Ah ER is 40K+quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn![]()
Bij ons zie je juist de 20-40k baantjes dergelijk gedrag vertonen. Ik heb er serieus de tijd niet voor. Veel te druk.
Ik wilde eerst kutjes en kalfjes doen maar ik durfde nietquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Koetjes en kalfjes.....gezelligheid kent geen tijd....vrede op aarde....het lijkt hier wel een 100+ forum.
Wil ik net die laatste post maken zijn er 2 me voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Koetjes en kalfjes.....gezelligheid kent geen tijd....vrede op aarde....het lijkt hier wel een 100+ forum.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde eerst kutjes en kalfjes doen maar ik durfde niet
welke TT had jij gdaan ?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil ik net die laatste post maken zijn er 2 me voor.
ja dat wel denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Was goed geweest voor de kijkcijfers.
Toe maar !!! Zuidassquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef FANN het volgende:
Heb ik een keertje gegeten.. met zussie
http://www.koetjesenkalfjes.com/index.php/restaurants/amsterdam
ik zat juist te wachten totdat iemand hem vol gooide maar het duurde best langquote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar was ik nog over aan het nadenken maar toen wassie al vol.
Goed plan!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
volgende keer ga ik op mijn gevoel afen dan doe ik het gewoon wat ik denk
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Vind ik wel iets anders om over te zeiken.
Na je 50 gaat dat achteruit. Da's bij mij binnenkort al 5 jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat juist te wachten totdat iemand hem vol gooide maar het duurde best lang
Nee hoorquote:
nah... ik ben ook de vlotste niet meerquote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na je 50 gaat dat achteruit. Da's bij mij binnenkort al 5 jaar.
Heb het al opgezocht. Was 24 mei. Maar nú is het helderquote:
Geen idee ER..quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb het al opgezocht. Was 24 mei. Maar nú is het helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |