wat een haat, zat zelfs nog een leuk grapje ten koste van dWc bij.
ZOMG MET HET PAARD OOK ALLES GOED??//!!!!111quote:Op zondag 1 juni 2014 20:18 schreef Chai het volgende:
CY?![]()
![]()
6 dagen geleden is er een paard op mijn teen gaan staan en ik kan hem nog steeds niet normaal bewegen.En is nog steeds opgezwollen en pijnlijk. Aan het eind van de dag is de zwelling erger dan aan het begin.
Sterft ie nu af of zo?
Ja, rip teen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:18 schreef Chai het volgende:
CY?![]()
![]()
6 dagen geleden is er een paard op mijn teen gaan staan en ik kan hem nog steeds niet normaal bewegen.En is nog steeds opgezwollen en pijnlijk. Aan het eind van de dag is de zwelling erger dan aan het begin.
Sterft ie nu af of zo?
Mi pampiquote:Op zondag 1 juni 2014 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Sup girl. Was even bang dat je gezongen had tijdens het autorijden.
Die had wel flink wat pijn mogen lijden van mij, maar had geen zweep bij de hand.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
ZOMG MET HET PAARD OOK ALLES GOED??//!!!!111![]()
![]()
racistquote:Op zondag 1 juni 2014 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had wel flink wat pijn mogen lijden van mij, maar had geen zweep bij de hand.
Wow. Zal ook eens na een halve minuut kappen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig.
Heb het na halve minuut uitgezet, sorry.
Als ik CY was zou ik jullie gewoon chargen met een marktconform tariefquote:Op zondag 1 juni 2014 20:18 schreef Chai het volgende:
CY?![]()
![]()
Sterft ie nu af of zo?
Als ik echt carede had ik dat ding al wel een keer gekoeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik CY was zou ik jullie gewoon chargen met een marktconform tarief.
Marktconform tarief voor een kutnewbiestudent zal zo om en nabij de 0 euro p/u liggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik CY was zou ik jullie gewoon chargen met een marktconform tarief.
Story of my life.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Zal ook eens na een halve minuut kappen.
Dan zou ik de geïnvesteerde kosten ook meerekenenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Markconform tarief voor een kutnewbiestudent zal zo om en nabij de 0 euro p/u liggen.
Wie maakt er nou zelf hot sauce? Sambal, ja. Hot sauce, nee.quote:
Chai pls.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
Mensen, ik heb nog een probleem.
Ik ben niet zo geschikt voor een relatie...
Er zijn ook zoveel andere leuke jongens op deze wereld.Maar Mozy wil een monogame relatie, terwijl ik dat in feite niet ben. Nu respecteer ik dat, zal nooit het bed induiken met een ander.
Maar hij is de beste vriend die ik me voor kan stellen. Omdat hij zoveel van me houdt en mij en mijn grillen aankan.
Iedereen zou het ontzettend stom van me vinden als ik bij hem weg zou gaan. Ik hoor vaak dat we zo'n leuk stel zijn en ze zien dat we van elkaar houden (in ons gedrag).
Ik heb gisteren met hem gepraat, maar hij vraagt ook iets van mij waar ik niet in geloof. En dat is een monogame relatie.
Ik gedraag me wel monogaam, omdat hij het vraagt en ik dat respecteer, maar ik geloof niet dat mensen monogaam zijn.
En daarnaast, je moet eens weten hoeveel er voor mij in de rij staan. Ik kan er zo al 5 opnoemen die me willen. Als ik wil heb ik zo een ander als het uit zou gaan met mijn vriend (mocht ik dat willen, aangezien ik eerder heb gezegd geen relatie meer te willen).
Maar ik ben ietsje anders dan de meesten van jullie qua relatie. Dit heeft er voor een groot deel mee te maken.
Zo kan ik niet verliefd worden (dat heet a-romantisch zijn). En voel ik geen seksuele opwinding.
En om eerlijk te zijn betwijfel ik of ik houden van kan voelen. Echt houden van dus...
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie maakt er nou zelf hot sauce? Sambal, ja. Hot sauce, nee.
Pics/sample?
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
je moet eens weten hoeveel er voor mij in de rij staan. Ik kan er zo al 5 opnoemen die me willen. Als ik wil heb ik zo een ander als het uit zou gaan met mijn vriend (mocht ik dat willen, aangezien ik eerder heb gezegd geen relatie meer te willen).
Aha. Ziet er wel goed uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Sambal gemaakt met Madame Jeanette dan.
[ afbeelding ]
Lijkt precies hierop (niet mijn pic).
Haha ja ik snap 'm, lok.quote:
Ok brummetje. Ik ging echt vanquote:Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
Mensen, ik heb nog een probleem.
Ik ben niet zo geschikt voor een relatie...
Er zijn ook zoveel andere leuke jongens op deze wereld.Maar Mozy wil een monogame relatie, terwijl ik dat in feite niet ben. Nu respecteer ik dat, zal nooit het bed induiken met een ander.
Maar hij is de beste vriend die ik me voor kan stellen. Omdat hij zoveel van me houdt en mij en mijn grillen aankan.
Iedereen zou het ontzettend stom van me vinden als ik bij hem weg zou gaan. Ik hoor vaak dat we zo'n leuk stel zijn en ze zien dat we van elkaar houden (in ons gedrag).
Ik heb gisteren met hem gepraat, maar hij vraagt ook iets van mij waar ik niet in geloof. En dat is een monogame relatie.
Ik gedraag me wel monogaam, omdat hij het vraagt en ik dat respecteer, maar ik geloof niet dat mensen monogaam zijn.
En daarnaast, je moet eens weten hoeveel er voor mij in de rij staan. Ik kan er zo al 5 opnoemen die me willen. Als ik wil heb ik zo een ander als het uit zou gaan met mijn vriend (mocht ik dat willen, aangezien ik eerder heb gezegd geen relatie meer te willen).
Maar ik ben ietsje anders dan de meesten van jullie qua relatie. Dit heeft er voor een groot deel mee te maken.
Zo kan ik niet verliefd worden (dat heet a-romantisch zijn). En voel ik geen seksuele opwinding.
En om eerlijk te zijn betwijfel ik of ik houden van kan voelen. Echt houden van dus...
Er staan er als vrouw al gauw 5 voor je klaar als je je tieten laat zien, wat een sloeriequote:Op zondag 1 juni 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ok brummetje. Ik ging echt vantoen ik dat las. Wat een zielige kneus moet die vriend wel niet zijn.
een aseksuele vrouwelijke versie van capuchonfattie, zou jij een goede vriend zijn?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ok brummetje. Ik ging echt vantoen ik dat las. Wat een zielige kneus moet die vriend wel niet zijn.
Was juist net mooi gescheiden... die rare users daarquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was juist net mooi gescheiden... die rare users daar
quote:
Op zich wel goed punt.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was juist net mooi gescheiden... die rare users daar
ik dacht heel even dat chai dit zelf had geschrevenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat chai dit zelf had geschreven
jij hebt er ook 5 in de rij staan?quote:
en zij wel zekerquote:
Kquote:Op maandag 2 juni 2014 11:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij lekker normaal, lekker gemiddeld.
maar je gaat wel met mensen om?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nergens voor eigenlijk..![]()
Ik ga niet om met mensen die zich aanmelden voor een reserverij.
bij vrouwen heet dat toch friendzone?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar niet met de intentie om ze op de reservelijst te plaatsen.
Geen idee.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij vrouwen heet dat toch friendzone?
wat ombudsmanquote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef Modus het volgende:
Net alsof Marokkanen überhaupt weten wat een ombudsman is..
deze stond in myAt, die ander niet ..quote:
Hier ook idd.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze stond in myAt, die ander niet ..
Die werd geopend 1 min. na de vorige KLB / [KLB SC] de feiten. Vervolgens open jij 4 min. later dit topic.quote:
quote:Assalam ou alaikoum, Ik vroeg me af of het halal is om Insecten te doden die in je huis zitten, bijv muggen,vliegen wespen etc?? Weet iemand dat of heeft iemand een fatwa ofzo voor me... Mischien rare vraag maar ik mepte net nog een vlieg dood en dacht eigenlijk van jah is dat wel halal dat ik hem dood..wasalaam Oum Moussa
quote:
Als dit serieus is, waar ik serieus over twijfelquote:
sexjobs, vermakelijke sitequote:
hebben die mensen hun basisschool nooit afgemaakt ofzo?quote:
Christenenquote:
dit moet een troll zijn.quote:
Wie?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben weer eens gespot door een fokker, altijd een beetje eng.
[..]
Christenen
Blauwe tijgers
Denk het.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hebben die mensen hun basisschool nooit afgemaakt ofzo?
Yvonnequote:
amezevijverquote:Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het.![]()
Doet me denken aan Wd's Engels skills in groep 5.
[ afbeelding ]
Echt?quote:
neequote:
Moet je nou, klapkaak. ik ruk je reet van je lijf en neuk mquote:
Hoop het voor je. Is toch eng als mensen jou telkens herkennen en jij hen nooit, maar pas achteraf iets zeggen.quote:
kklijertjequote:
kkrquote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet je nou, klapkaak. ik ruk je reet van je lijf en neuk m
gaderverdamme; die nagelquote:
gast ik ben 2.30m en 150kg ik sloop jequote:
the mountainquote:Op maandag 2 juni 2014 14:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gast ik ben 2.30m en 150kg ik sloop je
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is al genoeg mijn vriend.
Jezus godverquote:
Trollen xDquote:Op maandag 2 juni 2014 14:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wtf is dit?waarom doen ze dat?!
komt door chai, die trekt dat gedrag aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef spambot31 het volgende:
Er zitten al 3 mensen in de FOK! bbm groep
Nigga whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je dat als nabestaande in de krant...quote:
luv itquote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol aandachtshoer, wel roepen maar niet zeggen wie.
Was destijds verspreid over het forum, in verschillende topics.quote:
leeellquote:
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was destijds verspreid over het forum, in verschillende topics..
O.a.: FEE / Hoeveel oliebollen heb jij vandaag (31-12) al op?.
http://www.man-man-man.nl/quote:Op maandag 2 juni 2014 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was destijds verspreid over het forum, in verschillende topics..
O.a.: FEE / Hoeveel oliebollen heb jij vandaag (31-12) al op?.
haha je bent een vlamingquote:Op maandag 2 juni 2014 17:59 schreef Yiha het volgende:
Vandaag de eerste keer in een AH gewinkeld. Valt me op dat ze meer noodles soorten hebben dan een Belgische supermarkt. Die Hollandse cuisine toch
Amaï, das efkes anders dan 'nen Colruyt nietwaarquote:Op maandag 2 juni 2014 17:59 schreef Yiha het volgende:
Vandaag de eerste keer in een AH gewinkeld. Valt me op dat ze meer noodles soorten hebben dan een Belgische supermarkt. Die Hollandse cuisine toch
er bestaan ook sssst houd je bekquote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ja en dan. Er bestaan vlaamse negers zwart-afrikaanse medemensen ook hoor.
Echt waar?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
er bestaan ook sssst houd je bek
Hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mi gado mi jezus mi conjo mi papi mi bami mi nasi.
Minaj?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde altijd die hele freakshow er om heen.quote:
Aldus happy beppy.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef FL_Freak het volgende:
zonder de freakshow is ze niks bijzonders. met freakshow is ze gewoon kansloos lelijk.
Houd toch je smoelwerk man a memehoofdquote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef FL_Freak het volgende:
zonder de freakshow is ze niks bijzonders.
En je zou zeker niet hè, homoquote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Modus het volgende:
[..]Ik wilde net 'mijn god dat lijkt die Minajmuts wel
'
.
fok.be's ?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
er bestaan ook sssst houd je bek
moet jij soms een paar klappen of WA?!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef FL_Freak het volgende:
zonder de freakshow is ze niks bijzonders. met freakshow is ze gewoon kansloos lelijk.
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
moet jij soms een paar klappen of WA?!
waar was je dan bitch Stond je op leidse op te wachtenquote:
pls kuddedierquote:Op maandag 2 juni 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd toch je smoelwerk man a memehoofd. Sharpknees.jpg
gstar raw boiquote:
Oja zou der gerust wel een keer doen hoor, maar verderquote:Op maandag 2 juni 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meer een hekel aan d'r gehad dan wat anders hoor. My ears hate her but my dick loves her
.
Jezus kanker wat kutquote:Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dee_van_dumpert.html
de fuck is er met 2nutz...
BLIKSquote:Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
Blauwe tijger heeft me geholpen met de vertalingquote:Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
Nikonlover moet het huis uit...twitter:PubliekeOmroep twitterde op maandag 02-06-2014 om 20:20:28De autist Kees woont bij zijn ouders. Wat gebeurt er als zij niet meer voor hem kunnen zorgen? #2Doc: Het beste voor Kees, 20:25 @Nederland2 reageer retweet
Lieve ouders heeft hij.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef Zaktabak het volgende:
Nikonlover moet het huis uit...twitter:PubliekeOmroep twitterde op maandag 02-06-2014 om 20:20:28De autist Kees woont bij zijn ouders. Wat gebeurt er als zij niet meer voor hem kunnen zorgen? #2Doc: Het beste voor Kees, 20:25 @Nederland2 reageer retweet
Nee, Ik weet dat iemand hier daar misselijk van wordt, zodoende dat plaatje.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Maar wel een beetje op dat plaatje lopen vingeren hè, hypocriete doos?
Je weet het anders aardig goed te vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, Ik weet dat iemand hier daar misselijk van wordt, zodoende dat plaatje.
Je gay shit mag je voor je houden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je weet het anders aardig goed te vinden.
Omdat je zo lief tegen me bent help ik je wel even met die persoon plagenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kk dombo.
http://lmgtfy.com/?q=gay+gif
Oh my trouble, oh my damn..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Omdat je zo lief tegen me bent help ik je wel even met die persoon plagen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij me heel speciaal vindt (sure) en dat hij verder wil met mij. Eigenlijk wil ik vooral weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik hem beter leren kennen in de zin van dat ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
En dit hoort in dit topic thuis, omdat...?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:16 schreef Chai het volgende:
R&P / Het gedrag van MarokkaanseHeld tegenover FOK!'sters
[..]
[..]!
Omdat ik dit met mijn mede-SCers wil delen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En dit hoort in dit topic thuis, omdat...?
En die willen dit weten, omdat...?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik dit met mijn mede-SCers wil delen.
Aww wat lief, je editte zelfs nog even voor mijquote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Maar om belachelijk hilarisch te zijn heb jij mijn topic niet eens nodig.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
Hey chai, ik betuig nu mijn liefde tegenover jou, echt super srs, meen dit echt.Hihihi maar ik ben wel een van de weinigen waartegen je zoiets zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben zo speciaal, want ik bent tenminste eerlijk zeg je.
Duh, zeg dat alleen tegen jou.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihihi maar ik ben wel een van de weinigen waartegen je zoiets zegt.![]()
Ben zo speciaal, want ik bent tenminste eerlijk zeg je.
Ik kon niet meteen de juiste woorden vinden om jou te beschrijven.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Aww wat lief, je editte zelfs nog even voor mij![]()
![]()
Wow, echt super goed idee, echt iets wat mensen met een IQ van 189 verzinnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ja.
Brb, even een topic openen om te kijken of je dat niet tegen anderen hebt gezegd.
Geloof me, dat kun jij niet weten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, echt super goed idee, echt iets wat mensen met een IQ van 189 verzinnen.
R&P / Het gedrag van Gridlok tegenover FOK!'stersquote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, echt super goed idee, echt iets wat mensen met een IQ van 189 verzinnen.
Je hebt het dan wel over FOK!'sters. Je wilde toch juist dat er een topic werd aangemaakt speciaal voor jou?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P / Het gedrag van Gridlok tegenover FOK!'sters
Dat topic had ik niet geopend. Fail.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, geef je een compliment, meteen dit weer, ga je nu ook een topic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |