quote:
Haha sloeber!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]Voor het quoten van jezelf.
En nog eenvoor de overduidelijk mislukte poging een emoticon sneltoets te typen.
Deze is gratis:
Ja dat komt hard aan natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Echt hè, maar één van de twee is nu onzeker omdat een Spanjaard haar niet meteen wilde neuken, even een steek onder de gordel gegeven.
thxquote:Op zondag 1 juni 2014 11:20 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hoe oud ben je geworden?
Boven de 30?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:22 schreef Yiha het volgende:
[..]
thx
al op een leeftijd waarbij men die niet echt meer durft te zeggen
Is niet erg hoor, net dertig geworden zeker?quote:
39quote:Op zondag 1 juni 2014 11:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, net dertig geworden zeker?
Of 31 alweer, de tijd gaat hard.
Of 35, en dus officieel oud
psstquote:Op zondag 1 juni 2014 11:37 schreef Yiha het volgende:
Thx, ga effe wandelen en proberen mijn hooikoorts te overwinnen, doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dankjewel hoor, jij bent ook best aardig volgens mij
Best wel slecht eigenlijk, aan oorlog zou niemand mogen verdienen.quote:
quote:
Nooit.quote:
Ze willen alleen gratis drankquote:Op zondag 1 juni 2014 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Chicks die de barman proberen te hosselen
Ordinaire sletten.quote:
Als man werkt dat ook minder goed he.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ordinaire sletten.
"He kan ik bij jou nog een drankje halen?"
"Nee, ik ben niet meer aan t werk"
"Ohhh waarom werk je dan niet meer"
"Omdat ik vrij ben"
"Oh ok, hoe heet je schatje?"
"Ik heet: De barman"
"oh,"
Wat een paupers, je kunt toch wel hoger mikken dan een barmanquote:Op zondag 1 juni 2014 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Chicks die de barman proberen te hosselen
Van die dikke norse bewakers voor een kroegquote:Op zondag 1 juni 2014 15:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een paupers, je kunt toch wel hoger mikken dan een barman
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Barmanquote:Op zondag 1 juni 2014 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ordinaire sletten.
"Omdat ik vrij ben"
"oh,"
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ordinaire sletten.
"Omdat ik vrij ben"
"oh,"
mja je moet wel onthouden dat ik 9/10 benquote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die dikke norse bewakers voor een kroeg
Nou die had zich ook wel even op mogen maken zeg.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou die had zich ook wel even op mogen maken zeg.
quote:
Zehma je zou er niet over heen gaanquote:Op zondag 1 juni 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je geen lekker wijf noemen man
Sup girl. Was even bang dat je gezongen had tijdens het autorijden.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Sup girl. Was even bang dat je gezongen had tijdens het autorijden.
Ja daarom, leuke Persian girl + auto = ik hartstikke ongerust.quote:
Neuh, alleen half van FOK! =$ Onkruid vergaat niet hè haha.quote:Sup met jou, jij lijkt ook van de aardbodem verdwenen. :s
Ahw. Zoals je zelf al zei, onkruid vergaat niet, haha.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja daarom, leuke Persian girl + auto = ik hartstikke ongerust.
Schijnen ook een hoop parodieën te zijn (heb er zelf maar een gezien, die was).
[..]
Neuh, alleen half van FOK! =$ Onkruid vergaat niet hè haha.
Mhmm. Zullen we ergens heen gaan waar het rustiger is?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Zoals je zelf al zei, onkruid vergaat niet, haha.![]()
Ja, stom hier met al die gay boys eh.
Nou, graag zelfs.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Mhmm. Zullen we ergens heen gaan waar het rustiger is?
Al valt het vandaag mee.
(dWc pls @ 3:12)
K&W SC?quote:
Lijkt me gezellig.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
K&W SC?
En nou nou nou nou wat een haat, zat zelfs nog een leuk grapje ten koste van dWc bij.
ZOMG MET HET PAARD OOK ALLES GOED??//!!!!111quote:Op zondag 1 juni 2014 20:18 schreef Chai het volgende:
CY?![]()
![]()
6 dagen geleden is er een paard op mijn teen gaan staan en ik kan hem nog steeds niet normaal bewegen.En is nog steeds opgezwollen en pijnlijk. Aan het eind van de dag is de zwelling erger dan aan het begin.
Sterft ie nu af of zo?
Ja, rip teen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:18 schreef Chai het volgende:
CY?![]()
![]()
6 dagen geleden is er een paard op mijn teen gaan staan en ik kan hem nog steeds niet normaal bewegen.En is nog steeds opgezwollen en pijnlijk. Aan het eind van de dag is de zwelling erger dan aan het begin.
Sterft ie nu af of zo?
Mi pampiquote:Op zondag 1 juni 2014 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Sup girl. Was even bang dat je gezongen had tijdens het autorijden.
Die had wel flink wat pijn mogen lijden van mij, maar had geen zweep bij de hand.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
ZOMG MET HET PAARD OOK ALLES GOED??//!!!!111![]()
![]()
racistquote:Op zondag 1 juni 2014 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had wel flink wat pijn mogen lijden van mij, maar had geen zweep bij de hand.
Wow. Zal ook eens na een halve minuut kappen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig.
Heb het na halve minuut uitgezet, sorry.
Als ik CY was zou ik jullie gewoon chargen met een marktconform tariefquote:Op zondag 1 juni 2014 20:18 schreef Chai het volgende:
CY?![]()
![]()
Sterft ie nu af of zo?
Als ik echt carede had ik dat ding al wel een keer gekoeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik CY was zou ik jullie gewoon chargen met een marktconform tarief.
Marktconform tarief voor een kutnewbiestudent zal zo om en nabij de 0 euro p/u liggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik CY was zou ik jullie gewoon chargen met een marktconform tarief.
Story of my life.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow. Zal ook eens na een halve minuut kappen.
Dan zou ik de geïnvesteerde kosten ook meerekenenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Markconform tarief voor een kutnewbiestudent zal zo om en nabij de 0 euro p/u liggen.
Wie maakt er nou zelf hot sauce? Sambal, ja. Hot sauce, nee.quote:
Chai pls.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
Mensen, ik heb nog een probleem.
Ik ben niet zo geschikt voor een relatie...
Er zijn ook zoveel andere leuke jongens op deze wereld.Maar Mozy wil een monogame relatie, terwijl ik dat in feite niet ben. Nu respecteer ik dat, zal nooit het bed induiken met een ander.
Maar hij is de beste vriend die ik me voor kan stellen. Omdat hij zoveel van me houdt en mij en mijn grillen aankan.
Iedereen zou het ontzettend stom van me vinden als ik bij hem weg zou gaan. Ik hoor vaak dat we zo'n leuk stel zijn en ze zien dat we van elkaar houden (in ons gedrag).
Ik heb gisteren met hem gepraat, maar hij vraagt ook iets van mij waar ik niet in geloof. En dat is een monogame relatie.
Ik gedraag me wel monogaam, omdat hij het vraagt en ik dat respecteer, maar ik geloof niet dat mensen monogaam zijn.
En daarnaast, je moet eens weten hoeveel er voor mij in de rij staan. Ik kan er zo al 5 opnoemen die me willen. Als ik wil heb ik zo een ander als het uit zou gaan met mijn vriend (mocht ik dat willen, aangezien ik eerder heb gezegd geen relatie meer te willen).
Maar ik ben ietsje anders dan de meesten van jullie qua relatie. Dit heeft er voor een groot deel mee te maken.
Zo kan ik niet verliefd worden (dat heet a-romantisch zijn). En voel ik geen seksuele opwinding.
En om eerlijk te zijn betwijfel ik of ik houden van kan voelen. Echt houden van dus...
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie maakt er nou zelf hot sauce? Sambal, ja. Hot sauce, nee.
Pics/sample?
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
je moet eens weten hoeveel er voor mij in de rij staan. Ik kan er zo al 5 opnoemen die me willen. Als ik wil heb ik zo een ander als het uit zou gaan met mijn vriend (mocht ik dat willen, aangezien ik eerder heb gezegd geen relatie meer te willen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |