28K voor je mam!quote:
Hebben die niet toevallig interesse in je mam?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
Admins zijn al ingeschakeld, vooral doorgaan met jullie gedrag
suck a lollyquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
28k is anders een prima bedrag.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
Mods overgeslagen en direct door naar de admins ja?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Maver24 het volgende:
Flikker op kutmod.quote:
Prima, we moeten binnenkort bier drinken.quote:
Ga uithuilen bij je moeder op schoot man, jankzak.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Moet gewoon stoppen. Dit soort gedrag kan gewoon niet. Je gaat niet over iemands moeder zo praten. Ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Ik kan dit niet tollereren
Ik ben het eigenlijk wel met je eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Moet gewoon stoppen. Dit soort gedrag kan gewoon niet. Je gaat niet over iemands moeder zo praten. Ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Ik kan dit niet tollereren
Hou gewoon je bek tyfes vent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Er zit maar 1 ding op.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |