SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 of 2, zegt u het maar![]()
Bale had ik ook veel gebruikt inderdaad. Ik had eigenlijk het liefst twee high/low wingers omdat ik het anders te verdedigend vond. En dan een defensief blok met TOTS Matuidi&Gonalons. Speelde echt heerlijk, maar op 14 nog niet echt een formatie kunnen vinden die me echt heel goed ligt. En we zijn bijna tegen het einde dus dat zegt een hoopquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had in die formatie minstens een winger nodig die verdedigend ook zijn steentje bij kon dragen, zoals Bale
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:33 schreef rolls-reus het volgende:
Heuj ik heb de lijntjes geslooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 of 2, zegt u het maar
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:33 schreef rolls-reus het volgende:
Ontloopt elkaar echt weinig. Vraag is of je liever met Ronnie of TOTS Hazard wil spelen imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 of 2, zegt u het maar
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
utt14.com maar ik weet niet of die prijzen nog kloppenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef rolls-reus het volgende:
Op welke site kan je ook alweer de prijzen van je hele team zien?
Futdbquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef Freire het volgende:
[..]
utt14.com maar ik weet niet of die prijzen nog kloppen
futdb gewoonquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef rolls-reus het volgende:
Op welke site kan je ook alweer de prijzen van je hele team zien?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Met z'n allen Maverinho opzoeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Steel er dan 1 kut buitenlander.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
door fut packs geen nieuwe fiets kunnen halen
De schaamte.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
door fut packs geen nieuwe fiets kunnen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |