Ik lig dan samen met de mam van Maver in de kelder van Kamikaziequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga morgen een kapsalon eten met je moeder
Jongen, groei een voorhuid, het is niet alsof we allemaal lief moeten spelen en allemaal kusjes moeten uit delen 24 uur lang, dat zou echt konkovervelend worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef Maver24 het volgende:
Maar ja, schijnbaar mag het allemaal en word er niks tegen gedaan. Walgelijk gewoon
Nee. Mijn eerste poging heb ik wel de finale gehaald. Alleen klote als je Lavezzi én Neymar hebtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Toef, heb je The King en Altidore al?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik lig dan samen met de mam van Maver in de kelder van Kamikazie
Ik ga alleen kijken hoe het afloopt.quote:
Dat heb ik nu ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
De WK modus is veel leuker. Heb helemaal geen zin meer in FUT met die rare blauwe kaartjes.
En ik tolereer geen huillies, ik weet niet hoe de neuk ik hier dan mee om moet gaan dus ik vink het maar gewoon af omdat normale TR.quote:
Heb jij het taken pakket van die 2happy4u overgenomen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ik tolereer geen huillies, ik weet niet hoe de neuk ik hier dan mee om moet gaan dus ik vink het maar gewoon af omdat normale TR.
Tering, groei huid. M'n neefje van 5 zou iemand nog uitlachen omdat hij hier een probleem maakt
Nee, ik doe gewoon waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb jij het taken pakket van die 2happy4u overgenomen?
Wil je de mam van 2happy4u even vernederen dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon waar ik zin in heb.
Nee want ik mag die man wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil je de mam van 2happy4u even vernederen dan?
Mam van Maver.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee want ik mag die man wel.
Verder zou ik graag iemand anders moeder vernederen.
Vrijwilligers zijn welkom.
quote:
Homo ben je ook he.quote:
90% van dit topic heeft een TR'tje gemacht omdat allemaal huillies.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Nou, goed dat Maver een TR heeft gedaan. We hebben nu ons lesje wel geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |