Prima, we moeten binnenkort bier drinken.quote:
Ga uithuilen bij je moeder op schoot man, jankzak.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Moet gewoon stoppen. Dit soort gedrag kan gewoon niet. Je gaat niet over iemands moeder zo praten. Ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Ik kan dit niet tollereren
Ik ben het eigenlijk wel met je eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Moet gewoon stoppen. Dit soort gedrag kan gewoon niet. Je gaat niet over iemands moeder zo praten. Ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Ik kan dit niet tollereren
Hou gewoon je bek tyfes vent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Er zit maar 1 ding op.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
je mam kan het anders wel tolliererenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Heeft die ook niet, soms moet dat 6je gewoon 180 graden kantelen.quote:
Zeker, even plannen wel in verband met drukke agenda's, gaat goed komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Prima, we moeten binnenkort bier drinken.
Mag ik mee dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, even plannen wel in verband met drukke agenda's, gaat goed komen.
Hij is cool, hij ging met mij bier halen voor Wander en mij op Koningsdag. Hij is een Turk in een BMWquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen als Patje het goed vindt, anders klappen we je bek gewoon helemaal kapot.
Anders pakken we mammie van maverquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen als Patje het goed vindt, anders klappen we je bek gewoon helemaal kapot.
Haha, wat een held, goedgekeurd dan sowieso.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij is cool, hij ging met mij bier halen voor Wander en mij op Koningsdag. Hij is een Turk in een BMW
Mijn moeder vond je kunsten onbevredigend, ze is terug bij m'n pa. Klootzak.quote:
Ga eens ontopic!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
De WK modus is veel leuker. Heb helemaal geen zin meer in FUT met die rare blauwe kaartjes.
Toef, heb je The King en Altidore al?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
De WK modus is veel leuker. Heb helemaal geen zin meer in FUT met die rare blauwe kaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |