SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 of 2, zegt u het maar![]()
Bale had ik ook veel gebruikt inderdaad. Ik had eigenlijk het liefst twee high/low wingers omdat ik het anders te verdedigend vond. En dan een defensief blok met TOTS Matuidi&Gonalons. Speelde echt heerlijk, maar op 14 nog niet echt een formatie kunnen vinden die me echt heel goed ligt. En we zijn bijna tegen het einde dus dat zegt een hoopquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had in die formatie minstens een winger nodig die verdedigend ook zijn steentje bij kon dragen, zoals Bale
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:33 schreef rolls-reus het volgende:
Heuj ik heb de lijntjes geslooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 of 2, zegt u het maar
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:33 schreef rolls-reus het volgende:
Ontloopt elkaar echt weinig. Vraag is of je liever met Ronnie of TOTS Hazard wil spelen imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 of 2, zegt u het maar
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
utt14.com maar ik weet niet of die prijzen nog kloppenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef rolls-reus het volgende:
Op welke site kan je ook alweer de prijzen van je hele team zien?
Futdbquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef Freire het volgende:
[..]
utt14.com maar ik weet niet of die prijzen nog kloppen
futdb gewoonquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef rolls-reus het volgende:
Op welke site kan je ook alweer de prijzen van je hele team zien?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Met z'n allen Maverinho opzoeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Steel er dan 1 kut buitenlander.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
door fut packs geen nieuwe fiets kunnen halen
De schaamte.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
Het ging ook niet om mijn fiets. lezen is ook moeilijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het ging ook niet om mijn fiets. lezen is ook moeilijk
Uwe mam doet het goed in mijne kelder.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het ging ook niet om mijn fiets. lezen is ook moeilijk
28K voor je mam!quote:
Hebben die niet toevallig interesse in je mam?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
Admins zijn al ingeschakeld, vooral doorgaan met jullie gedrag
suck a lollyquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
28k is anders een prima bedrag.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
Mods overgeslagen en direct door naar de admins ja?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
Flikker op kutmod.quote:
Prima, we moeten binnenkort bier drinken.quote:
Ga uithuilen bij je moeder op schoot man, jankzak.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Moet gewoon stoppen. Dit soort gedrag kan gewoon niet. Je gaat niet over iemands moeder zo praten. Ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Ik kan dit niet tollereren
Ik ben het eigenlijk wel met je eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Moet gewoon stoppen. Dit soort gedrag kan gewoon niet. Je gaat niet over iemands moeder zo praten. Ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Ik kan dit niet tollereren
Hou gewoon je bek tyfes vent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Er zit maar 1 ding op.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
je mam kan het anders wel tolliererenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Heeft die ook niet, soms moet dat 6je gewoon 180 graden kantelen.quote:
Zeker, even plannen wel in verband met drukke agenda's, gaat goed komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Prima, we moeten binnenkort bier drinken.
Mag ik mee dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, even plannen wel in verband met drukke agenda's, gaat goed komen.
Hij is cool, hij ging met mij bier halen voor Wander en mij op Koningsdag. Hij is een Turk in een BMWquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen als Patje het goed vindt, anders klappen we je bek gewoon helemaal kapot.
Anders pakken we mammie van maverquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen als Patje het goed vindt, anders klappen we je bek gewoon helemaal kapot.
Haha, wat een held, goedgekeurd dan sowieso.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij is cool, hij ging met mij bier halen voor Wander en mij op Koningsdag. Hij is een Turk in een BMW
Mijn moeder vond je kunsten onbevredigend, ze is terug bij m'n pa. Klootzak.quote:
Ga eens ontopic!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
De WK modus is veel leuker. Heb helemaal geen zin meer in FUT met die rare blauwe kaartjes.
Toef, heb je The King en Altidore al?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
De WK modus is veel leuker. Heb helemaal geen zin meer in FUT met die rare blauwe kaartjes.
Ik lig dan samen met de mam van Maver in de kelder van Kamikaziequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga morgen een kapsalon eten met je moeder
Jongen, groei een voorhuid, het is niet alsof we allemaal lief moeten spelen en allemaal kusjes moeten uit delen 24 uur lang, dat zou echt konkovervelend worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef Maver24 het volgende:
Maar ja, schijnbaar mag het allemaal en word er niks tegen gedaan. Walgelijk gewoon
Nee. Mijn eerste poging heb ik wel de finale gehaald. Alleen klote als je Lavezzi én Neymar hebtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Toef, heb je The King en Altidore al?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik lig dan samen met de mam van Maver in de kelder van Kamikazie
Ik ga alleen kijken hoe het afloopt.quote:
Dat heb ik nu ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
En ik tolereer geen huillies, ik weet niet hoe de neuk ik hier dan mee om moet gaan dus ik vink het maar gewoon af omdat normale TR.quote:
Heb jij het taken pakket van die 2happy4u overgenomen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ik tolereer geen huillies, ik weet niet hoe de neuk ik hier dan mee om moet gaan dus ik vink het maar gewoon af omdat normale TR.
Tering, groei huid. M'n neefje van 5 zou iemand nog uitlachen omdat hij hier een probleem maakt
Nee, ik doe gewoon waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb jij het taken pakket van die 2happy4u overgenomen?
Wil je de mam van 2happy4u even vernederen dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon waar ik zin in heb.
Nee want ik mag die man wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil je de mam van 2happy4u even vernederen dan?
Mam van Maver.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee want ik mag die man wel.
Verder zou ik graag iemand anders moeder vernederen.
Vrijwilligers zijn welkom.
quote:
Homo ben je ook he.quote:
90% van dit topic heeft een TR'tje gemacht omdat allemaal huillies.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Nou, goed dat Maver een TR heeft gedaan. We hebben nu ons lesje wel geleerd.
Maak een TRquote:
Ik word opgezadeld met Ribery en Falcao, ik wil ook Ronaldoquote:
28 euro was best acceptabel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Even een review schrijven over de mam van maver op hookers.nl
Ik mag hopen dat het tijdelijk is. Anders wordt het alleen nog potjes spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
Alle consumables zijn ook waardeloos geworden, dit is wel de grootste crash in FUT aller tijden denk ik.
28K Fut coins. Dat is bijna 4 euroquote:
Dit gaat niet meer goedkomen, voor 100K speel je al met een heel TOTS team.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
Alle consumables zijn ook waardeloos geworden, dit is wel de grootste crash in FUT aller tijden denk ik.
Ik ga alles verkopen. Weg met TOTS Reus, Chiellini en al die sukkels. WK mode is de shit gewoonquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het tijdelijk is. Anders wordt het alleen nog potjes spelen.
Zo zal iedereen wel denken.. en daarom is alles nu zooooo goedkoop.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga alles verkopen. Weg met TOTS Reus, Chiellini en al die sukkels. WK mode is de shit gewoon
Record onzichtbaar gemaakt? waarom dat danquote:
Ik moet mijn reputatie als beste FUT speler in dit topic wel behouden natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Record onzichtbaar gemaakt? waarom dat dan![]()
![]()
![]()
En volgende week vinden we WC allemaal weer saai.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:45 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Reus verkocht. Kan ik morgen weer 55 WK packs openen
Waar FUT begon als een gestructureerde onderneming met het doel rijk te worden, is het nu een ongeorganiseerde chaos geworden
Heeft ie Lukakuquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:44 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.twitch.tv/kralexo3
peks openen op FUT WC.
Groepje is fictiefquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:52 schreef RubenSosa het volgende:
Ik speelde 1 groepswedstrijd, daarna een paar uur iets anders gedaan.
Toen ik de 2de wedstrijd speelde , duurde 1e en 2de helft elk 2 minuten. Iemand dit ook gehad?
En hoe zit het eigenlijk met die groepswedstrijden? Wat als je na 1 wedstrijd niet meer speelt? Je speelt toch maar in een groepje van 4?
Oke, lijkt me ook wel logisch ja.quote:
thiago silva 6kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |