Hahah op je werk zitten nu.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:09 schreef DaMart het volgende:
Ze hebben geen oliebollen op werk, dus nog geen.
Gadverdammequote:Op dinsdag 31 december 2013 11:15 schreef Brummetje_ het volgende:
We gaan er iig lekker veel kopen. Vriend eet ze altijd standaard de volgende dag koud als ontbijt.
quote:
Wij gaan hier voor de appelflappen, maar oliebollen hebben we van de week er al een paar van opquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:15 schreef Brummetje_ het volgende:
We gaan er iig lekker veel kopen. Vriend eet ze altijd standaard de volgende dag koud als ontbijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door F1978 op 31-12-2013 12:32:16 ]Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Bij ons net gehaald, oliebollen ook, naast appelflappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Jep mijn moeder heeft er 10 gehaaldquote:
Ok... mooi werkquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep mijn moeder heeft er 10 gehaaldGa vanavond weg dus moet wel opschieten als ik er nog een paar wil eten
niet afstekenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... mooi werk
Dus je gaat het vuurwerk ergens met anderen bewonderen en misschien wel afsteken ook ?
Ikzelf ook nietquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:09 schreef F1978 het volgende:
[..]Gehosseld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.... ineens een PM bericht rechtsonder.... maar die kon ik toen al niet eens openen want DM en PM werkte toen al niet, en nog nietquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
Bij ons net gehaald, oliebollen ook, naast appelflappen![]()
![]()
Maar even iets anders :Oh sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
Inmiddels alweer 3 op. Ze zijn zooo lekker...quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
Bij ons net gehaald, oliebollen ook, naast appelflappen![]()
![]()
Dat geloof ik... ik vind allebei wel lekker, maar appelflappen nog net iets lekkerder dan oliebollenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Inmiddels alweer 3 op. Ze zijn zooo lekker...
Ha, ik ben helderziend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat geloof ik... ik vind allebei wel lekker, maar appelflappen nog net iets lekkerder dan oliebollen
Heb jij nog voorkeur ??
Waarom ben je helderziend dan, wat zie jij in je glazen bol dan allemaal ?quote:
Lees m'n vorige post nog maar eens. (Die van dat ik er 3 op heb.)quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:50 schreef F1978 het volgende:
[..]
Waarom ben je helderziend dan, wat zie jij in je glazen bol dan allemaal ?
Je bedoeld geen appelflappen ???quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Lees m'n vorige post nog maar eens. (Die van dat ik er 3 op heb.)
Maar lust je echt niet appelflappen dan ??quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Lees m'n vorige post nog maar eens. (Die van dat ik er 3 op heb.)
Jawel. Ik lust alles. Maar vind oliebollen lekkerder.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:26 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar lust je echt niet appelflappen dan ??
Ok, dat kan...quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:48 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Jawel. Ik lust alles. Maar vind oliebollen lekkerder.
Je moest eens weten wat hij nog meer eet. De gekste combinaties maakt ie.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok, dat kan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:59 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]Ok... goed te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
OOooOO waarom dat dan niet ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:00 schreef RipMcPants het volgende:
Helemaal geen enkele. Ook geen appelflappen of -beignets overigens.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... goed te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
OOooOOmdat ik me vanavond schaamteloos ga volvreten met die meuk.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... goed te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
Oh okee... op die manier... vergeet de poedersuiker niet hequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:03 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
OOooOOmdat ik me vanavond schaamteloos ga volvreten met die meuk.
Die zit al in me neus..quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oh okee... op die manier... vergeet de poedersuiker niet he
Poedersuiker is lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oh okee... op die manier... vergeet de poedersuiker niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:06 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Poedersuiker is lekker.Tja, ze doen ook vaak een zakje poeder bij de oliebollen... en die is niet mis, maar verspreid zekers wel goed ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, ze doen ook vaak een zakje poeder bij de oliebollen... en die is niet mis, maar verspreid zekers wel goed ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:09 schreef F1978 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:12 schreef Brummetje_ het volgende:
Wow... heftig zeg... en vanavond misschien nog een stuk meer ?? naast champagne of ander soort drinken ??quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:12 schreef TLC het volgende:
Net 2 oliebollen, 1 wafel en een halve zak paprikachips naar binnengewerkt
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:13 schreef F1978 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
De avond is nog jong he, maar geen champagne aangezien ik geen alcohol drinkquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wow... heftig zeg... en vanavond misschien nog een stuk meer ?? naast champagne of ander soort drinken ??
Oh ok.... reageer je er slecht op ? of sowieso geen behoefte aan ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:15 schreef TLC het volgende:
[..]
De avond is nog jong he, maar geen champagne aangezien ik geen alcohol drinkdus al met al valt de schade ook wel mee
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:14 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:19 schreef F1978 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:20 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:30 schreef F1978 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:30 schreef F1978 het volgende:
Nog nooit denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:15 schreef RipMcPants het volgende:
De tering zeg, iemand heeft hier lang geen seks gehad hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry daarvoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef Mirjam het volgende:
Kunnen jullie niet ff een kamer huren ipv dit topic te vervuilen?![]()
![]()
Maar ik heb ineens geen toegang meer sinds vanochtend tot DM en PM, en ik weet de reden niet daarvan, want toen ik een berichtmelding rechtsonder kreeg dat ik dus een PM ontvangen had, kon ik die al niet meer bekijken. dus ik weet de reden niet eens, heb een mail naar forum@fok.nl gestuurd, maar geen reactie.... zou jij eens onderzoek kunnen doen wat er aan de hand is aub ?
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Mag z'n DM dan gefixt worden?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef Mirjam het volgende:
Kunnen jullie niet ff een kamer huren ipv dit topic te vervuilen?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
Sorry daarvoor![]()
![]()
Maar ik heb ineens geen toegang meer sinds vanochtend tot DM en PM, en ik weet de reden niet daarvan, want toen ik een berichtmelding rechtsonder kreeg dat ik dus een PM ontvangen had, kon ik die al niet meer bekijken. dus ik weet de reden niet eens, heb een mail naar forum@fok.nl gestuurd, maar geen reactie.... zou jij eens onderzoek kunnen doen wat er aan de hand is aub ?
dus dan moet je een heel topic maar vervuilen met deze schalkse onzin..?quote:
hebben we niet van elkaar... en we mogen geen persoonlijke gegevens posten van jullie forum regels...quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
dus dan moet je een heel topic maar vervuilen met deze schalkse onzin..?
Je kunt toch ook mailen, whatsappen, kikken, twitteren, postduiven, IETS
wow.. coole avatar heb jequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:44 schreef 16meter het volgende:
f1978 jij moet wel een troll zijn
zeker icm die foto
Ik eergisteravond nog stevig van bil gegaan hoor.quote:
Ik vind Mirjams avatar geweldig.quote:
Is dat nou lekker zo'n hond?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik eergisteravond nog stevig van bil gegaan hoor.
tja die is ook wel geinig, maar minder mijn style... maar dat is natuurlijk persoonlijk zoiets ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik vind Mirjams avatar geweldig.
Ik wil ook wel een avatar, maar weet er geen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
tja die is ook wel geinig, maar minder mijn style... maar dat is natuurlijk persoonlijk zoiets ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een avatar, maar weet er geen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou je de 'm dan uit de quote willen halen?quote:
Misschien zijn het wel kloontjes van elkaar.quote:
Nieuw kleurtje aan het uit proberen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben ook wit van de poedersuiker.
* klinkt als een jongensnaam, zou ze een shemale zijn?quote:
Of een hefemale?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
* klinkt als een jongensnaam, zou ze een shemale zijn?
ahhhhhquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben ook wit van de poedersuiker.
Is goedquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:56 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zou je de 'm dan uit de quote willen halen?
Staat me niet echtquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nieuw kleurtje aan het uit proberen?
Maar zou je nog even willen kijken voor me ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef Mirjam het volgende:
Kunnen jullie niet ff een kamer huren ipv dit topic te vervuilen?
Jeetje. Gevolg van tarrels bij je vent?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb alle reacties die mijn email bevatten gerapporteerd. Kap daarmee!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jeetje. Gevolg van tarrels bij je vent?
Moet je het maar niet zonder na te denken online pleuren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb alle reacties die mijn email bevatten gerapporteerd. Kap daarmee!
Oja, na de naam toch?quote:
Relax lieve meid.... niet op ingaan...quote:
Zennn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Relax lieve meid.... niet op ingaan...![]()
Ontopic ja? Je bedoelt geilen op F1978? Het topic ging oorspronkelijk over oliebollen hoor.quote:
Alleen maar door die twee viezeriken.quote:
Juist...quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
Juist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
En dan zelf janken omdat je vriend net even iets te leuk lacht naar de vriendin van je neef. Laat hem maar lezen waar jij achter zijn rug om mee bezig bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |