hebben we niet van elkaar... en we mogen geen persoonlijke gegevens posten van jullie forum regels...quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
dus dan moet je een heel topic maar vervuilen met deze schalkse onzin..?
Je kunt toch ook mailen, whatsappen, kikken, twitteren, postduiven, IETS
wow.. coole avatar heb jequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:44 schreef 16meter het volgende:
f1978 jij moet wel een troll zijn
zeker icm die foto
Ik eergisteravond nog stevig van bil gegaan hoor.quote:
Ik vind Mirjams avatar geweldig.quote:
Is dat nou lekker zo'n hond?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik eergisteravond nog stevig van bil gegaan hoor.
tja die is ook wel geinig, maar minder mijn style... maar dat is natuurlijk persoonlijk zoiets ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik vind Mirjams avatar geweldig.
Ik wil ook wel een avatar, maar weet er geen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
tja die is ook wel geinig, maar minder mijn style... maar dat is natuurlijk persoonlijk zoiets ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een avatar, maar weet er geen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Zou je de 'm dan uit de quote willen halen?quote:
Misschien zijn het wel kloontjes van elkaar.quote:
Nieuw kleurtje aan het uit proberen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben ook wit van de poedersuiker.
* klinkt als een jongensnaam, zou ze een shemale zijn?quote:
Of een hefemale?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
* klinkt als een jongensnaam, zou ze een shemale zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |